ik vond het grappigquote:
niet opvallend neequote:
Zo te merken wel. Hij is bijna half uur eerder gegaan, ik heb hem niet weer gehoord.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef Soempie het volgende:
Gaat Lennon dan wel gewoon slapen als je hem vroeg naar bed brengt?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo te merken wel. Hij is bijna half uur eerder gegaan, ik heb hem niet weer gehoord.
Ik denk dat het vervelend/eigenwijs doen ook erg vermoeiend is. Ik hoop nu wel dat hij morgenvroeg niet voor 7 uur wakker is.quote:
Ja, of dat hij al moe was en om die reden vervelend/ eigenwijs.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vervelend/eigenwijs doen ook erg vermoeiend is. Ik hoop nu wel dat hij morgenvroeg niet voor 7 uur wakker is.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Also,beschuldigt me er kennelijk van dat ik zijn auto bewerkt heb met een sleutel
![]()
Kom op, ik heb meer klasse dan dat
Hij zou beter moeten weten. Psychologische oorlog is meer mijn stijl
Oh zo ja, was het ook wel.quote:
Smerige vrouwenspelletjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En wat moet ik me voorstellen bij psychologische oorlogsvoering?
Ik ben veel subtieler (en gemenerquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En wat moet ik me voorstellen bij psychologische oorlogsvoering?
ja dat kan ook. Maar hij is ook erg drammerig de laatste dagen. Stort ter aarde als hij zijn zin niet krijgt of iets niet mag. Dat is heel vermoeiend ook voor mij. Ook steeds gedoe met eten. Tig keer waarschuwen enz. We gaan hem nu wat strenger aanpakken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, of dat hij al moe was en om die reden vervelend/ eigenwijs.
ditquote:
iemand stuurde me een berichtje vannachtquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef Soempie het volgende:
Hoe wist je dat hij jou daarvan verdenkt? En, dikke middelvinger naar die kerel dan.![]()
kan even geen voorbeeld bedenken, maar sowieso geen smerige roddelsquote:Ik snap trouwens ook niet wat ik moet verstaan onder smerige vrouwenspelletjes. Geef eens een concreet voorbeeld? Gaat het dan om roddels of valse sneren ofzo?
M'n oppaskindje wordt deze week 3 en is net zo, inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja dat kan ook. Maar hij is ook erg drammerig de laatste dagen. Stort ter aarde als hij zijn zin niet krijgt of iets niet mag. Dat is heel vermoeiend ook voor mij. Ook steeds gedoe met eten. Tig keer waarschuwen enz. We gaan hem nu wat strenger aanpakken.
Het hoort ook zo bij de leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |