Dat je dat niet kent.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wat Dudeljo is, is dat iets uit het Zuiden?
Wat is het leukste aan die evenementen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:55 schreef Strega het volgende:
Morgen of zaterdag (ligt aan het weer) naar Haarzuilen, Italië Evenement. Kaartjes gewonnen. Zin in!
Ooit gehoord van sarcasme...quote:
De Italiaanse waren enz. Ik heb een tijdje in Italië gewoond, en ben gek op de italiaanse keuken en leven. Alle kook, design, lekker, boeken, kunst enz. enz. is daar te zien en te koop. Plus ik ontmoet dan wat mensen die ik normaal alleen spreek per pc enzo of bestellingen doe. Het is eigenlijk een hele grote italiaanse fair, op het terrein van een heel mooi kasteel. Een beetje van " La vita é bella!`quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat is het leukste aan die evenementen?
Ohhhhhhhh, ik ben plaatsvervangend jaloersquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
De Italiaanse waren enz. Ik heb een tijdje in Italië gewoond, en ben gek op de italiaanse keuken en leven. Alle kook, design, lekker, boeken, kunst enz. enz. is daar te zien en te koop. Plus ik ontmoet dan wat mensen die ik normaal alleen spreek per pc enzo of bestellingen doe. Het is eigenlijk een hele grote italiaanse fair, op het terrein van een heel mooi kasteel. Een beetje van " La vita é bella!`
Ik heb niks met tralalalalaa-muziek en carnavalquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat je dat niet kent.
Maar ik wil je niet dom laten lijken.
Tuvok, I understand, You are a Vulcan man.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk; Muis gaat een Italiaans liedje zingen, maar ze brult over Guus
Nee Muis, nee!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tuvok, I understand, You are a Vulcan man.
You have just gone without For seven years about.
Paris, please find a way, To load a hypospray.
I will give you the sign. Just aim for his behind.
Hormones are raging, Synapses blazing,
It's all so very illogical.
Illogical. Illogical.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |