quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Vele malen erger zelfs. Hilarisch.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Benzin is wel eens erger geweest toch?
Goed zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Volgens mij valt het best mee met jouw faalhazerijquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft alleen één standaard kut-tip. "Lekker cocktails drinken op Malta".
Sterf toch!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
Ik ben de gene die gewoon goed geneukt moet worden, maar ik heb nog wel 8 jaar geduld Samzz.ACHT JAAR!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Die man scoort zelfs als er amper vrouwen zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij valt het best mee met jouw faalhazerij
Geheime afspraak.quote:
Dan krijgt hij mij, als hij nog niet ontmaagd is. Ik zou ook wachtenquote:
Nu haal je ons door de war denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Die man scoort zelfs als er amper vrouwen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
The lucky bastardquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan krijgt hij mij, als hij nog niet ontmaagd is. Ik zou ook wachten.
Dat moet nog maar blijkenquote:
Ik wil ook wel besprongen worden door Samzz hoorquote:
Nu zit je al mijn positieve "cheer up, all will work out fine!" posts in één keer ongedaan te maken jijquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ach, Heloef weet iig zeker dat hij OOIT ontmaagd gaat worden. Dat valt over een aantal hier nog maar te bezien.
quote:
quote:[SC Versieren; makkelijk of niet?] #358 Benzin we zijn trots op je
Dankjulliewel beidenquote:
Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu zit je al mijn positieve "cheer up, all will work out fine!" posts in één keer ongedaan te maken jij
GROEPSKNUFFELquote:
Al mijn werkquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Die man scoort zelfs als er amper vrouwen zijn.
En toch nog die Katwijkse bescheidenheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg bijna medelijdenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al mijn werkNachten lang doorhalen
Alles weg
![]()
Bescheidenheid wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
En toch nog die Katwijkse bescheidenheid.
Mag ik dan een kusje op mijn neus?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu zit je al mijn positieve "cheer up, all will work out fine!" posts in één keer ongedaan te maken jij
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ach, Heloef weet iig zeker dat hij OOIT ontmaagd gaat worden. Dat valt over een aantal hier nog maar te bezien.
Wat? Lees ik nu veel teveel aanbiedingen in de posts van Samzz of heeft ze met jou ook al een dealtje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
Ik verwacht niet dat het nodig is, maar een lekker vangnet (of twee zelfs) is natuurlijk nooit mis.
Met wie heb ik nog meer een dealtje danquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Wat? Lees ik nu veel teveel aanbiedingen in de posts van Samzz of heeft ze met jou ook al een dealtje?
Ik heb een deal, met een persoon.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Wat? Lees ik nu veel teveel aanbiedingen in de posts van Samzz of heeft ze met jou ook al een dealtje?
Myrquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met wie heb ik nog meer een dealtje dan?
Net dacht ik al met benzin, nu met heloef. Je gaat alle jonkies wel af, zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met wie heb ik nog meer een dealtje dan?
Ik heb geen deal met Benzin? Ik ken Benzin niet eensquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Net dacht ik al met benzin, nu met heloef. Je gaat alle jonkies wel af, zeg.
Die zijn er wel, maar je ziet ze gewoon niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef benzin het volgende:
Waarom heeft niemand met mij een dealtje?![]()
Een deal is alleen leuk als hij niet nagekomen hoeft worden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef benzin het volgende:
Waarom heeft niemand met mij een dealtje?![]()
Omdat hij volwassen met zijn afwijzing omging.quote:
Omdat het kanquote:
Godverdomme, nu wil ik weten met wie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Een deal is alleen leuk als hij niet nagekomen hoeft worden.
Met Samzz, jij bent echt niet scherp vandaag.quote:
Mij niet kennenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen deal met Benzin? Ik ken Benzin niet eens.
Oh, vertel eens?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar je ziet ze gewoon niet.
Ok. Ik ben trots op je Benzin.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij volwassen met zijn afwijzing omging.
Ik kom net binnen, dus ik ken je niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Mij niet kennen![]()
Zit in deze reeks sinds deel 2 of 3
[..]
Oh, vertel eens?
Waarom dan zo vaag, over "een persoon"quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Met Samzz, jij bent echt niet scherp vandaag.
Het lichtje is uit...quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Met Samzz, jij bent echt niet scherp vandaag.
Het is ook fijn om jou te leren kennen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, dus ik ken je niet.
Ik bedoelde een persoon van het cijfer 1.quote:
Dat weet je nog niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is ook fijn om jou te leren kennen hoor
équote:Op donderdag 10 mei 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoelde een persoon van het cijfer 1.
Ik weet niet eens hoe je die dingen moet invoeren op een toetsenbord.quote:
Daarbij, op de mobiele lay-out doet de ' het niet eens in combinatie met een letterquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je die dingen moet invoeren op een toetsenbord.
Gewoon proberenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je die dingen moet invoeren op een toetsenbord.
Als dat geen batsen gaat wordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
Gewoon even rondvragen.
WIE WIL (ALLEEN MEISJES/MEVROUWTJES) BENZIN OVER 8 JAAR IN GEVAL VAN UITERSTE NOOD ONTMAAGDEN?
GRGR ANONIEMPJE
Hanson?quote:
Alledrie toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik had het er gisteren met Saskia over, dachten jullie ook dat dat zangertje van Hanson een meisje was?
Neequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik had het er gisteren met Saskia over, dachten jullie ook dat dat zangertje van Hanson een meisje was?
Dat dacht ik wel.quote:
Ja of dat.quote:
Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen.quote:
Het is meer dat IK het niet met iedereen kan vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, kan het met iedereen meestal wel redelijk vinden hoor, dus maak je maar geen zorgen
Goed hequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel.
[..]
Ja of dat.
[..]
Je bent de eerste die dat hoor zeggen.
Ja. Iig twee van de drie waren meisjes. Dat is wat ik dacht. Alleen die lange nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Nja, anderen oproepen laten doen helpt meestal niet ;pquote:
Hoe oud ben je? Heb je een foto van jezelf en een motivatiebrief? Ik zal eens bij m'n vriendinnen rondvragenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, anderen oproepen laten doen helpt meestal niet ;p
Maar sowieso gaat het mij meer om liefde dan seks.
Whehequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Heb je een foto van jezelf en een motivatiebrief? Ik zal eens bij m'n vriendinnen rondvragen.
En wat voor kreng, prinsesje op de erwt ben jequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer dat IK het niet met iedereen kan vinden. Ik ben een kreng. Vraag maar aan Heloef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
Pas op, Benzin is een schatje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Heb je een foto van jezelf en een motivatiebrief? Ik zal eens bij m'n vriendinnen rondvragen.
Nou, bijvoorbeeld met je opleidingsinstituut. Jij betaalt hen geld en dan zorg je ervoor dat je toetsen voldoende maakt en dan krijg je een papiertje waarmee je je kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk vergroot.quote:
Motivatiebriefquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Liefde isquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, anderen oproepen laten doen helpt meestal niet ;p
Maar sowieso gaat het mij meer om liefde dan seks.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat voor kreng, prinsesje op de erwt ben je![]()
Wat mag je niet meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Motivatiebrief = Voldoende libido. Gewoon je kwakje in een zakje versturen.quote:
Met fotoquote:
Jij moet Benzin hosselen. Met liefde.quote:
Oh, niksquote:
quote:
Ik sta er voor open. Je weet al dat ik van je hou.quote:
Ik ook, Ik ben nog jarig dit jaarquote:
Nee, jij moet je ijsmeisje gaan hosselen.quote:
quote:
Onze liefde is mij te belangrijk, dat wil ik niet kwijtraken door je te hosselen. Dit is veiliger.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta er voor open. Je weet al dat ik van je hou.
Het is inderdaad beter zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onze liefde is mij te belangrijk, dat wil ik niet kwijtraken door je te hosselen. Dit is veiliger.
Maar benzin is te lievvv.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet Benzin hosselen. Met liefde.
Deze is zó pijnlijk, hè?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
Onze liefde is mij te belangrijk, dat wil ik niet kwijtraken door je te hosselen. Dit is veiliger.
Ik ben al jarig geweest en niet gehosseld.quote:
Die was er niet toen ik langs reed.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij moet je ijsmeisje gaan hosselen.
Doe nou, chop chopquote:
ik word 30 dus ..................quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al jarig geweest en niet gehosseld.
En weer zout in de wonden strooien, lul dat je er bent.quote:
Ik hoef ook niet altijd gehosseld te wordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben de enige hier die niet gehosseld hoeft te worden.
Ik deel je pijn man. Nouja... pijn uit het verleden...quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En weer zout in de wonden strooien, lul dat je er bent.
Slim. Daarom zeg ik altijd dat ze een dikke kont hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik noem mannen altijd schattig. Dan willen ze me niet.
Je zegt dat vrouwen een dikke kont hebben, dat is toch gewoon een complimentquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Slim. Daarom zeg ik altijd dat ze een dikke kont hebben.
Nee... Nee, echt nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zegt dat vrouwen een dikke kont hebben, dat is toch gewoon een compliment
Dan moet je dikke reet zeggen in plaats van dikke kont.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hebben ze vaak ook.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Slim. Daarom zeg ik altijd dat ze een dikke kont hebben.
Dat is geen complimentquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je dikke reet zeggen in plaats van dikke kont.
Het psychologische aspect is natuurlijk om het negatief te brengen terwijl het een pluspunt is.quote:
Klopt. Maar daar ging het toch ook om.quote:
Volgens Drommel welquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar ging het toch ook om.
Als je die R nog lekker laat rollen wordt het alsmaar beter. En de t heel kort uitspreken.
Precies en zeggen dat een man schattig is ook niet. Dat is het punt.quote:
Met zo'n mooie Leidse eeerrr.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar ging het toch ook om.
Als je die R nog lekker laat rollen wordt het alsmaar beter. En de t heel kort uitspreken.
Dat weet ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies en zeggen dat een man schattig is ook niet. Dat is het punt.
Het leuke is vrouwen onthouden ook heel lang wat je over ze zegt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom doe ik het ook
. Ik houd van mannen die me haten omdat ik ze schattig vind
.
Barbie is ook al zo schattig.
Hoe schattig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik noem mannen altijd schattig. Dan willen ze me niet.
Ik ben ook heul schattig, en ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom doe ik het ook
. Ik houd van mannen die me haten omdat ik ze schattig vind
.
Barbie is ook al zo schattig.
Ik onthoud dat niet, hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke is vrouwen onthouden ook heel lang wat je over ze zegt.
Een keer zeggen dat ze de gratie heeft van een man en het wordt maanden later nog gebruikt.
Defineer aan de vrouw zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Drommel wel. Maar dat is vast de reden dat hij niet aan de vrouw is
.
Of is hij dat wel?
Lang leve jou.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik onthoud dat niet, hoor.
Wacht, Barbie, je zou me geen prinses meer noemen!
Een vriendin hebben.quote:
Hij is immuunquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook heul schattig, en ikvrouwen die mij schattig vinden. Dat je het even weet, lekker ding
Groningen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drommel steekt zijn pener in heel wat vrouwelijk schoon.
Mensen die niet Groningen.
Fluister het in m´n oor en dan merk je wel hoe immuun ik daarvoor benquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriendin hebben.
[..]
Hij is immuun. Of doet alsof
.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef kipknots het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog even dooroefenen
ik noem dat meewaaien met alle winden. charmeur.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook heul schattig, en ikvrouwen die mij schattig vinden. Dat je het even weet, lekker ding
Nee, niet die, daar zit de bovenlip teveel naar voren waardoor een 'w'-klank gesimuleerd wordt. Het is meer een russische r.quote:
Waarmee scheer je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef kipknots het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog even dooroefenen
Rawrquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fluister het in m´n oor en dan merk je wel hoe immuun ik daarvoor ben
De stad zelf is wel prima.quote:
Ik ben een sletquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik noem dat meewaaien met alle winden. charmeur.
*purrr*quote:
Ik ben ook een falert met scheren. Troost je.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef kipknots het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog even dooroefenen
Die is wel sexy.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet die, daar zit de bovenlip teveel naar voren waardoor een 'w'-klank gesimuleerd wordt. Het is meer een russische r.
Ben er geloof ik nooit geweest.quote:
Heldquote:
Ja, als man kom je er wel mee weg. Gelukkig.quote:
Edwin Jagger de89l en ook scheercreme daarvan. Eerste poging met een double edge mesje, dus valt wel mee.quote:
Daten?quote:
Man zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als man kom je er wel mee weg. Gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ja, stom is datquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als man kom je er wel mee weg. Gelukkig.
Welke mesjes gebruik je? Feather ofzo? Heb je die met kam?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:20 schreef kipknots het volgende:
[..]
Edwin Jagger de89l en ook scheercreme daarvan. Eerste poging met een double edge mesje, dus valt wel mee.
Die vind het niet zo erg als ik een mooie vrouw mee brengquote:
Ik snap het gehaat niet zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stom is dat. Waarom mag een vrouw niet genieten van seks, ik snap dat niet hoor
.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die vind het niet zo erg als ik een mooie vrouw mee breng
quote:
Ik ook niet. Wat is er mis met ervaring opdoen?quote:
De echo na het klaarkomen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is er mis met ervaring opdoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twi ze verkrachten je UI.C'est la vie
Daar hebben ze breinaalden voor uitgevonden.quote:
Niks.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is er mis met ervaring opdoen?
Ik dacht altijd kleerhangers!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben ze breinaalden voor uitgevonden.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
Schiet er een pijl doorheen, Wilhelm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twi ze verkrachten je UI.
Ik doelde niet op zwangerschap.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben ze breinaalden voor uitgevonden.
Jij zit gewoon uitvluchten te verzinnen, jongedamequote:
Dat mag ook! Maar dan wel die ouderwetse die helemaal van staaldraad zijnquote:
Dan weet ik niet waar je op doeldequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doelde niet op zwangerschap.
Maar nu je het zegt, dat ook.
Het idee is dat het voor een man tig keer moeilijker is om te sletten dan dat het voor een vrouw is. Daarom zijn mannelijke sletten hoger in aanzien op de maatschappelijke ladder dan vrouwelijke sletten. Desalniettemin kan ik mijn lobi voor vrouwelijke sletten er goed in stekenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stom is dat. Waarom mag een vrouw niet genieten van seks, ik snap dat niet hoor
.
Kloptquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij zit gewoon uitvluchten te verzinnen, jongedame
Dat is natuurlijk onzin, dat idee. Mannen neuken al jaren bij de vleet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het idee is dat het voor een man tig keer moeilijker is om te sletten dan dat het voor een vrouw is. Daarom zijn mannelijke sletten hoger in aanzien op de maatschappelijke ladder dan vrouwelijke sletten. Desalniettemin kan ik mijn lobi voor vrouwelijke sletten er goed in steken
Haters zullen haten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar je op doelde. Oh wacht, toch wel. Mijn reactie:
.
Ik dacht altijd zink, maar ik voel je!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag ook! Maar dan wel die ouderwetse die helemaal van staaldraad zijn.
Dat is omdat wij er meer moeite in stekenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dat is natuurlijk onzin, dat idee. Mannen neuken al jaren bij de vleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derby. Feather wacht ik nog wel een half jaar mee voordat ik dat aandurfquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke mesjes gebruik je? Feather ofzo? Heb je die met kam?
Mag ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht altijd zink, maar ik voel je!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is omdat wij er meer moeite in stekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens scheren![]()
Mocht ik rijk worden dan laat ik al mn facial hair weg laseren
Je kan het ook laten harsenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens scheren![]()
Leugensch, dit topic is het bewijs!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Had je erg lang haar dan? Anders heeft een kam toch geen meerwaarde? Hoe dan ook, waardering voor je scheerwijzequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef kipknots het volgende:
[..]
Derby. Feather wacht ik nog wel een half jaar mee voordat ik dat aandurf. Mes is idd met kam.
Mannen zonder baardquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens scheren![]()
Laat ik het anders formuleren. Zelfbewuste en recht voor z'n raap mannen neuken al jaren bij de vleet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leugensch, dit topic is het bewijs!
Dude jou staat het ook goed, zeker in combo met nieuw kapselquote:
Ja, want straks ga je nog op een echte man lijken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens scheren![]()
Dit dus, kaneel heeft nu het koppie voor een lekker stoppel/trim baardje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dude jou staat het ook goed, zeker in combo met nieuw kapsel![]()
Lekkerre boiiiiii!
Mij niet erkennen als echte manquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want straks ga je nog op een echte man lijken.
Baardjes.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus, kaneel heeft nu het koppie voor een lekker stoppel/trim baardje.
Ja, die wel natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Zelfbewuste en recht voor z'n raap mannen neuken al jaren bij de vleet.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dude jou staat het ook goed, zeker in combo met nieuw kapsel![]()
Lekkerre boiiiiii!
Met langer haar kan dat niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus, kaneel heeft nu het koppie voor een lekker stoppel/trim baardje.
Morgen weer.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik google op baardjes en krijg Louboutin schoenen te zien. Wat is dit voor indoctrinatie?
Die hebben we hier niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Zelfbewuste en recht voor z'n raap mannen neuken al jaren bij de vleet.
Nee, heb gewoon dat mes gekocht omdat die goed zou moeten zijn en goedkoop was. 'T is nog even wennen, maar hopelijk ben ik binnenkort van m'n geirriteerde huid af. En bedankt!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je erg lang haar dan? Anders heeft een kam toch geen meerwaarde? Hoe dan ook, waardering voor je scheerwijze
Er gaan geruchten dat je baard tot 2 keer zo snel groeit in die schoenen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik google op baardjes en krijg Louboutin schoenen te zien. Wat is dit voor indoctrinatie?
Ahumquote:
Hetzelfde als met seks, dat ik het niet heb en andere mensen wel.quote:
Goed zoquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hetzelfde als met seks, dat ik het niet heb en andere mensen wel.
Met je vorige kapsel was het minder tof geweest, maar nu past het er perfect bij.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met langer haar kan dat niet?
Screw heeft ook langer haar toch?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Met zo'n 1000 euro kan ik een paar kopen.quote:
Ik heb nu een ringbaardje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met je vorige kapsel was het minder tof geweest, maar nu past het er perfect bij.
Nou, zo makkelijk is dat nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
PARDON!?!?!!? 1000 ekkies voor een paar keks?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met zo'n 1000 euro kan ik een paar kopen.
Jawel, je moet alleen geen pussy zijn en te hoge eisen stellenquote:
De opheldering.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, ze zijn duur. Maar, het zijn pareltjesquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
PARDON!?!?!!? 1000 ekkies voor een paar keks?
maakt niet uit hoor schat, screw schijt munten als ie op de plee zit
ok ik gaat ff googlenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, ze zijn duur. Maar, het zijn pareltjes.
Dat maakt me toch wel een beetje verdrietig, heloefjeboefjequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Helemaal niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit koop je toch ook gewoon bij de scapino?
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Ik hoop dat het snel begint te groeien. Want ik lijk nu te eindigen als hij:quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat maakt me toch wel een beetje verdrietig, heloefjeboefje
vrouwen willen geen mietjes, je ziet het verkeerdquote:
Een eikel is heel wat anders.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook gewoon een eikel
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:43 schreef screwloose het volgende:
Mijn hart huilt bij deze opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit koop je toch ook gewoon bij de scapino?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit koop je toch ook gewoon bij de scapino?Nou......nee
Aut viam inveniam, aut faciam
Als je het waarnemingsvermogen hebt van een kapotgevallen bierglas wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit koop je toch ook gewoon bij de scapino?Beter onethisch dan oneetbaar
Nee, wij willen zelfbewuste kerels. Geen jankballen.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wij willen zelfbewuste kerels. Geen jankballen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouwen willen geen mietjes, je ziet het verkeerd
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je het waarnemingsvermogen hebt van een kapotgevallen bierglas wel ja.
Dus als je een zelfbewuste loser bent, scoor je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wij willen zelfbewuste kerels. Geen jankballen.
Nee, want je bent dan een loser. En dat heeft een reden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus als je een zelfbewuste loser bent, scoor je?
Want jij ziet het verschil wel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je het waarnemingsvermogen hebt van een kapotgevallen bierglas wel ja.
Amen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit koop je toch ook gewoon bij de scapino?
C'est la vie
Onzin.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef benzin het volgende:
[..]
veel leuke meisjes hebben enorme eikels als vriendje. Case closed
Dus het zelfbewuste maakt niet uit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want je bent dan een loser. En dat heeft een reden.
Als je ze naast elkaar zet, ziet zelfs een kapot gevallen bierglas het verschil nog.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Want jij ziet het verschil wel?![]()
Heb je de dvdbox van SATC thuis ofzo?
Nee ze lijken eikels omdat ze zelfverzekerd zijn en niet bang zijn om te zeggen wat ze denken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet wel zelfbewust zijn op een goede manierquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus het zelfbewuste maakt niet uit.
Ik heb helemaal geen vriendinnen, waarop baseer je ditquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Je ziet er een verschil van 978,50 aan af?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je ze naast elkaar zet, ziet zelfs een kapot gevallen bierglas het verschil nog.
Ik kende maar een meisje met een eikel als vriendje eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je ze naast elkaar zet, ziet zelfs een kapot gevallen bierglas het verschil nog.
Heloef, ik had laatst een discussie met S_h over het gebruik van het N-woord.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze lijken eikels omdat ze zelfverzekerd zijn en niet bang zijn om te zeggen wat ze denken.
Meteen. Je hoeft alleen de onderkant maar te bekijken namelijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je ziet er een verschil van 978,50 aan af?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:48 schreef kipknots het volgende:
[..]
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Je hebt het toch niet over mijn ex he? Nee toch he?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kende maar een meisje met een eikel als vriendje eigenlijk.
Ja, en nee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Want jij ziet het verschil wel?![]()
Heb je de dvdbox van SATC thuis ofzo?
Het zal mij eigenlijk een worst wezen, het is gewoon een aanduiding anno 2012 net zoals blanke of Chinees. Zo lang er geen racistische toon achter zit maakt het mij niks uit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heloef, ik had laatst een discussie met S_h over het gebruik van het N-woord.
Wat vind jij nigger?
That's my niggerquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zal mij eigenlijk een worst wezen, het is gewoon een aanduiding anno 2012 net zoals blanke of Chinees. Zo lang er geen racistische toon achter zit maakt het mij niks uit.
Heloef heeft meer moeite met het woordje neuken dan met negerquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heloef, ik had laatst een discussie met S_h over het gebruik van het N-woord.
Wat vind jij nigger?
Als je het continu gaat gebruiken wordt het irritant en krijg je een stomp. Dus pas op.quote:
Jij kan het verschil in prijs verklaren ja?quote:
Die ken ik niet eens.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mijn ex he? Nee toch he?
COME AT ME NIGGERquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het continu gaat gebruiken wordt het irritant en krijg je een stomp. Dus pas op.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het continu gaat gebruiken wordt het irritant en krijg je een stomp. Dus pas op.
Jij.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heloef heeft meer moeite met het woordje neuken dan met neger
Open deur dit dat zus zoquote:
Jijquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heloef heeft meer moeite met het woordje neuken dan met neger
quote:
Jijquote:
Nee, niet meerquote:
Verander je naam naar opendeur26.quote:
nee man geen nieuwe account meer, heb er al 18 gehadquote:
Ben jij een eikel dan? Oh ja, eikelquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mijn ex he? Nee toch he?
Ik vat dat op als compliment.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet meerBovendien denk ik dat je beter verdient als je eens goed gecougared wilt worden.
Ik zit alweer bij Of Monsters And Menquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:56 schreef screwloose het volgende:
TWI HIJ STAAT NOGSTEEDS OP REPEAT!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ook van jou, prinsesjequote:
Zo was het ook bedoeld kerel.quote:
Je bewijst het weerquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook van jou, prinsesje![]()
[..]
Zo was het ook bedoeld kerel.
Wat ken je me toch goed, nommyquote:
goeie verkapte hete-vrouwen-bied-jullie-aan-om-met-mij-mee-te-gaan postquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
Ik heb nu kaartjes voor een concert, maar niemand die mee kan.
Ik denk dat ik maar thuis blijf.
vraag je rechterhand naatjequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
Nee hoor. Het waren toch maar gratis kaartjes van 3FM. Ik geef geen neuk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
goeie verkapte hete-vrouwen-bied-jullie-aan-om-met-mij-mee-te-gaan post
Welke, sziget?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
Welke band?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
szigetquote:
Die wil wel, dat weet ik zeker.quote:
zie hier waarom heloef niet neuktquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor. Het waren toch maar gratis kaartjes van 3FM. Ik geef geen neuk.
Omdat ik geen gebruik van gratis tickets, ik zie het probleem.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:09 schreef screwloose het volgende:
[..]
zie hier waarom heloef niet neukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |