Of veel op fok blijven meelezen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Dribbel_ het volgende:
En dat noemen ze dus techniek. En daarom is gitaarles belangrijk als je echt beter wil worden.
Ja, dat is handiger voor mijn portomonee, geen geld meer door uitkering instancies die het wel goed geweest vinden voor m`n wahjong.quote:
haha dankje, de zang verdient live geen prijs nee, maar gelukkig klinken veel van de opnames veel beter (cleaner)quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:06 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Jullie zanger blijft echter bagger, maar dit brengt mij toch wel een beetje aan het swingen. Het klinkt lekker en ziet er tof uit (en daardoor kan ik de zang toch beter waarderen). Vooral zo door gaan!
Thanks, die gitaar gaat steeds beter en beter, is nog even zoeken in deze stijl. en hands off, thats my GFquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:10 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Meer mijn muziek! Je zit er nog wel vaak naast met de gitaar maar het nummer zelf is echt tof! De zangeres ook! Ik wil haar hebben
Ja, Kayleigh was erg verkouden, dus dat was wel jammer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 03:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klinkt tof man!, leuk ook dat die zangeres de interactie zo met het publiek zoekt "Lekker een drankje doen" lol
Enne, je gitaarspel is best wel okKlinkt best tof!
Iedereen heeft zo z`n dagje dat het wel/niet/wel/niet gaat, laat je daar zèker niet door ontmoedigen, keep up the good work, lekker bandje!
Dankquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Minder mijn ding, wel leuk in elkaar gezet though
Dat kan ook prima, maar dan kom je er na 2 jaar pas achter. Uiteindelijk leer je hetzelfde. Het gaat puur om de snelheid waarme je dan jezelf kan corrigeren omdat iemand je tips geeft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is handiger voor mijn portomonee, geen geld meer door uitkering instancies die het wel goed geweest vinden voor m`n wahjong.
Welke bedoel je? Zit in beiden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:52 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, klinkt goed KaMo, vooral je eigen bandje.
Hoelang speel je gitaar KaMo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
haha dankje, de zang verdient live geen prijs nee, maar gelukkig klinken veel van de opnames veel beter (cleaner)
[..]
Thanks, die gitaar gaat steeds beter en beter, is nog even zoeken in deze stijl. en hands off, thats my GF
[..]
Ja, Kayleigh was erg verkouden, dus dat was wel jammer.
[..]
Dank
Ja klopt, dat is zo.... ik voel me flink genaaid door mezelf nu, omdat ik met les wel beter had kunnen zijn dan ik nu ben, daar ben ik eigenlijk wel zeker van.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, maar dan kom je er na 2 jaar pas achter. Uiteindelijk leer je hetzelfde. Het gaat puur om de snelheid waarme je dan jezelf kan corrigeren omdat iemand je tips geeft.
6 jaar, maar ben niet echt iemand die oefent, vind ik geen reet aan eigenlijk. Speel actiever bas in bandjesquote:
Zebrapad natuurlijk.quote:
Haha, ik ken het, een vriend van me speelt nu 5 jaar, maar het lullige is dat ik hem er uitspeel zowel op slagjes gebied als op solo gebied, en het lullige is dat hij 3,5 jaar les gehad heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
6 jaar, maar ben niet echt iemand die oefent, vind ik geen reet aan eigenlijk. Speel actiever bas in bandjes
Must. Not. Respond.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, ik ken het, een vriend van me speelt nu 5 jaar, maar het lullige is dat ik hem er uitspeel zowel op slagjes gebied als op solo gebied, en het lullige is dat hij 3,5 jaar les gehad heeft.
Maar goed, mijn prioriteit is ook toetsen hoor, gitaar is meer voor de lol er bij en ik oefen tegenwoordig eigenlijk ook niet veel meer, als ik hem nu 30 minuten vast pak om U2 licks te spelen is het veel.
Jij hebt sowieso down slome debiel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef stefanhaan het volgende:
Ik speel kei beperkt, ik voel me net een downie als ik speel man. Mijn tong hangt op mijn schoen, mijn broek hangt op mijn knieën.
Ik speel de riffjes half gaar en verpauperd. En de solo's ros ik er even flink uit zo vanuit mijn droge poepertje.
Ik weet. Maar kom battlen dan transueksuele jongenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso down slome debiel.
RG?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet. Maar kom battlen dan transueksuele jongenSowieso vlamt mijn RG jou vant podium
![]()
![]()
Neem mij mee als gast gitarist man. Dan doe ik 'komop konijntje doe maar wiebelen' spelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Zaterdag eerste optreden met nieuwe band al. Paar nummers meespelen op een feest. Gelijk in het diepe voor 700 man publiekik ben benieuwd
Dat denkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja maar mijn tone verslaat jouw wannebe-metal kutgitaartje.
Pick of Destiny?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat denken
Ik heb een POD HD500 hier staan manJij verslaat dat geluid echt niet van mijn pod met mijn buizentop en 4x12" celestion
quote:
Dat geluid is maar half man, het klinkt niet strak. Ik top dat met een patch die ik in 3min maakquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Pick of Destiny?
Probeer dit geluid maar eens te krijgen bro:
[..]
Even peilen hoor:quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat denken
Ik heb een POD HD500 hier staan manJij verslaat dat geluid echt niet van mijn pod met mijn buizentop en 4x12" celestion
Bewijs het.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat geluid is maar half man, het klinkt niet strak. Ik top dat met een patch die ik in 3min maak
Wat vraag je?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Even peilen hoor:
Wie zou hier interesse hebben in een Valveking buizen top? Eventueel met 2x12 marshall kast eronder om Stefanhaan z'n setje weg te blazen![]()
[ afbeelding ]
Doe nou niet dribbelquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Even peilen hoor:
Wie zou hier interesse hebben in een Valveking buizen top? Eventueel met 2x12 marshall kast eronder om Stefanhaan z'n setje weg te blazen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |