Dat dacht ik bij nader inzien ook. SG was net iets too much vond ik. Maargoed, ik heb er iemand anders heel blij mee kunnen maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:01 schreef BigSmurf het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je benen ooit in zoiets kunnen passen...
Fixedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij nader inzien ook. SG was net iets too much vond ik. Maargoed, ik heb er iemand anders heel blij mee kunnen maken.
Zo eerdaags vakantiegeld. Ik zat te denken aan of: Een Samurai 710XX ... Of een paartje Viberg boots.
Tough easy call aangezien ik wear in m'n momo's moet stoppen en ik nog mooie boots zoek voor onder m'n momo's.
Haha, moet zeggen dat m'n SG ook wel wat strakker zit dan m'n Momo, maar om nu te zeggen oncomfortabel; nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:58 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb ook een tag 28 gehad in de SG. Maar die zat echt strak hoor. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn Momo 0701 net ietsjes comfortabeler is.
Viberg x 4 Horsemen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij nader inzien ook. SG was net iets too much vond ik. Maargoed, ik heb er iemand anders heel blij mee kunnen maken.
Zo eerdaags vakantiegeld. Ik zat te denken aan of: Een Samurai 710XX ... Of een paartje Viberg boots.
Tough call.
Sorry maar waar slaat dat nu op? Mensen mogen niet van sneakers houden? Toevallig draagt mistral ze ook gewoon zo.. Alsof jij bepaalt wie erover mag meepratenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:00 schreef leppeh het volgende:
Daarnaast, als je je schoenen altijd zo draagt als op die foto in de OP, dan verlies je imo alle recht van spreken over wel/niet mooi. Niet om te bitchen, maar volgens mij hou je je dan gewoon niet echt bezig met schoenen.
Haha en of dat magquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef leppeh het volgende:
Keihard aangesnoerde sneakers, en in het bijzonder platte lage, vind ik dan weer ontzettend lelijk. Zelf hou ik ook best van sneakers, dus wat dat betreft is er sowieso geen probleemLaatst nog een paartje Janoski's gehaald. Misschien verwoordde ik me iets te losjes, uiteraard mag iedereen zijn mening geven.
Superdope!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:28 schreef leppeh het volgende:
[..]
Viberg x 4 Horsemen!
http://fourhorsemen.ca/shop/99/
Kun je alleen wel bijna twee paar 710xx's voor halen, haha.
Leer, last, zool, stitching, toe box shape. Alles eigenlijk en voor een zelfde prijs als het 4H x Viberg paar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef leppeh het volgende:
Wat voor opties heb je allemaal te kiezen bij een custom M1stral?
Desert boots zijn ook wel relaxed ja, heb nu ongeveer een jaar een paar in "denim blue" suede. Lekker licht en fijne zool. Binnenkort eens kijken wat het kost om een paar beeswax db's te importeren
Doe eens foto's maken dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Geen een Levi's in de OP wat een aanfluiting
Zit er ook aan te denken beeswax' te importeren, maar dan Desert Treks! Weer niet precies wanneer ik ze zou willen, maar misschien is het wel voordeliger om met twee paar tegelijk te importeren?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef leppeh het volgende:
Wat voor opties heb je allemaal te kiezen bij een custom M1stral?
Desert boots zijn ook wel relaxed ja, heb nu ongeveer een jaar een paar in "denim blue" suede. Lekker licht en fijne zool. Binnenkort eens kijken wat het kost om een paar beeswax db's te importeren
Al dragend bedoel ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Had ik laatst ook al gedaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |