geniaal.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
of koop deze:
[ afbeelding ]
hij gaat pas uit als je met je volle gewicht er op staat
Hebben!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
of koop deze:
[ afbeelding ]
net zoiets als dit http://www.thinkgeek.com/homeoffice/lights/9171/quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
of koop deze:
[ afbeelding ]
ik ga ongeveer half 12 op bed, en dan duurt het vaak nog een tijdje voordat ik in slaap val (ongeveer 1 uur half 2) dit verandert niet als ik eerder op bed ga, slaapproblemen heb ik ook last van... Ik moet 'sochtends opstaan rond 7-8 uurquote:
Ik denk niet dat ik depressief ben, wel zit ik aan roacutane wat soms een dipje veroorzaakt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Voel je je wel goed? Niet depressief ofzo?
Blijkbaar te weinig, probeer eens wat eerder op bed te gaan liggen, weinig afleiding en weinig licht, desnoods kijk je wat rustige tv/leest wat of iets dergelijks...met minder licht en niet teveel afleiding is de kans groter dat je eerder slaap krijgt. Je moet prikkels die je hersenen teveel bezig houden zien te vermijden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef Regenaar het volgende:
[..]
ik ga ongeveer half 12 op bed, en dan duurt het vaak nog een tijdje voordat ik in slaap val (ongeveer 1 uur half 2) dit verandert niet als ik eerder op bed ga, slaapproblemen heb ik ook last van... Ik moet 'sochtends opstaan rond 7-8 uur
ik krijg dus meestal 6-7 uur slaap.
Haha tofquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
of koop deze:
[ afbeelding ]
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef Regenaar het volgende:
[..]
ik ga ongeveer half 12 op bed, en dan duurt het vaak nog een tijdje voordat ik in slaap val (ongeveer 1 uur half 2) dit verandert niet als ik eerder op bed ga, slaapproblemen heb ik ook last van... Ik moet 'sochtends opstaan rond 7-8 uur
Um... Ik heb een hoogslaperquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Skitzofrenix het volgende:
Herkenbaar probleem, alhoewel het bij mij door medicatie komt, als ik 'wakker' voelt het alsof ik de hele nacht door heb lopen blowen in plaats van slapen. Het enige wat bij mij helpt is als de wekker gaat er gewoon gelijk uitspringen , hoe moeilijk, stoned, half slapend ik me ook voel; Het is de enige manier, anders kom je er nooit uit. Ik heb ook weleens gehad, blijf ik toch nog even liggen met het idee dat ik er over 5 min uit ga, bleek ik na een uur wakker te schikken te dromen dat ik uit m;n bed gegaan ben.
Wat ik al zei; Het enige wat helpt is zelfdiscipline en GELIJK je bed uit springen als je iets hoort, de wekker dus.
En structureel op dezelfde tijd beginnen met slapen etc.
Ben wel eens van het trappetje gesprongen 'sochtends, maar... toen werd ik erg duizelig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:40 schreef Skitzofrenix het volgende:
Dan weet je zeker dat je wakker bent als je er uit springt!
Maar een puber (sorry) heeft meer slaap nodig dan volwassen mensen. En volwassen mensen hebben over het algemeen tussen de7 en 8 uur slaap nodig. Ik denk dat je gewoon veels te weinig slaapt.quote:
dan hoort het bij je leeftijd. pubers zijn serieus niet gemaakt om vroeg op te staan.quote:
Neequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:00 schreef hlmllp het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je op staat en dat je hart zo tekeer gaat dat je het gevoel krijgt dat je bijna een hartaanval krijgt?
er is niet mis met m'n hart overigens, tot nu toe
Welnee joh, hij is gewoon 16.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je bepaalde (andere) psychische klachten?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
of koop deze:
[ afbeelding ]
TS heeft het niet over insomnia, maar over niet wakker kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Welnee joh, hij is gewoon 16.
http://www.goedslapen.inf(...)id-onder-pubers.html
Het een kan goed met het ander te maken hebben natuurlijk. Hij zegt het zelf eigenlijk al. Valt later in slaap, maar puber heeft veel slaap nodig dus kan hij moeilijker wakker worden. Zoek de verbanden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
TS heeft het niet over insomnia, maar over niet wakker kunnen worden.
PS t is dan al wel een half leven geleden, maar dit heb ik zelf ook gehad rond die leeftijd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Voor mensen die dit probleem niet hebben is het makkelijk gezegd, heb er zelf ook nog regelmatig problemen mee. Iets te laat er af waarna ik niet volledig bij bewustzijn ben en ik vrolijk verder ga slapen tot het volgende snooze moment en dat soms zo'n 8 x achterelkaar. Wekker aan de andere kant helpt ook niet, want dan doe je je wekker uit en duikt vervolgens vrolijk je nest in. En daar is vrij weinig aan te doen wanneer je nog half slaapt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:33 schreef PixieDot het volgende:
Misschien moet je jezelf gewoon een schop onder je hol geven, in plaats van zo lui te blijven liggen..
Als je gewoon niet wakker wordt van de wekker, hoe zou je dat dan moeten doen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:33 schreef PixieDot het volgende:
Misschien moet je jezelf gewoon een schop onder je hol geven, in plaats van zo lui te blijven liggen..
Deed ik ook vroeger, ik zette hem uit en ging weer terug naar bed...quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
Alle bovenstaande vragen en zet je wekker zo ver weg zetten dat je echt uit bed moet
ditquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan hoort het bij je leeftijd. pubers zijn serieus niet gemaakt om vroeg op te staan.
Maar alle tips op volgen en je groeit er vanzelf over heen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |