omg met een druk op de knop een ban voor mon. zo verleidelijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:12 schreef Monopoly het volgende:
Had wel mijn beschermhelm bij me, fier in mijn linkerhand, klaar om een falcon punch uit te delen aan een zwartjoekel, wanneer hij me onheus zou tutoyeren
Wanneer heb jij voor het laatst een verhaal gehoord over een blanke jongen die werd beroofd door een Nederlandse blanke jongeman in Rotterdam zuid ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg met een druk op de knop een ban voor mon. zo verleidelijk
Ik denk wel eens aan ijsberen die mijn anus schoon likken, is dit vreemd ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nja nee. nou ja soms denk ik. wat denk je zelf?
heb ik ook wel eens, maar enkel als ik net een raketje in mijn poeper heb gestopt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk wel eens aan ijsberen die mijn anus schoon likken, is dit vreemd ?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:17 schreef Dimens het volgende:
De users hier als er een nieuw deel moet worden geopend.
[ afbeelding ]
Totaal niet, een vieze anus is ook niet alles.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk wel eens aan ijsberen die mijn anus schoon likken, is dit vreemd ?
JAAAJAAAJAJAJAAquote:
Niet geklikt.quote:
Lui.quote:
Vergeet He-Manquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef ChocolateJesus. het volgende:
He-Man is nog altijd de beste superheld.
maar je kan wel typen.quote:
Ik typ zelf niet, dat doet mijn slaaf.quote:
slaaf op de link laten klikken dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik typ zelf niet, dat doet mijn slaaf.
Oh, even kijken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
monkyyy, hoeveel glazen coca cola flesjes heb je nog?
zou daar ook een smaakje aan zitten?quote:
17quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
monkyyy, hoeveel glazen coca cola flesjes heb je nog?
Ja, dat mag.quote:
Oke, ik klikte er niet op omdat ik zag dat er een of andere kutlink achter zat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
slaaf op de link laten klikken dan?
het is wel een mooi liedjequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, ik klikte er niet op omdat ik zag dat er een of andere kutlink achter zat.
Zometeen heb ik er nog 16.quote:
valt mee, die ene highwayquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef Trollscience het volgende:
freeway colaecht niet te zuipen die troep
* monkyyy geeft een colaatjequote:
Mijn hemel...quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zit ik dan, met me freeway cola van de lidl
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En ik had first choice mee tijdens werk
Slapen zwervers in Zwitserse chateau's?quote:
geen idee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Slapen zwervers in Zwitserse chateau's?
Antwoord is nee.quote:
Of iets anders.quote:
Daarom drink ik uit glas.quote:
Hihiquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een piemeltje hihihihi![]()
![]()
![]()
hoi heloef![]()
dat is zoiets als je vinger in je kont steken, daarna in je neus stoppen, aflikken, en daarna handen wassen omdat het anders zo vies is.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is zoiets als je vinger in je kont steken, daarna in je neus stoppen, aflikken, en daarna handen wassen omdat het anders zo vies is.
Nee, dat is niet zoiets.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is zoiets als je vinger in je kont steken, daarna in je neus stoppen, aflikken, en daarna handen wassen omdat het anders zo vies is.
Je leven, daar ging het.quote:
Geen behoefte aan.quote:
HET WAS ER NAMELIJK NOOIT HAHAHAHAHAquote:
Ja, maar ik heb geen leven en jij dus ook niet.quote:
maak maar grapje tochquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
NEVER INSULT AIGHT IN FRONT OF ME
Die rechter is toch veel lekkerder man.quote:
Kom achter die computer vandaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Die rechter is toch veel lekkerder man.
En dan wat?quote:
Stoppen met rukken: Geen optiequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:22 schreef Trollscience het volgende:
en dan stoppen met rukken en een vriendin zoeken om te neuken
(staat altijd bij die ikshamster ads)
Wat de neuk.quote:
lol!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
laat die zwarte in je eigen land man
Moet je ook doen als je gaat slapenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ben mijn harde schijf aan het backuppen, 350gb met en snelheid van 57,5 gb per uur
Dat wilt dus zeggen dat ik tot 3/4 uur vannacht een trage computer heb
maar dv zegt het, en dat is nét wat andersquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als een meisje dit zegt wilt ze maar 1 ding..
Ik mag jou ook.quote:
Vooral vrienden blijven, zoals altijd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als een meisje dit zegt wilt ze maar 1 ding..
Pas als het echt shag is, ben je een man.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:36 schreef Trollscience het volgende:
er loopt een hele lichte treasure tail vanaf mijn navel heb ik nu swag
shag?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pas als het echt shag is, ben je een man.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:39 schreef Trollscience het volgende:
ik heb al een donkere dikke stem dus ja
yoghurt met fruit manquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef Intronic het volgende:
vanaf nu gaat het over yoghurt met hagelslag
ik moest lachenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:05 schreef aight1 het volgende:
meloen bazenvrucht
zo van ik ben fruit maar toch fucking groot
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
clint eastwood nog steeds baaszigste
DV gerelateerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
Ik krijg trouwens hele leuke reclames.seems legitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DV gerelateerd.
Koeienkoek
zie jequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel grappig
ja zag topiekstarter moest wel even tochquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:18 schreef Monopoly het volgende:
Mijn papa intronic in deze topic. Orgasme alles.
jatogquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja zag topiekstarter moest wel even toch
MUST.FAP.NON.STOPquote:
Niets mis mee, ik kan ook niet stoppen met Kore, record staat op 10 orgasmes. Ben toen van uitputting in slaap gevallen met mijn penis nog in mijn hand.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
Op naar orgasme 3 ik kan gewoon niet stoppen.
alweer een hattrick voor heloefquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
Op naar orgasme 3 ik kan gewoon niet stoppen.
Ik wist wel dat je het lekker zou vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godverdomme, nu kan ik weer een schone onderbroek aantrekken.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee, ik kan ook niet stoppen met Kore, record staat op 10 orgasmes. Ben toen van uitputting in slaap gevallen met mijn penis nog in mijn hand.
Jij weet sowieso wel wat ik lekker vindquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het lekker zou vinden
Heb je nog geen blaren?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee, ik kan ook niet stoppen met Kore, record staat op 10 orgasmes. Ben toen van uitputting in slaap gevallen met mijn penis nog in mijn hand.
Ik ga het breken vandaag, ik voel het aan mijn ballen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:
Wow nu is ie dansbaarder.quote:
Veelbelovend in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |