Ja!quote:
Mij keken ze ook raar aan omdat ik casual gekleed was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef haakon het volgende:
Ik voelde me in het begin echt 'apart'.
In een witte v-hals tussen al dat zwart
Ja dat zie je maar weer op Storm :pquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik vind het wel een gave scene trouwensIk ga zelf ook wel eens naar EBM / Gothic industrial concerten toe. Ligt een heel stuk dichter bij 'onze' industrial dan veel mensen denken.
Die kerels vond ik dan wel weer geniaal hoe ze op het podium stondenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:59 schreef haakon het volgende:
Sonar vond ik niets aan. Maar dat is meer Noise dan Industrial als je het mij vraagt.
Voor de rest vond ik het inderdaad meer 'onze' industrial
Veel linksvoor en aan het einde meer rechtsachter.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die kerels vond ik dan wel weer geniaal hoe ze op het podium stonden
Waar stond jij btw ergens?
Dan heb ik je waarschijnlijk niet gezienquote:Op zondag 29 juli 2012 19:55 schreef haakon het volgende:
[..]
Veel linksvoor en aan het einde meer rechtsachter.
Had een witte v-hals aan met beige korte broek.
Wow, die is lekkerquote:Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nieuwe album van embrionyc klinkt op het eerste gehoor zeer fijntjes![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nieuwe album van embrionyc klinkt op het eerste gehoor zeer fijntjes![]()
Hoorde ze laatst ook in de Third Movement podcastquote:Op maandag 30 juli 2012 16:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
--knip--
Klinkt weer prima allemaal, vooral good memories
Zeuw, das niet misquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef haakon het volgende:
Mag hier toch best vermeldt worden.
De Club r_AW line-up:
The Outside Agency
Mindustries
N-Vitral
Angel
Sei2ure
Rude Awakening
HOLY MOTHERFUCKING SHIT!!!11!!1!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Ich bin dabei! Zoiets moet je gewoon niet missen. Wordt m'n derde r_AW danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef haakon het volgende:
Mag hier toch best vermeldt worden.
De Club r_AW line-up:
The Outside Agency
Mindustries
N-Vitral
Angel
Sei2ure
Rude Awakening
HOLY MOTHERFUCKING SHIT!!!11!!1!!
Die hele dubbelaar is zo fijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoorde ze laatst ook in de Third Movement podcastWordt weer een lekkere release
Heb nu ook de Rude Awakening - Fragments Of The Future plaat op de draaitafel liggenKan niet wachten op het nieuwe r_aw album
X2. Echt een topproducer en ook nog eens een super aardige gastquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Die hele dubbelaar is zo fijn
Deze is ook zo fijn. D-Passion is voor mij toch wel de koning van de "mainstream" zeg maar
Je hebt je territorium al mooi afgebakend zie ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:57 schreef haakon het volgende:
[..]
X2. Echt een topproducer en ook nog eens een super aardige gast
Heerlijk stijltje en nog hard ook!
Ik mag vanavond op een verjaardag draaien
[ afbeelding ]
Tuuulk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Je hebt je territorium al mooi afgebakend zie ik![]()
Ga je gewoon hardcore draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |