geniaal.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
of koop deze:
[ afbeelding ]
hij gaat pas uit als je met je volle gewicht er op staat
Hebben!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
of koop deze:
[ afbeelding ]
net zoiets als dit http://www.thinkgeek.com/homeoffice/lights/9171/quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
of koop deze:
[ afbeelding ]
ik ga ongeveer half 12 op bed, en dan duurt het vaak nog een tijdje voordat ik in slaap val (ongeveer 1 uur half 2) dit verandert niet als ik eerder op bed ga, slaapproblemen heb ik ook last van... Ik moet 'sochtends opstaan rond 7-8 uurquote:
Ik denk niet dat ik depressief ben, wel zit ik aan roacutane wat soms een dipje veroorzaakt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Voel je je wel goed? Niet depressief ofzo?
Blijkbaar te weinig, probeer eens wat eerder op bed te gaan liggen, weinig afleiding en weinig licht, desnoods kijk je wat rustige tv/leest wat of iets dergelijks...met minder licht en niet teveel afleiding is de kans groter dat je eerder slaap krijgt. Je moet prikkels die je hersenen teveel bezig houden zien te vermijden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef Regenaar het volgende:
[..]
ik ga ongeveer half 12 op bed, en dan duurt het vaak nog een tijdje voordat ik in slaap val (ongeveer 1 uur half 2) dit verandert niet als ik eerder op bed ga, slaapproblemen heb ik ook last van... Ik moet 'sochtends opstaan rond 7-8 uur
ik krijg dus meestal 6-7 uur slaap.
Haha tofquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
of koop deze:
[ afbeelding ]
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef Regenaar het volgende:
[..]
ik ga ongeveer half 12 op bed, en dan duurt het vaak nog een tijdje voordat ik in slaap val (ongeveer 1 uur half 2) dit verandert niet als ik eerder op bed ga, slaapproblemen heb ik ook last van... Ik moet 'sochtends opstaan rond 7-8 uur
ik krijg dus meestal 6-7 uur slaap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |