Dus ik dacht eens kijken, zie je het er gewoon uitvliegen.quote:Oma Vera wint en geniet met volle teugen!
Omschrijving
Oma Vera heeft de Bejaarden Loterij gewonnen. Als prijs krijgt ze een gratis sexbeurt van een prachtige neukgod. Oma is dolblij dat ze gewonnen heeft. Geil begint ze aan de harde piemel te zuigen. Van alle opwinding verliest ze haar kunstgebit. Geeft niet! Dat pijpt nog lekkerder!
Ik dacht even dat ik een nieuwsbericht van Djeez las.quote:
Zou wel een hoop verklaren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een nieuwsbericht van Djeez las.
dimens houdt van papier smaakje.quote:
Dat was ook mijn eerste gedachte, of de verpakking van een snoepje ofzquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:28 schreef Darloek het volgende:
[..]
het lijkt gvd een stuk van de verpakking![]()
for real?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:33 schreef Trollscience het volgende:
Dat moment wanneer je eten voor je neus staat en je zo veel honger hebt dat je niet weet waar je moet beginnen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Altijd lekker als er een klein beetje maagzuur in je mond komt en je je eigen kots proeft.
herkenbaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Altijd lekker als er een klein beetje maagzuur in je mond komt en je je eigen kots proeft.
Jammer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb geen honger nu, dus helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |