Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:24 schreef bokkepoot het volgende:
Ik durf mijzelf ook wel hardcore denim freak te noemen, maar jij gaat nog een stapje verder
Misschien lijkt het je wat ?

Die Weird Guy is vet omdat het zo bizar is. Zoals wel meer NF materialen. Ik noem mezelf niet hardcore, meer een enthusiast/liefhebber.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:19 schreef omelette het volgende:
Ja mee eens. Net zoals die glow-in-the-dark broek.

Dit inderdaad. Vond die glow in the dark echt dope, evenals de reverse fading. Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die Weird Guy is vet omdat het zo bizar is. Zoals wel meer NF materialen. Ik noem mezelf niet hardcore, meer een enthusiast/liefhebber.

Hier ben ik me weldegelijk van bewust. Echter is dat niet mijn sterkste punt, haha.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:43 schreef don-diablo het volgende:
Je hoeft niet eens super geweldig spul te maken. Marketing & sales is the key.

Ik heb een achtergrond in sales en marketingquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hier ben ik me weldegelijk van bewust. Echter is dat niet mijn sterkste punt, haha.
Ik hou het wel gewoon bij dragen en het wandelende jeanswiki zijn

. Ik zal wel echt nog een hoop moeten leren.. Hopelijk kan ik op het AMFI studeren. Daar moet je zelf een eigen "spijkerbroek" maken. Is eens wat anders dan organisatie theorie of marketing
. Ik zal wel echt nog een hoop moeten leren.. Hopelijk kan ik op het AMFI studeren. Daar moet je zelf een eigen "spijkerbroek" maken. Is eens wat anders dan organisatie theorie of marketing  . Hoewel ik verwacht dat ik daar ook het een en ander van zal krijgen.
. Hoewel ik verwacht dat ik daar ook het een en ander van zal krijgen. .
.

We maken allemaal wel eens een foutjequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:21 schreef M1stral het volgende:
Tja... Al zijn ze bij TdN ook niet allemaal op de hoogte van wat ze verkopen.
Ik heb die Menno wel eens gemaild over Momotaro jeans, dat het gewicht in oz niet klopte. Daarna aangepast.
 .
.Ik zou eigenlijk willen beginnen als inkoper of iets dergelijk. Waardoor je mensen leert kennen en misschien vanuit daar een eigen winkel of label opzetten. Jammer genoeg is er wel ontzettend veel concurrentie. Je zal dus echt met iets "nieuws" moeten komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:19 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij verdiend werken in zo'n winkel voor geen meter toch? Als je zo'n studie zou doen zou ik een eigen label opzetten ofzo. Zou me leuker lijken.
Misschien kan m1stral op die school denim colleges geven

quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:15 schreef M1stral het volgende:
Nee joh... Blijven je handen zo aan plakken.

Hij noemt het zelf Thin Finn Ultra Indigo maar dat zal dan wel hetzelfde zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]

Het is de Thin Finn Black Coated Indigo. Niet de Dry Black Coated

Auto ftw.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:14 schreef Ditty het volgende:
[..]
Hij noemt het zelf Thin Finn Ultra Indigo maar dat zal dan wel hetzelfde zijn
Die regensoaks zijn echt verrot woensdag 2x gister 3x vandaag wil ik gewoon een keertje op de fiets kunnen stappen zonder nat te regenen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |