quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef Cigarette het volgende:
Ik zou het zeker als een compliment zien!
Maar ja ik ben niet homoseksueel dus dan moet ik die ander wel teleurstellen
allemaal truequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:40 schreef trovey het volgende:
Bedankt voor het compliment maar het is niet wederzijds...zoiets?
Als hetero jongens met een homo omgaan vinden andere mensen de hetero jongens ook gay... hard he? een jongenslevenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zal het als een compliment zien.
Maar wel diegene vertellen dat ik haar niet zo zie en hetero ben.
Verder zal ik wel gewoon vriendinnen blijven, waarom niet, maar misschien tijdelijk wat minder met elkaar omgaan zodat ze me bijvoorbeeld niet leuker gaat vinden.
Klopt en dat vind ik ook raar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als hetero jongens met een homo omgaan vinden andere mensen de hetero jongens ook gay... hard he? een jongensleven
Als het je wat uitmaakt wat 'andere mensen' er van denken dan heb je sowieso nog wat emotionele ontwikkeling voor de boeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als hetero jongens met een homo omgaan vinden andere mensen de hetero jongens ook gay... hard he? een jongensleven
Ik heb het wel eens gehad. En een vriendin van mij ook en zij vond het vreselijk. Een andere vriend van mij zegt ook dat hij het heel erg zou vinden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |