We hebben het er nog overquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga je dan mijn notes verwijderen?
Ze blijven zichtbaar voor A's, dus dat heeft geen nutquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga je dan mijn notes verwijderen?
Ook als zij ze verwijderen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ze blijven zichtbaar voor A's, dus dat heeft geen nut
Waarom nou weer haten?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef BrandX het volgende:
en ach joh, wat maakt het uit. Er zijn users met +100 notes die nog mod zijn (geworden).
maar goed, dat waren dan ook toffe users. Een status waar jij nog wat werk voor mag verzetten vrees ik![]()
Rekenen kan je ook al nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Indrukwekkend, he? en 99% is toch van Oerbeer, dat zijn eigenlijk geen echte notes.
Een magneet heeft idd een positieve kantquote:
hatersquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een magneet heeft idd een positieve kant
Echter dit is zo'n uitzonderlijke, zo eentje die alleen maar negatief geladen is![]()
What to do, what to do...
omg mk in mijn topic die zich aanmeldtquote:
HOII EFKATEWEKAGE-ESquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg mk in mijn topic die zich aanmeldt
* dag kan niet meer kapot champagne opentrekt dit dat *
nice nicequote:
Wauw, je kan de 2e Job Cohen wel wordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nice nice
ruimte creëren op fok, beetje netwerken en lobbyen voor moslim power!
hoe is het met u?
ja kip wanneer gaan we thee drinken dit dat ik regel de koekjes jij de thee kayquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wauw, je kan de 2e Job Cohen wel worden
alles flex tok
als ik ooit achter je geheim komquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja kip wanneer gaan we thee drinken dit dat ik regel de koekjes jij de thee kay
oke, ik wil je niet dwingenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hhahah daar gaat 't niet om maar don't feel like posting
T'is dan ook een bagger SC geworden. Je mist niks. Ik zit alleen nog maar in ABO SC.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hhahah daar gaat 't niet om maar don't feel like posting
Ik geef geen neuk om waar jij zit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
T'is dan ook een bagger SC geworden. Je mist niks. Ik zit alleen nog maar in ABO SC.
Zeikventquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om waar jij zit.
Ja, heb er nog een paar notes aan overgehouden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oerbeer wist je nog toen we fittie hadden :$
Hahah wat een ongestelde kut was ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja, heb er nog een paar notes aan overgehouden.
Ik was niet veel beter anders.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahah wat een ongestelde kut was ik
Heb je jezelf genote? :Squote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja, heb er nog een paar notes aan overgehouden.
gekkequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar nu bijna moeder he dan word je mild
pic van je buik?
maar ik ben er altijdquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
T'is dan ook een bagger SC geworden. Je mist niks. Ik zit alleen nog maar in ABO SC.
Ik was toen een stuk netter merk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar nu bijna moeder he dan word je mild
pic van je buik?
Oke van deze reactie moet ik een beetje wenenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:13 schreef Oerbeer het volgende:
P_z en ik hebben ook soms fitties. Maar dan fappen we elkaar weer even en dan is het weer goed.
Oh. Wil je een ijsje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke van deze reactie moet ik een beetje wenen
alsof ik dat niet weet man. maar die zijn weggewerkt door de blanke elite die niets van moslims moet hebben. hoog tijd dus voor een moslim / neger in het fok admin team!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:17 schreef remlof het volgende:
Die hebben we al lang gehad, dat jullie newbies dat niet weten kan ik niet helpen
ik stem voor cobanquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof ik dat niet weet man. maar die zijn weggewerkt door de blanke elite die niets van moslims moet hebben. hoog tijd dus voor een moslim / neger in het fok admin team!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |