quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Vele malen erger zelfs. Hilarisch.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Benzin is wel eens erger geweest toch?
Goed zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Volgens mij valt het best mee met jouw faalhazerijquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft alleen één standaard kut-tip. "Lekker cocktails drinken op Malta".
Sterf toch!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
Ik ben de gene die gewoon goed geneukt moet worden, maar ik heb nog wel 8 jaar geduld Samzz.ACHT JAAR!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Die man scoort zelfs als er amper vrouwen zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij valt het best mee met jouw faalhazerij
Geheime afspraak.quote:
Dan krijgt hij mij, als hij nog niet ontmaagd is. Ik zou ook wachtenquote:
Nu haal je ons door de war denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Die man scoort zelfs als er amper vrouwen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
The lucky bastardquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan krijgt hij mij, als hij nog niet ontmaagd is. Ik zou ook wachten.
Dat moet nog maar blijkenquote:
Ik wil ook wel besprongen worden door Samzz hoorquote:
Nu zit je al mijn positieve "cheer up, all will work out fine!" posts in één keer ongedaan te maken jijquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ach, Heloef weet iig zeker dat hij OOIT ontmaagd gaat worden. Dat valt over een aantal hier nog maar te bezien.
quote:
quote:[SC Versieren; makkelijk of niet?] #358 Benzin we zijn trots op je
Dankjulliewel beidenquote:
Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu zit je al mijn positieve "cheer up, all will work out fine!" posts in één keer ongedaan te maken jij
GROEPSKNUFFELquote:
Al mijn werkquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Die man scoort zelfs als er amper vrouwen zijn.
En toch nog die Katwijkse bescheidenheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg bijna medelijdenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al mijn werkNachten lang doorhalen
Alles weg
![]()
Bescheidenheid wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
En toch nog die Katwijkse bescheidenheid.
Mag ik dan een kusje op mijn neus?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu zit je al mijn positieve "cheer up, all will work out fine!" posts in één keer ongedaan te maken jij
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ach, Heloef weet iig zeker dat hij OOIT ontmaagd gaat worden. Dat valt over een aantal hier nog maar te bezien.
Wat? Lees ik nu veel teveel aanbiedingen in de posts van Samzz of heeft ze met jou ook al een dealtje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
Ik verwacht niet dat het nodig is, maar een lekker vangnet (of twee zelfs) is natuurlijk nooit mis.
Met wie heb ik nog meer een dealtje danquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Wat? Lees ik nu veel teveel aanbiedingen in de posts van Samzz of heeft ze met jou ook al een dealtje?
Ik heb een deal, met een persoon.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Wat? Lees ik nu veel teveel aanbiedingen in de posts van Samzz of heeft ze met jou ook al een dealtje?
Myrquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met wie heb ik nog meer een dealtje dan?
Net dacht ik al met benzin, nu met heloef. Je gaat alle jonkies wel af, zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met wie heb ik nog meer een dealtje dan?
Ik heb geen deal met Benzin? Ik ken Benzin niet eensquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Net dacht ik al met benzin, nu met heloef. Je gaat alle jonkies wel af, zeg.
Die zijn er wel, maar je ziet ze gewoon niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef benzin het volgende:
Waarom heeft niemand met mij een dealtje?![]()
Een deal is alleen leuk als hij niet nagekomen hoeft worden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef benzin het volgende:
Waarom heeft niemand met mij een dealtje?![]()
Omdat hij volwassen met zijn afwijzing omging.quote:
Omdat het kanquote:
Godverdomme, nu wil ik weten met wie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Een deal is alleen leuk als hij niet nagekomen hoeft worden.
Met Samzz, jij bent echt niet scherp vandaag.quote:
Mij niet kennenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen deal met Benzin? Ik ken Benzin niet eens.
Oh, vertel eens?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar je ziet ze gewoon niet.
Ok. Ik ben trots op je Benzin.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij volwassen met zijn afwijzing omging.
Ik kom net binnen, dus ik ken je niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Mij niet kennen![]()
Zit in deze reeks sinds deel 2 of 3
[..]
Oh, vertel eens?
Waarom dan zo vaag, over "een persoon"quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Met Samzz, jij bent echt niet scherp vandaag.
Het lichtje is uit...quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Met Samzz, jij bent echt niet scherp vandaag.
Het is ook fijn om jou te leren kennen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, dus ik ken je niet.
Ik bedoelde een persoon van het cijfer 1.quote:
Dat weet je nog niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is ook fijn om jou te leren kennen hoor
équote:Op donderdag 10 mei 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoelde een persoon van het cijfer 1.
Ik weet niet eens hoe je die dingen moet invoeren op een toetsenbord.quote:
Daarbij, op de mobiele lay-out doet de ' het niet eens in combinatie met een letterquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je die dingen moet invoeren op een toetsenbord.
Gewoon proberenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je die dingen moet invoeren op een toetsenbord.
Als dat geen batsen gaat wordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
Gewoon even rondvragen.
WIE WIL (ALLEEN MEISJES/MEVROUWTJES) BENZIN OVER 8 JAAR IN GEVAL VAN UITERSTE NOOD ONTMAAGDEN?
GRGR ANONIEMPJE
Hanson?quote:
Alledrie toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik had het er gisteren met Saskia over, dachten jullie ook dat dat zangertje van Hanson een meisje was?
Neequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik had het er gisteren met Saskia over, dachten jullie ook dat dat zangertje van Hanson een meisje was?
Dat dacht ik wel.quote:
Ja of dat.quote:
Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen.quote:
Het is meer dat IK het niet met iedereen kan vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, kan het met iedereen meestal wel redelijk vinden hoor, dus maak je maar geen zorgen
Goed hequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel.
[..]
Ja of dat.
[..]
Je bent de eerste die dat hoor zeggen.
Ja. Iig twee van de drie waren meisjes. Dat is wat ik dacht. Alleen die lange nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Nja, anderen oproepen laten doen helpt meestal niet ;pquote:
Hoe oud ben je? Heb je een foto van jezelf en een motivatiebrief? Ik zal eens bij m'n vriendinnen rondvragenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, anderen oproepen laten doen helpt meestal niet ;p
Maar sowieso gaat het mij meer om liefde dan seks.
Whehequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Heb je een foto van jezelf en een motivatiebrief? Ik zal eens bij m'n vriendinnen rondvragen.
En wat voor kreng, prinsesje op de erwt ben jequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer dat IK het niet met iedereen kan vinden. Ik ben een kreng. Vraag maar aan Heloef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
Pas op, Benzin is een schatje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Heb je een foto van jezelf en een motivatiebrief? Ik zal eens bij m'n vriendinnen rondvragen.
Nou, bijvoorbeeld met je opleidingsinstituut. Jij betaalt hen geld en dan zorg je ervoor dat je toetsen voldoende maakt en dan krijg je een papiertje waarmee je je kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk vergroot.quote:
Motivatiebriefquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Liefde isquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, anderen oproepen laten doen helpt meestal niet ;p
Maar sowieso gaat het mij meer om liefde dan seks.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat voor kreng, prinsesje op de erwt ben je![]()
Wat mag je niet meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Motivatiebrief = Voldoende libido. Gewoon je kwakje in een zakje versturen.quote:
Met fotoquote:
Jij moet Benzin hosselen. Met liefde.quote:
Oh, niksquote:
quote:
Ik sta er voor open. Je weet al dat ik van je hou.quote:
Ik ook, Ik ben nog jarig dit jaarquote:
Nee, jij moet je ijsmeisje gaan hosselen.quote:
quote:
Onze liefde is mij te belangrijk, dat wil ik niet kwijtraken door je te hosselen. Dit is veiliger.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta er voor open. Je weet al dat ik van je hou.
Het is inderdaad beter zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onze liefde is mij te belangrijk, dat wil ik niet kwijtraken door je te hosselen. Dit is veiliger.
Maar benzin is te lievvv.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet Benzin hosselen. Met liefde.
Deze is zó pijnlijk, hè?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
Onze liefde is mij te belangrijk, dat wil ik niet kwijtraken door je te hosselen. Dit is veiliger.
Ik ben al jarig geweest en niet gehosseld.quote:
Die was er niet toen ik langs reed.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij moet je ijsmeisje gaan hosselen.
Doe nou, chop chopquote:
ik word 30 dus ..................quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al jarig geweest en niet gehosseld.
En weer zout in de wonden strooien, lul dat je er bent.quote:
Ik hoef ook niet altijd gehosseld te wordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben de enige hier die niet gehosseld hoeft te worden.
Ik deel je pijn man. Nouja... pijn uit het verleden...quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En weer zout in de wonden strooien, lul dat je er bent.
Slim. Daarom zeg ik altijd dat ze een dikke kont hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik noem mannen altijd schattig. Dan willen ze me niet.
Je zegt dat vrouwen een dikke kont hebben, dat is toch gewoon een complimentquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Slim. Daarom zeg ik altijd dat ze een dikke kont hebben.
Nee... Nee, echt nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zegt dat vrouwen een dikke kont hebben, dat is toch gewoon een compliment
Dan moet je dikke reet zeggen in plaats van dikke kont.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hebben ze vaak ook.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Slim. Daarom zeg ik altijd dat ze een dikke kont hebben.
Dat is geen complimentquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je dikke reet zeggen in plaats van dikke kont.
Het psychologische aspect is natuurlijk om het negatief te brengen terwijl het een pluspunt is.quote:
Klopt. Maar daar ging het toch ook om.quote:
Volgens Drommel welquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar ging het toch ook om.
Als je die R nog lekker laat rollen wordt het alsmaar beter. En de t heel kort uitspreken.
Precies en zeggen dat een man schattig is ook niet. Dat is het punt.quote:
Met zo'n mooie Leidse eeerrr.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar ging het toch ook om.
Als je die R nog lekker laat rollen wordt het alsmaar beter. En de t heel kort uitspreken.
Dat weet ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies en zeggen dat een man schattig is ook niet. Dat is het punt.
Het leuke is vrouwen onthouden ook heel lang wat je over ze zegt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom doe ik het ook
. Ik houd van mannen die me haten omdat ik ze schattig vind
.
Barbie is ook al zo schattig.
Hoe schattig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik noem mannen altijd schattig. Dan willen ze me niet.
Ik ben ook heul schattig, en ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom doe ik het ook
. Ik houd van mannen die me haten omdat ik ze schattig vind
.
Barbie is ook al zo schattig.
Ik onthoud dat niet, hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke is vrouwen onthouden ook heel lang wat je over ze zegt.
Een keer zeggen dat ze de gratie heeft van een man en het wordt maanden later nog gebruikt.
Defineer aan de vrouw zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Drommel wel. Maar dat is vast de reden dat hij niet aan de vrouw is
.
Of is hij dat wel?
Lang leve jou.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik onthoud dat niet, hoor.
Wacht, Barbie, je zou me geen prinses meer noemen!
Een vriendin hebben.quote:
Hij is immuunquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook heul schattig, en ikvrouwen die mij schattig vinden. Dat je het even weet, lekker ding
Groningen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drommel steekt zijn pener in heel wat vrouwelijk schoon.
Mensen die niet Groningen.
Fluister het in m´n oor en dan merk je wel hoe immuun ik daarvoor benquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriendin hebben.
[..]
Hij is immuun. Of doet alsof
.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef kipknots het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog even dooroefenen
ik noem dat meewaaien met alle winden. charmeur.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook heul schattig, en ikvrouwen die mij schattig vinden. Dat je het even weet, lekker ding
Nee, niet die, daar zit de bovenlip teveel naar voren waardoor een 'w'-klank gesimuleerd wordt. Het is meer een russische r.quote:
Waarmee scheer je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef kipknots het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog even dooroefenen
Rawrquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fluister het in m´n oor en dan merk je wel hoe immuun ik daarvoor ben
De stad zelf is wel prima.quote:
Ik ben een sletquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik noem dat meewaaien met alle winden. charmeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |