Ik zit een stuk verderop, dus loller.quote:
wat hoorde ik net dan op de bank knetteren?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:25 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog heul niks gelatenalleen op balkon net
Owh dat lijkt me genantquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef milka82 het volgende:
kelere, stond ik me net uit te sloven op de loopbaan in de sportschool, kreeg ik me een partij buikkramp! Maar effe mijn oefening gestaakt en de pot opgezocht... zo kom ik ook wel van mijn kilo's af....
Ik heb hier 3 flitsen gezien en toen was het weer klaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oehhhh het begint te rommelen en te flitsen hier.
Inderdaad maar van korte duur...quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb hier 3 flitsen gezien en toen was het weer klaar.
Hij zou hier ook zo moeten zijn, de rode vlek... maar tot nu toe nog niks. Alleen rond half acht even, toen ik op de scooter zat, uiteraardquote:
Om jou te pesten!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij zou hier ook zo moeten zijn, de rode vlek... maar tot nu toe nog niks. Alleen rond half acht even, toen ik op de scooter zat, uiteraard
Dat probeer ik ook. Ik weet ook dat ik algeheel gewaardeerd wordt en dat ik echt wel gemist ga worden. Maar dit is gewoon jammer, want het is zo onnodig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:51 schreef princess-a het volgende:
Schaar wat vervelend om op zo'n manier te zien dat iets waar je zo je best voor hebt gedaan teniet gedaan wordt als jij weggaat. Probeer het een beetje bij jezelf te houden, jij hebt gedaan wat je kon en daar mag je hartstikke trots op zijn!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook. Ik weet ook dat ik algeheel gewaardeerd wordt en dat ik echt wel gemist ga worden. Maar dit is gewoon jammer, want het is zo onnodig.
Ik ga dan ook weer twijfelen aan mezelf. Of ik dan soms heel naīef ben, als ik van anderen ook volledig inzet verwacht. Ik weet dat ik mijn werk altijd 150% doe en dat lang niet iedereen dat doet. Ik weet dat ik meer doe voor mijn werk dan veel andere mensen. Maar ik verwacht wel dat andere mensen gewoon 100% draaien en dit is niet de eerste keer dat ik daarmee op mijn neus ga omdat mensen blijkbaar maar 80% willen doen.
Aan de andere kant is dit een wereldbeeld waarvan ik niet weet of ik het wel wil aanpassen. Soms wil je naīef blijven om je geloof in andere mensen een beetje te behouden zeg maar.
waar?quote:
Trusten schaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dwyn maakt ons dood met een blije mus![]()
![]()
![]()
Ik ga hont uitlaten en dan naar bed. Morgen vroeg op pad, nu naar mijn leuke werk![]()
Trusten
Wandelze en slaapzequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dwyn maakt ons dood met een blije mus![]()
![]()
![]()
Ik ga hont uitlaten en dan naar bed. Morgen vroeg op pad, nu naar mijn leuke werk![]()
Trusten
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op mijn facebook tussen de Arnhemmers en de Nijmegenaren, vanwege voetbal.
Bwhehehehehe, sukkelsquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op mijn facebook tussen de Arnhemmers en de Nijmegenaren, vanwege voetbal.
Hey, kipke!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Helleu!
Lin, volgens mij had ik je nog niet direct te pakken gehad, maar wilde even zeggen dat ik het supergaaf en knap van je vindt dat je Lies hebt gevraagd!
Superleuk, gefeliciteerd wijffie!
Hebben jullie al enig idee wat hoe en waar enzo?
bij jullie zelf thuis?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey, kipke!!
Thanx babe!
Als het allemaal lukt willen we graag 3 mei 2012 trouwen. Eerst in de middag ergens naar het gemeentehuis met een klein clubje, dan ergens iets eten en dan is het 's avonds party at our place met velen bier en wijn en vreten![]()
Wat goed van jou!!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin, ik ben vandaag 4 x langs de Smullers gekomen en heb het 4 x weerstaan, goed he![]()
En 's middags had ik honger jonguh... maar toen toch maar mijn boterham opgegeten.... maar moest dus even bij elke keer dat ik een Smullers passeerde aan jou denken
En ik heb ook al een paar weken niet meer aan mijn nagels gevroten
Het wordt nog eens wat met mij jonguh!
Bij ons thuis is het plan wel ja!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij jullie zelf thuis?
Laat je dat dan wel anderen regelen? Lijkt me een flinke klus in combi met zenuwen en andere voorbereidingen
Maar leuk joh! Als jullie er sowieso maar JULLIE feestje van maken, da's het belangrijkste
Alle aandacht naar Lin en Lies, leuk leuk leuk!
Ik vind het echt super voor jullie!
2013?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey, kipke!!
Thanx babe!
Als het allemaal lukt willen we graag 3 mei 2012 trouwen. Eerst in de middag ergens naar het gemeentehuis met een klein clubje, dan ergens iets eten en dan is het 's avonds party at our place met velen bier en wijn en vreten![]()
Klinkt superleuk!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij ons thuis is het plan wel ja!
Maar we moeten even kijken hoeveel mensen er willen komen... want anders moeten we toch iets anders regelen... Meer dan 50 kunnen we er niet kwijt. Niet dat we nou zo veel vrienden hebben, maar dan heb je ook collega's enzo... je kent t wel...
En we gaan dan wel iets van catering regelen jaEn een collega van
had al heel lief aangeboden dat we het in haar huis mochten vieren
![]()
Die is gescheiden en zit nu alleen in een kast van een huis in Breda... dus dat is wel echt heel lief!
Wij vinden het ook heul leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |