quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Houd je waffel, ik heb nog twee minuten gewacht. Mensen zijn gewoon LaPo-shy, kan ik niets aan doenquote:
Niet zo'n toon, jongeman. Mot ik je kommen klappen of wat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Houd je waffel, ik heb nog twee minuten gewacht. Mensen zijn gewoon LaPo-shy, kan ik niets aan doen
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:51 schreef Myraela het volgende:
Niet zo'n toon, jongeman. Mot ik je kommen klappen of wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
Houd de eer aan jezelf, ga naar haar toe en zeg 'weet je, laat maar. Ik moet je niet meer'.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef heloef het volgende:
Jongens ik heb een prangende vrouwenkwestie.
Waarom kan dat rotwijf niet gewoon nee zeggen in plaats van mij te ontwijken?
Dat noem jij de eer aan jezelf houden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd de eer aan jezelf, ga naar haar toe en zeg 'weet je, laat maar. Ik moet je niet meer'.
Je kan natuurlijk ook achter haar aan blijven hobbelen en afwachten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:01 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat noem jij de eer aan jezelf houden?
Wat dacht je van gewoon niks meer laten horen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook achter haar aan blijven hobbelen en afwachten.
Zo werken vrouwen niet. Meestal als je zegt dat je ze niet moet gaan ze harder hun best doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon niks meer laten horen.
Met jouw actie staat hij alleen maar voor lul en gaan ze over hem roddelen.
Tsja, dat is wel een beetje een laatste 'redmiddel'. En als dat anders uitpakt dan jouw theorie, zie Tangledups posts.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd de eer aan jezelf, ga naar haar toe en zeg 'weet je, laat maar. Ik moet je niet meer'.
Dan ga je ervan uit dat ze ueberhaupt ooit interesse in hem heeft gehadquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo werken vrouwen niet. Meestal als je zegt dat je ze niet moet gaan ze harder hun best doen.
Weet je, het zou voor kunnen komen met heloef. Want heloef is best tof.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:08 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat ze ueberhaupt ooit interesse in hem heeft gehad
Het blauwtje heeft hij toch al gelopen. Maar goed, Heloef zijn keuzequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:08 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat is wel een beetje een laatste 'redmiddel'. En als dat anders uitpakt dan jouw theorie, zie Tangledups posts.
Euh... Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:08 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat ze ueberhaupt ooit interesse in hem heeft gehad
Ik ben het overigens met je eens hoor. Ik heb op veel gevallen een trots, maar op dit soort vlakken wil ik nogal eens te lang door het stof gaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het blauwtje heeft hij toch al gelopen. Maar goed, Heloef zijn keuze.
De kans is vrij klein omdat ze hem ontwijkt, ondanks zijn pogingen.quote:
Vrouwen hebben geen logica.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef Tangledup het volgende:
[..]
De kans is vrij klein omdat ze hem ontwijkt, ondanks zijn pogingen.
Juist vanwege de afwezigheid van logica.quote:
Ze kan hem na ZIJN afwijzing wel leuker gaan vinden. Ze zal niet de eerste vrouw zijn die achter een man aan gaat die haar niet wil.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef Tangledup het volgende:
[..]
De kans is vrij klein omdat ze hem ontwijkt, ondanks zijn pogingen.
"Mannen hebben geen logica!"quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:15 schreef Myraela het volgende:
Maar heloef vind toch helemaal niemand leuk? Ik loop achter.
Net als dat jullie ons ineens leuk vinden als we bezet zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze kan hem na ZIJN afwijzing wel leuker gaan vinden. Ze zal niet de eerste vrouw zijn die achter een man aan gaat die haar niet wil.
Daarbij, Loefje vindt wel een dame.
Dit gaat denk Ik om zijn FB-cougar!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:15 schreef Myraela het volgende:
Ah is dat die ene die hij zij ergens van te kennen, terwijl dat niet zo was?quote:
Alles kan. Maar ik zou zelf niet iemand willen die alleen maar achter mij aangaat omdat haar ego gekrenkt is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze kan hem na ZIJN afwijzing wel leuker gaan vinden. Ze zal niet de eerste vrouw zijn die achter een man aan gaat die haar niet wil.
Daarbij, Loefje vindt wel een dame.
Daarom ook knetterhard afwijzen, weet zij ook hoe het voeltquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:19 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Alles kan. Maar ik zou zelf niet iemand willen die alleen maar achter mij aangaat omdat haar ego gekrenkt is.
Andersom is dat precies zo!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net als dat jullie ons ineens leuk vinden als we bezet zijn.
Nee hoor. Een man heeft interesse in jou of hij heeft het niet. Wat jij verder doet, boeit hem weinig.quote:
Ik vertel gewoon mensen niks meer, goed he.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:15 schreef Myraela het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen op me afkomt als ik bezet ben en weer wegrent zodra ik vrijgezel ben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heul niet, ik vind jou vrijgezel of bezet net zo leuk
Vertel het me bitch.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vertel gewoon mensen niks meer, goed he.
quote:
Amen, wil ik iemand die niet eens fatsoenlijk nee kan zeggen? Nee. Dan hoeft het contact van mij niet eens meer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:19 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Alles kan. Maar ik zou zelf niet iemand willen die alleen maar achter mij aangaat omdat haar ego gekrenkt is.
Persoonlijk heb ik dat dus juist bij bezette vrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof iedereen op me afkomt als ik bezet ben en weer wegrent zodra ik vrijgezel ben.
Pssst Blaness en Salouquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Ahh, dus jij zegt dat ik overdag ook dronken vrouwen kan hosselen?
Eens even doorlezen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:34 schreef firefly3 het volgende:
Mijn topic is hier te vinden: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)
WAT DE FUCK DOE JIJ MET DIE UI?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Ahh, dus jij zegt dat ik overdag ook dronken vrouwen kan hosselen?
Psst festivalsquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar nu is niemand buiten aan het drinken op het gras van het Noorderplantsoen
Vooral de laatste dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind vooral die banner heel leuk, vooral het derde plaatje.
Dat lijkt me ook logisch.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik dat dus juist bij bezette vrouwen.
Daar ga ik geen enkele moeite in steken.
quote:
Awquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Die wijven kunnen me niet zoveel schelen, ik vind het alleen grappig dat ze in een wasmand ligt te pitten.quote:
Dat wordt de nieuwe Heloef-norm.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aw
Kijk Firefly weet ons wel aan te trekken met een aantrekkelijke OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon oprekkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat wordt de nieuwe Heloef-norm.
Vrouwen komen pas in aanmerking als ze in een wasmand kunnen zitten zonder dat deze uit elkaar scheurt.
Kan deze vast in de OP dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk Firefly weet ons wel aan te trekken met een aantrekkelijke OP
Dudequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
Of wacht ze slaapt helemaal niet want der benen hangen in de lucht in plaats van naar beneden.
Ja ik ben scherp op de details.
De eerste wil ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien staat daar wel een muur waar haar benen tegenaan leunen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
Of wacht ze slaapt helemaal niet want der benen hangen in de lucht in plaats van naar beneden.
Ja ik ben scherp op de details.
Zo'n onlogische constatering is het niet ja.quote:
Dát, of firefly3...quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien staat daar wel een muur waar haar benen tegenaan leunen.
Dan zou ze haar armen wel laten hangen (als ze slaapt).quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan houdt ze nog wel die rand van die wasmand vast met haar handen, als je slaapt verslapt die greep wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou prima stukje tekst hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Driemiljardduizendachtenveertig minuten later...
Deal!quote:
Wat klink jij vrolijkquote:
ja heb vies gekookt, en vind dak dus straks (als goedmakertje met mezelf0 een lekker toetje mag eten.... ben uitgeput van deze werkdag dus verheug me zo op warm douchen en in pyama toetjes eten en thee drinkenquote:
Spamquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
Wat huiselijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja heb vies gekookt, en vind dak dus straks (als goedmakertje met mezelf0 een lekker toetje mag eten.... ben uitgeput van deze werkdag dus verheug me zo op warm douchen en in pyama toetjes eten en thee drinken
in het rijtje maken...? (steeds omvallen) of past tgewoon niet...?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ging een poging doen m'n schoenen op de foto te zetten op een rijtje. Ik faalde.
denk aan de kilo's.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja heb vies gekookt, en vind dak dus straks (als goedmakertje met mezelf0 een lekker toetje mag eten.... ben uitgeput van deze werkdag dus verheug me zo op warm douchen en in pyama toetjes eten en thee drinken
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ging een poging doen m'n schoenen op de foto te zetten op een rijtje. Ik faalde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes.
geen kilo toetje.... tis luchtige pudding =pquote:
lucht is altijd lekker inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen kilo toetje.... tis luchtige pudding =p
en mn eten was vet vies... dus dat scheelt weer een paar calorien =p
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:09 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes.![]()
Zou deze in een hoek kunnen schieten die groot genoeg is?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik heb teveel schoenenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in het rijtje maken...? (steeds omvallen) of past tgewoon niet...?
15 paar pumps.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb teveel schoenen. Alleen al 15 paar pumps en dan tel ik m'n ballerina's, laarzen, gymschoenen, sandaaltjes en slippertjes niet eens mee
.
Als je 'm ondersteboven ophangt waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zou deze in een hoek kunnen schieten die groot genoeg is?
Ik moet nieuwe Nude kleurige hebbenquote:
nude?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nieuwe Nude kleurige hebben! Mijne zijn afgelopen weekend kapot gegaan... De hak zit los.
Nou ja... Binnenkort even bij een vriendinnetje langs om te kijken of ze ze nog kan bestellen of nog heeft.
Huidskleur, zachtroze/beigequote:
oh zo. laat maken dan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huidskleur, zachtroze/beige. Ik heb een prachtig paar, maar die is dus kapot
.
Ik koop nieuwequote:Op donderdag 10 mei 2012 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
oh zo. laat maken dan.
of nieuwe inderdaad.
en mooie hakken is belangrijk bij vrouwen inderdaad. dus goed bezig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik koop nieuwe. Ze zijn dusdanig beschadigd dat maken ze niet mooier maakt.
Daaromquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
en mooie hakken is belangrijk bij vrouwen inderdaad. dus goed bezig.
Hij hoeft ze niet te betalen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Fijn, zo'n man die het snapt en niet zeurt wanneer je nog meer schoenen wilt kopen
.
aanmoedigen juist. mits gescheiden rekeningen en er moet een hak onder zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Fijn, zo'n man die het snapt en niet zeurt wanneer je nog meer schoenen wilt kopen
.
Ik heb nog nooit een man voor mijn kleding en/of schoenen laten betalen. Dat doe ik zelf wel.quote:
Zie boven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
aanmoedigen juist. mits gescheiden rekeningen en er moet een hak onder zitten.
jaja, maar slippers zal ik nooit aanmoedigen. pumps wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man voor mijn kleding en/of schoenen laten betalen. Dat doe ik zelf wel.
[..]
Zie boven.
Geen enkele man in dit topic klaagt hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
En toch heeft er al eens een man over gezeurd? Watvoor soort mannen date jij wel niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een man voor mijn kleding en/of schoenen laten betalen. Dat doe ik zelf wel.
kreator.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:34 schreef twi het volgende:
[..]
En toch heeft er al eens een man over gezeurd? Watvoor soort mannen date jij wel niet?
Mogen laarzen met hakken ook?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja, maar slippers zal ik nooit aanmoedigen. pumps wel.
Idioten, kennelijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:34 schreef twi het volgende:
[..]
En toch heeft er al eens een man over gezeurd? Watvoor soort mannen date jij wel niet?
quote:
quote:
Je bedoelt:quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:33 schreef heloef het volgende:
Ik had eindelijk een meisje gevonden met twee paar schoenen en een hekel aan winkelen.
Het had zo mooi kunnen zijn.
Je miste een essentieel stuk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Ik had eindelijk een meisje gevonden met twee paar schoenen en een hekel aan winkelen. Toen bleek het een kutwijf te zijn en toen wees ik 'r af, als een baas. Hahahahaha!
HAHA HOE HEB JE DAT OOIT KUNNEN DOEN?!?!?! HET GEEFT NIET HOOR DE BESTE MENSEN MAKEN WEL EENS EEN FOUTJEN HIHAHO NIETS PERSOONLIJKS.quote:
Ja, ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
HAHA HOE HEB JE DAT OOIT KUNNEN DOEN?!?!?! HET GEEFT NIET HOOR DE BESTE MENSEN MAKEN WEL EENS EEN FOUTJEN HIHAHO NIETS PERSOONLIJKS.
Zo denk ik.
Uhuuuhquote:
nee, ik ben geen kutpuber die zijn diarree op internet dumpt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
HAHA HOE HEB JE DAT OOIT KUNNEN DOEN?!?!?! HET GEEFT NIET HOOR DE BESTE MENSEN MAKEN WEL EENS EEN FOUTJEN HIHAHO NIETS PERSOONLIJKS.
Zo denk ik.
Wat, ging dit niet over het Facebook-meisje wat je gigantisch af moet gaan wijzen? Er zijn heus wel andere vrouwen die weinig schoenen hebben en niet veel winkelen. Hell, er zijn zelfs meisjes zonder handtas, hoe geil is dat?quote:
Dan zul je wel een goede conditie hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
Ik winkel eigenlijk helemaal niet veel. Ik ben een plezante shopster. Ik kies op internet uit wat ik wil hebben, ik ren de winkel in, gris m'n maten bij elkaar, pas het, betaal en ren de winkel weer uit.
Hoogstens een uurtje werk, afhankelijk van hoeveel ik moet hebben.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zul je wel een goede conditie hebben.
Ik laat maar even in het midden over wie het gaat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ging dit niet over het Facebook-meisje wat je gigantisch af moet gaan wijzen? Er zijn heus wel andere vrouwen die weinig schoenen hebben en niet veel winkelen. Hell, er zijn zelfs meisjes zonder handtas, hoe geil is dat?
Ja, hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zul je wel een goede conditie hebben.
Begin bij de Primark. Afgelopen weekend heb ik daar de meest awesome pumps gekochtquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog beginnen met een fatsoenlijke schoenen-verzameling aanleggen.
Was er laatste met Faye, daar hebben ze inderdaad leuke pumps.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Begin bij de Primark. Afgelopen weekend heb ik daar de meest awesome pumps gekocht!
meer hakken. weg met die sneakers. sneakermeisje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog beginnen met een fatsoenlijke schoenen-verzameling aanleggen.
M'n Vansjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
meer hakken. weg met die sneakers. sneakermeisje.
Ik mag geen pumps maar ik kan het niet laten maar misschien is dit dan ook wat voor jou:quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was er laatste met Faye, daar hebben ze inderdaad leuke pumps.
Ik moet er eigenlijk wel eerst op leren lopen, want ik houd niet van die half-hoge pumps, moeten wel meteen goed hoog zijn anders staat het zo bekakt.
Ja, klopt. Helaas veel slangenprint op het moment en dat vind ik echt echt echt niet mooiquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was er laatste met Faye, daar hebben ze inderdaad leuke pumps.
Ik moet er eigenlijk wel eerst op leren lopen, want ik houd niet van die half-hoge pumps, moeten wel meteen goed hoog zijn anders staat het zo bekakt.
En kip?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
Een dag als ik rijk, bekend en succesvol ben leg ik een oneindige sneaker collectie aan.
En een oneindige collectie aan shirts.
Dat zou bij mij helemaal misgaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
Een dag als ik rijk, bekend en succesvol ben leg ik een oneindige sneaker collectie aan.
En een oneindige collectie aan shirts.
Ik heb ook altijd sneakertjes in mn tas zitten als ik op hakken ga.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik mag geen pumps maar ik kan het niet laten maar misschien is dit dan ook wat voor jou:
ik heb opvouwbare ballerinatjes die ik dan in mijn tas stop
dan loop ik naar where ever ik naar toe ga op de balarina's en dan snel de pumps aan, mooi zijn, en terug op de balerinatjes
Ik houd eigenlijk helemaal niet van wedges, maar ik zal wel eens proberen of het inderdaad handig is om daar een beetje op te leren lopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Helaas veel slangenprint op het moment en dat vind ik echt echt echt niet mooi. Maar, ze hebben wel leuke wedges voor in de zomer, dus binnenkort een keer terug.
Die zijn overigens ideaal om op te leren haklopen!
Oh noes!quote:
Maar, je kan er wel dagen op lopen zonder zere voeten te krijgenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd sneakertjes in mn tas zitten als ik op hakken ga.
[..]
Ik houd eigenlijk helemaal niet van wedges, maar ik zal wel eens proberen of het inderdaad handig is om daar een beetje op te leren lopen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou bij mij helemaal misgaan.718654843784318676 Italiaanse maatkostuums.
Geen Vans voor mij, alle Louboutin schoenen die ooit zijn uitgebrachtquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
Als ik kei veel geld heb, dan koop ik eerst Vans in elke kleur die ze hebben. Als ik dan een hele muur vol Vans heb, ga ik daarna aan de pumps, waarin ik veel kieskeuriger ben. Ik vind pumps of geweldig, of walgelijk.
Ik draag juist een pak wanneer het niet nodig isquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:56 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik moet eens op zoek gaan naar een baan waar ik wel in pak moet
Wedges zijn fantastischquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd sneakertjes in mn tas zitten als ik op hakken ga.
[..]
Ik houd eigenlijk helemaal niet van wedges, maar ik zal wel eens proberen of het inderdaad handig is om daar een beetje op te leren lopen.
Ik word een overschatte en vooral overbetaalde radiodisjockey, zoals Giel Beelen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:53 schreef screwloose het volgende:
[..]
En kip?
Ok ok sorry flauw grapje. Maar hoe ga jij dat bewerkstelligen mn jong?
Ik koop alleen maar shirts met prints van series, films en games.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou bij mij helemaal misgaan.718654843784318676 Italiaanse maatkostuums.
En ze zijn niet eens allemaal heel erg lomp, gelukkigquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wedges zijn fantastisch
qua lopen bedoel ik
Als ik stinkend rijk wordt koop ik voor al mn buddies een nissan gtr en leg ik een circuit aan in mn achtertuin.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
als ik stinkend rijk zou zijn zou ik mijn eigen kleding lijn starten
Ik zou misschien mijn eigen schoenen gaan ontwerpen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
als ik stinkend rijk zou zijn zou ik mijn eigen kleding lijn starten
Die wil ik ook wel ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen Vans voor mij, alle Louboutin schoenen die ooit zijn uitgebracht!
Ben ik je buddy?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Als ik stinkend rijk wordt koop ik voor al mn buddies een nissan gtr en leg ik een circuit aan in mn achtertuin.
Jij krijgt een jetpowered suzuki alto.quote:
En ik verhuis naar een warm land. Monaco of zo.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:04 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij krijgt een jetpowered suzuki alto.
Dit, maar dan een groot strandhuis in Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:06 schreef Tangledup het volgende:
Ik zou nog steeds als een asociale zak mijn tijd verdoen met het internet en op fora zitten als deze.
Maar dan wel vanaf mijn chalet in Zwitserland
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:10 schreef twi het volgende:
Ik wil een R34 GT-R, zo'n blauwe
Zag gisteren een R33 rijden, ook niet verkeerd
Als je dan toch rijk bent boeien die boetes ook niets.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
Ik zou dan wel eens een rijbewijs gaan halen.
Daarom.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je dan toch rijk bent boeien die boetes ook niets.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:14 schreef Samzz het volgende:
Oh en ik koop natuurlijk een Aston Martin Vanquish S en een One-77.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:17 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
R33 was er eentje met zo'n rood/grijze streep op de zijkant:Die op de bank staat is een r33, de 34 is wel veel mooier ja. Helaas nog altijd goed aan de prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Waarom niet gewoon een r1?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik zou minstens een Honda CBR1000RR Repsol kopen en een Aprilia RSV Mille en een Yamaha R6.
Ik vraag me af wat de reacties van m'n collegas zouden zijn. Werk in een typisch IT bedrijf, met een spijkerbroek en overhemd kleed ik me al netter dan gemiddeldquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik draag juist een pak wanneer het niet nodig isAls het moet, hoeft het van mij niet meer.
Ja maar die 6 is dan toch een beetje lafjes?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat ik dan al twee 1000's heb staan.
Want?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja maar die 6 is dan toch een beetje lafjes?
"Sollicitatie vandaag?"quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de reacties van m'n collegas zouden zijn. Werk in een typisch IT bedrijf, met een spijkerbroek en overhemd kleed ik me al netter dan gemiddeld
ja maar 1000 > 600quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Want?
Niks mis met een 600je.
lijkt wel op een datequote:
waar gaat t over... geef ik mn 1.65m mening welquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet perse als je 1.65m bent.
Die repsol mag ook een 600 zijn hoor.
Motorrijden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waar gaat t over... geef ik mn 1.65m mening wel
Goeie avond schone jongedamequote:
ghehehe daar heb ik geen mening overquote:
goedenavond minder schone jongeheerquote:
Haha, nouja grote mensen. Ik ben dus net zo groot.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe daar heb ik geen mening over(hou mn mond wel netjes als grote mensen praten)
Klopt ik moet nog douchenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goedenavond minder schone jongeheerghehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt ik moet nog douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
quote:
Ze heeft je bekeerd?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef Hanako het volgende:
Ik kan het niet meer langer voor me houden ik heb met een vrouw speeksel geruild en het was heerlijk zo! Daar heb ik het gezegd
meer details!!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef Hanako het volgende:
Ik kan het niet meer langer voor me houden ik heb met een vrouw speeksel geruild en het was heerlijk zo! Daar heb ik het gezegd
ik las likkers....quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Met veel geld zou ik keiveel followers en likers kopen....hooray.
Ze was gewoon knap geil en kon het niet laten iets trok me aan en voor dat ik het wist zat ik bovenop haarquote:
We willen niet weten wat jij allemaal met die honden doet hoorquote:
haha nou prima tochquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:38 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ze was gewoon knap geil en kon het niet laten iets trok me aan en voor dat ik het wist zat ik bovenop haar
niet dattesquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
We willen niet weten wat jij allemaal met die honden doet hoor
Blijkbaar ben je bi.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb laatst ook gezoend, dat was ook lekker.
Ik niet met jou hoop ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb laatst ook gezoend, dat was ook lekker.
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Hanako het volgende:
[..]
Krijg gewoon een stijve lul als ik aan haar denk
Wat is er mis met Myr dan, heh?!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat is er mis met Myr dan, heh?!
Nou niks maaruh of dat zo goed zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is kut, afhalen op het postkantoor?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:43 schreef Tangledup het volgende:
PostNL vond het nodig om de bezorgdatum van mijn pakket een dag op te schuiven
Vanmiddag stond er nog dat ik het vandaag zou krijgen tussen 10:30 en 14:00. Nu staat er dat ik het morgen krijg. Uiteraard ben ik dan niet thuis.
Aaaaaaaaargh!
Dat kan ik pas als ze een briefje achterlaten dat het bezorgen niet gelukt is. Dus dan wordt het zaterdag.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is kut, afhalen op het postkantoor?
briefje op de deur dat ze t bij buren mogen brengen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat kan ik pas als ze een briefje achterlaten dat het bezorgen niet gelukt is. Dus dan wordt het zaterdag.
Ik moet ervoor tekenen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
briefje op de deur dat ze t bij buren mogen brengen?
Wel onhandig die pakketjes afhalen, bezorgenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat kan ik pas als ze een briefje achterlaten dat het bezorgen niet gelukt is. Dus dan wordt het zaterdag.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
TNT post wil ook nog wel eens zelf voor het pakketje tekenen en het dan in je tuin flikkeren.
Lag bij mij in de vuilnisbak was wel netjes op het briefje geschrevenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
TNT post wil ook nog wel eens zelf voor het pakketje tekenen en het dan in je tuin flikkeren.
Ja, als het aan mij lag mogen ze alles bij het postkantoor afleveren. Dan haal ik het op zodra het daar is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel onhandig die pakketjes afhalen, bezorgen
Laat me raden de bezorger had een meditraan uiterlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
Ik zoen best goed hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:43 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nou niks maaruh of dat zo goed zou zijn
Racist...quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat me raden de bezorger had een meditraan uiterlijk
Dat is wel faal inderdaad. Afhalen is wel het makkelijkst eigenlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja, als het aan mij lag mogen ze alles bij het postkantoor afleveren. Dan haal ik het op zodra het daar is.
Ik bestel namelijk vrij veel via internet, omdat ik de hele week werk en in het weekend vaak weinig tijd heb om ergens heen te gaan. Een direct gevolg daarvan is dat ik ook bijna nooit thuis ben.
En dan ben ik eindelijk een keer thuis (thuiswerken) en dan komen ze niet langs
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat me raden de bezorger had een meditraan uiterlijk
Vaak zijn dat soort mensen nogal laks met regels en bezorgen pakketjes niet zoals het hoort. Bij mij ook. Aangetekend pakketje bezorgen bij de buren.quote:
Nederlanders net zo hard...quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaak zijn dat soort mensen nogal laks met regels en bezorgen pakketjes niet zoals het hoort. Bij mij ook. Aangetekend pakketje bezorgen bij de buren.
Dat is waar. Maar het valt wel op.quote:
Ze zijn heerlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[benzmode]
Vrouwen zijn klotewezens
Blegh.
[/benzmode]
Ze vallen op omdat ze een kleurtje hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het valt wel op.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[benzmode]
Vrouwen zijn klotewezens
Blegh.
[/benzmode]
Mentaliteit is anders en dat merk je vaak.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:57 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk
[..]
Ze vallen op omdat ze een kleurtje hebben
Morgen deel ik deze mening weer.quote:
Kom niet haten.quote:
Rijk? Wie ik?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Zo, lekker gegetenGaat het nog over rijk zijn?
Ik dacht dat je dat zeikerige en jankerige wel van je af had geschud, blijkt gewoon dat je dat naar een ander topic hebt verplaatst. Jammer, wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[benzmode]
Vrouwen zijn klotewezens
Blegh.
[/benzmode]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat zeikerige en jankerige wel van je af had geschud, blijkt gewoon dat je dat naar een ander topic hebt verplaatst. Jammer, wel.
benzmode-tags niet snappenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat zeikerige en jankerige wel van je af had geschud, blijkt gewoon dat je dat naar een ander topic hebt verplaatst. Jammer, wel.
Word eens tijd om de heloef eens aan ene vrouw te helpen.quote:
Hmmm...quote:
Sorry dat ik heel FOK! niet ken, allesweterquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
benzmode-tags niet snappenBlond zeker? Ohja, ja.
Heloef is tov jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij niet de vrouwelijke HeatWave?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
Sorry dat ik heel FOK! niet ken, allesweter.
Ik zeik niet elke dag hier hoor, nu heb ik er gewoon even de pest in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heeft digigirl je account gekaapt?quote:
Voor je gaat zeiken, ik ken Heloef langer dan vandaag.quote:
Wist je dat niet dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom heeft digigirl je account gekaapt?
De vrouwelijke Heatwave?quote:
Het valt wel op jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeik niet elke dag hier hoor, nu heb ik er gewoon even de pest in.
Ik zeik nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor je gaat zeiken, ik ken Heloef langer dan vandaag.
Neequote:
Ik zeik wel elke dagquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
Ik snap waarom Samzz het zegt, want ze kent me inderdaad langer dan vandaag.
Maar nee ik zeik niet elke dag hier in ieder geval, ik heb getuigen.
Nu is natuurlijk de vraag; waar kennen jullie elkaar al langer van?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
Ik snap waarom Samzz het zegt, want ze kent me inderdaad langer dan vandaag.
Maar nee ik zeik niet elke dag hier in ieder geval, ik heb getuigen.
Ik ook. En dat weet Heloef ook.quote:
Oh. Nee, ik ben niet de vrouwelijke Heatwave. Dat interesseert me allemaal echt niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Die is tenminste overal van op de hoogte. Nouja, als het om vrouwen gaat dan.
Dat doen ze bij ons eigenlijk standaard. Ik vind het wel handig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben niet sociaal incapabel dat ik dat topic nodig heb om mij stap voor stap uit te leggen wat ik moet doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:09 schreef Hanako het volgende:
[..]
Word eens tijd om de heloef eens aan ene vrouw te helpen.
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)
Benzin is de ultieme anti-vrouwen hosselaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. En dat weet Heloef ook.
[..]
Oh. Nee, ik ben niet de vrouwelijke Heatwave. Dat interesseert me allemaal echt niet.
Maar, leg eens uit, Benzmodus?
Wachtwat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:12 schreef Hanako het volgende:
Ik ben eigenlijk al die tijd Digi... geweest
Wat doe jij hier eigenlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Benzin is de ultieme anti-vrouwen hosselaar.
Dat was ik toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Benzin is de ultieme anti-vrouwen hosselaar.
benzin heeft hier de laatste weken een beetje gereageerd zoals heloef in zijn slechte dagen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
Oh. Nee, ik ben niet de vrouwelijke Heatwave. Dat interesseert me allemaal echt niet.
Maar, leg eens uit, Benzmodus?
Radiotopic.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu is natuurlijk de vraag; waar kennen jullie elkaar al langer van?
Hij helpt faalhazen zoals ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk? Volgens mij heb jij nooit probleempjes gehad met de vrouwtjes
. Wel probleem-vrouwen, maar dat is een ander verhaal.
Oh. Oh jeequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
benzin heeft hier de laatste weken een beetje gereageerd zoals heloef in zijn slechte dagen.
Het ging toch wel beter, hij was sneller over die afwijzing heen dan ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
benzin heeft hier de laatste weken een beetje gereageerd zoals heloef in zijn slechte dagen.
Veeeeeeel erger, hij viel me enorm mee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Benzin is wel eens erger geweest toch?
Hij gaat nu weer goed ja!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Benzin is wel eens erger geweest toch?
Succes.quote:
Niet echt problemen neequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk? Volgens mij heb jij nooit probleempjes gehad met de vrouwtjes
. Wel probleem-vrouwen, maar dat is een ander verhaal.
Nou...quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
Als ik dat zo lees moet Benzin gewoon eens goed geneukt worden, dus?
Stel je je hierbij beschikbaar?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
Nee, hij heeft veel problemen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |