quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:12 schreef Saisai het volgende:
Ik heb het niet te volgen pakketje inmiddels binnengekregen.. net 1 dag te laat. want mams is gisteren vertrokken op vakantie
231412quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:47 schreef Joell het volgende:
Weet iemand het rekeningnr van h&m op te noemen? Mijn bankrekening doet een beetje raar en acceptgiro heb ik niet meer
Gister ook al? Dan komt 'ie waarschijnlijk vandaag, ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:54 schreef MaLo het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat mijn pakje niet komt vandaag, volgens de site van TPG is het ding nog steeds in het sorteercentrum
Soms wil dat nog wel veranderen in de loop van de dag.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:54 schreef MaLo het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat mijn pakje niet komt vandaag, volgens de site van TPG is het ding nog steeds in het sorteercentrum
Inderdaad, hij is nu wel onderwegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:37 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Soms wil dat nog wel veranderen in de loop van de dag.
Vond ik ook! Ik draag alleen nooit mint en ben dol op zwart. Maar bij dit jurkje ben ik bang dat zwart op een rouw-gelegenheid gaat lijken,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:49 schreef loezzzje het volgende:
Wat een leuk jurkje!
http://www.hm.com/nl/prod(...)48-D#article=03048-D
Hebben!
Ik keek ook gelijk naar de zwarte maar deze zag er idd wel heel zwart uit ja. Hoewel de mintkleurige ook wel heel mooi is, zouden ze deze al in de winkel hebben? Heb geen zin om te bestellenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vond ik ook! Ik draag alleen nooit mint en ben dol op zwart. Maar bij dit jurkje ben ik bang dat zwart op een rouw-gelegenheid gaat lijken,.
Geen idee, eerlijk gezegd. Wij hebben twee vrouwenH&M's hier en eentje heeft ze iig nog niet want daar was ik gisterenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik keek ook gelijk naar de zwarte maar deze zag er idd wel heel zwart uit ja. Hoewel de mintkleurige ook wel heel mooi is, zouden ze deze al in de winkel hebben? Heb geen zin om te bestellen
Bel voor korting,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:13 schreef Dwyn het volgende:
3 jurkjes en een pyjama besteld.![]()
Jurkje dat ik in mei had besteld is nu weer uitgesteld tot 16 juli.
Serieus?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bel voor korting,. (Dat geven ze wel als je erom vraagt. Voor het 'ongemak'.)
Ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Serieus?Er zit nog een 20% kortingscode op van de vorige flyer.
Cute!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:49 schreef loezzzje het volgende:
Wat een leuk jurkje!
http://www.hm.com/nl/prod(...)48-D#article=03048-D
Hebben!
Ik ging net zeggen dat het hier hetzelfde verhaal was, maar zie nu dat het normaal gesproken morgen geleverd wordtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef SW8810 het volgende:
Ik heb ook gebruik gemaakt van de SALE!![]()
Beetje jammer dat mijn bezorgdatum al 5 dagen op "nog niet bekend" staat...
Pakketje ontvangen. De zwarte leren tas is precies zoals ik had verwacht. De bruine buideltas iets groter en lomper dan ik had gehoopt, dus nu twijfel ik nog of ik 'm ga houden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2012/G10%2099837%2009090%2061%202177%203.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2012/F64%2098289%2017000%2071%200041%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
Leuk die sale.
wat is het artikelnummer van die zwarte leren tas?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pakketje ontvangen. De zwarte leren tas is precies zoals ik had verwacht. De bruine buideltas iets groter en lomper dan ik had gehoopt, dus nu twijfel ik nog of ik 'm ga houden.
83-8471quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
wat is het artikelnummer van die zwarte leren tas?
Welke is het? Ik kan hem niet zien.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:36 schreef Eva4Evah het volgende:
[url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F81%2098026%2073009%2017%200301%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url]
Hij is binnen, maar de bikini doet niet veel goeds voor mijn figuurhet is zo'n top die je tieten platdrukt, en ik heb al niet zo heul veel. Dus hij gaat helaas terug, ook al is ie zo leuk.
Haa! Dat is echt precies wat ik ook dachtquote:Op zondag 17 juni 2012 14:06 schreef Saisai het volgende:
Leuk! heb je ook dezelfde looks als de meneer op de foto?
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:06 schreef Saisai het volgende:
Leuk! heb je ook dezelfde looks als de meneer op de foto?
Ik probeer af te kicken door nog wel dingen in mijn shoppingbag te doen, en aan het eind van de dag alles er weer uit te gooienquote:Op zondag 17 juni 2012 15:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
@3dino: die is leuk! en ik zoek weer een nieuwe tasmaar ik kon nog geen leuke vinden.
*gaat weer naar site* achja dan gebruik ik 1304 maar weerzijn er nog meer codes op het moment?
Doe ik ook heel vaakquote:Op zondag 17 juni 2012 16:00 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Ik probeer af te kicken door nog wel dingen in mijn shoppingbag te doen, en aan het eind van de dag alles er weer uit te gooien
Dat is idd laat. Op de paspop zag de tas er ietwat klein uit. Had hem liever iets groter, zodanig dat er een schrijfblok/map o.i.d. in past.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Doe ik ook heel vaakHeb hem niet meer besteld; leverdatum was 9-13 juli. Dan ga ik wel in de winkel kijken
Nou.. inderdaad het is geleverd dit weekend!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ging net zeggen dat het hier hetzelfde verhaal was, maar zie nu dat het normaal gesproken morgen geleverd wordt.
Ben alleen pas over 3 weken bij mijn ouders, dus kan er toch nog niks mee.
Ja, duurt nog evenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:44 schreef SW8810 het volgende:
[..]
Nou.. inderdaad het is geleverd dit weekend!
Ai... 3 weken wachten
14 dagen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, duurt nog even![]()
Hoe lang heb je eigenlijk om dingen terug te sturen? 3 weken is te lang zeker?
Okee, dankje. Zoiets dacht ik al. Nouja maar hopen dat alles past danquote:
Ik heb nog nooit geprobeerd om het later terug te sturen. Probeer het altijd op tijd weer terug te sturen, anders loop je misschien risico dat je alles kunt betalenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, dankje. Zoiets dacht ik al. Nouja maar hopen dat alles past dan
Die hard shopperquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:12 schreef purebliss het volgende:
hahahhah doe ik, maar als je dat al vanaf 5 uur doet krijg je een lamme vinger joh!
hoelang duurt dat bijvullen meestal? niet zo lang toch? meestal zijn ze om half 6 wel klaar
Al die tijd nog lekker in bed kunnen blijven liggen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:17 schreef purebliss het volgende:
jaaa, echt irritant:( ik wou een paar schoenen bestellen! Dus was daar extra vroeg voor opgstaan, nou was niet nodig dus
Kijk! Daarom moet ik ook een tablet hebben!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:23 schreef purebliss het volgende:
nee zat op mijn ipad, dus lag wel gewoon in bed! en steeds maar op vernieuwen klikken! hahaha
Ipad & Iphone. Daarom alleen al uitvinding van de eeuw!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:23 schreef purebliss het volgende:
nee zat op mijn ipad, dus lag wel gewoon in bed! en steeds maar op vernieuwen klikken! hahaha
Ah jammer zeg!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:07 schreef purebliss het volgende:
nouuuu:( voor niks de hel ochtend bezig geweest! die schoenen zijn niet bijgevuld!:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |