Ja man. Ik word er bedroefd van.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
is wel lullig om zo condoleances te krijgen
Kun je mee in de problemen raken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noem een random gsm nummer ik ga smsen dat ik het lijk heb gedumpt
Oh, dan is het goed.quote:
Stel die persoon gaat naar de politie met het bericht. Je nummer wordt nagecheckt. Ze komen erachter dat jij het bent. Jij hebt problemen.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stel die persoon gaat naar de politie met het bericht. Je nummer wordt nagecheckt. Ze komen erachter dat jij het bent. Jij hebt problemen.
Badquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zal ik in bad gaan of gewoon douchen?
okay.jpgquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Omdat de politie het niet zo op lijk-dumpende mensen heeft
En stel er is toevallig op dat moment een verdwijning van een persoon, dan bij jij hoofdverdachte nummer een.quote:
Dat is niet lekker, dan blijft dat spul drijven en als je er dan uit komt gaat het aan je huid/haar vastplakken.quote:
echte g's gaan in een jacuzzi met die chicks tochquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zal ik in bad gaan of gewoon douchen?
Mehehehehehquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
En stel er is toevallig op dat moment een verdwijning van een persoon, dan bij jij hoofdverdachte nummer een.
Wij hebben geen jacuzzi en mijn zus is pas vrijdag avond thuisquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
echte g's gaan in een jacuzzi met die chicks toch
Zoals bazen dat doen.quote:
Ja, hoppa... volgendequote:Op donderdag 10 mei 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MehehehehehZie je mij al een lijk dumpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |