Mijn mama is een brabander.quote:
rechtsbackquote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:34 schreef tja77 het volgende:
Is PSV op dit moment nog bezig om nog een extra verdediger aan te trekken of niet? Kan me niet voorstellen dat Dick Advocaat vertrouwen heeft in deze selectie, of moet eerst Toivonen gesleten worden, voor er gekeken kan worden naar nieuwe spelers?
Contract van Bouma loopt af, en volgens mij is hij niet de goedkoopste qua salaris. Tevens ben ik niet zo kapot van hem. Ik weet niet of zijn contract uberhaupt verlengd wordt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
rechtsback
Marcelo, Zanka, Bouma ?, Tamata
Willems en als Pieters verkocht wordt dan zal er nog wel wat komen.
Waarom dit dan weerquote:Doelman Zonneveld op proef bij PSV
Patrick Zonneveld mag hopen op een contract bij PSV. De 24-jarige doelman van hoofdklasser ADO'20 is op proef bij de Eindhovense topclub.
Vrijdag trainde hij voor het eerst mee op de Herdgang, schrijft het Eindhovens Dagblad. Zonneveld werkte een training af met Benjamin van Leer van Jong PSV. De sluitpost speelde in zijn carrière tien wedstrijden in het betaald voetbal voor het inmiddels failliete HFC Haarlem.
Nigel Bertrams is volgens het ED de beoogde derde doelman, maar hij is op dit moment geblesseerd. Zijn revalidatie duurt vermoedelijk nog enkele maanden. Met Khalid Sinouh, afgelopen seizoen de derde doelman, gaat de club binnenkort in gesprek over de toekomst.
quote:Dick Advocaat: “Ik ben hier om kampioen te worden”
Dick Advocaat gaf vrijdagochtend zijn eerste interview als nieuwe hoofdcoach van PSV. De internationaal ervaren trainer deed dat in het Philips Stadion, waar PSV TV hem sprak over zijn terugkeer in Eindhoven, de eisen die hij zichzelf overlegt om te presteren en het plezier waarmee hij straks in juli begint. Advocaat: “Ik ben hier om kampioen te worden.”
Veel ervaring opgedaan”
“Ik heb heel leuke herinneringen aan PSV”, zei Dick Advocaat (64) vrijdagochtend tegen PSV TV. “Hopelijk hebben we hier dadelijk dezelfde mooie herinneringen aan de komende periode. Ik herinner me vooral de warmte van de club, zowel in het stadion als op De Herdgang. Ik heb altijd gezegd, dat ik hier nog ooit wel eens terug zou willen komen. Het is nu veertien jaar geleden, ik heb intussen in veel verschillende landen gewerkt en daar veel ervaring opgedaan. Dit is een ideale situatie om terug te komen, omdat de club al een paar jaar geen titel meer heeft gewonnen. Deze selectie is in staat om op ieder niveau mee te doen”, aldus Advocaat.
“De titel leg ik mezelf op”
Advocaat is een prestatietrainer, zegt hij zelf. “De titel winnen, dat leg ik mezelf op. Dat hoeft niemand anders te doen. Ik ben hier ook niet om de jonge trainers klaar te stomen , ik ben hier om kampioen te worden. Zij moeten zelf onderweg oppikken wat belangrijk voor hun ontwikkeling is. Ik ken de assistenten nog als spelers, heb veel met ze gewerkt. Laten we hopen dat het straks in juli een probleem wordt, omdat we allemaal nog op het EK actief zijn. Maar dat zou wel optimistisch zijn”, zegt hij met een glimlach.
Brands: “Dick Advocaat is een absolute toptrainer”
Op de vraag of dit zijn ‘laatste trucje’ wordt, antwoordt Advocaat ontkennend. “Ik kijk het aan, maar nu in elk geval nog niet. Ik ga met heel veel plezier beginnen aan deze rol bij PSV, waar ik graag terugkeer. Ook voor Marcel Brands, met wie ik eerder heel prettig heb samengewerkt.” Brands zelf zegt dat Advocaat met zijn keuze voor PSV ‘zijn gevoel heeft laten winnen’. “We hebben een goede band gekregen in de periode dat we samenwerkten in Alkmaar. Dick Advocaat is een absolute toptrainer, PSV is heel content dat hij hier heen is gekomen. En als je het nu aan Dick zelf vraagt wat zijn doel is, hoef je hem echt geen doelstelling kenbaar te maken. Die legt hij zichzelf wel op. We kijken verder van jaar tot jaar, maar de sportieve intentie van hem nu is wel duidelijk.”
Okquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik krijg déjà vu gevoelens naar zijn spierballentoespraak in België.
Zou jij niet erg hoeven vinden....toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik krijg déjà vu gevoelens naar zijn spierballentoespraak in België.
Ik ben het even aan het teruglezen, maar veel meer dan dat hij vond dat hij gefaald zou hebben als ze het EK niet zouden halen staat er niet in. Dus het valt wel mee met de gelijkenissen inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:20 schreef MRN89 het volgende:
ED: PSV heeft amateurkeeper Zonneveld (24) op proef
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Patrick Zonneveld van hoofdklasser ADO'20 momenteel op proef is bij PSV. Er is nog geen duidelijkheid over de keeperssituatie voor komend seizoen. Tyton is onbetwist de eerste keeper, Zoet blijft zeer waarschijnlijk bij RKC Waalwijk. Het contract van Andreas Isaksson wordt niet verlengd. PSV heeft nog geen duidelijkheid gegeven over de toekomst van Khalid Sinouh. Verder is Nigel Bertrams voor enkele maanden uit de roulatie.
Best opmerkelijk.
quote:
Hmm ik weet het niet, zie hem in de winterstop ook wel weer vertrekken. Wel handig dat je nu al gaat zeggen dat je voor het kampioenschap komt (andere keus heeft ie ook niet denk ik) maar goed ik zou een beetje rustig aan gedaan hebbenquote:
Hij komt bij een team dat op dit moment niet overloopt van zelfvertrouwen, maar op basis van het talent en kwaliteit zeker voor het kampioenschap moet gaan. Dan lijkt het me een goede strategie om deze doelstelling uit te spreken, maar te nuanceren door te zeggen dat hij de titelwinst zichzelf oplegt. Zo neemt hij toch wat druk bij de spelers weg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet, zie hem in de winterstop ook wel weer vertrekken. Wel handig dat je nu al gaat zeggen dat je voor het kampioenschap komt (andere keus heeft ie ook niet denk ik) maar goed ik zou een beetje rustig aan gedaan hebben
Aangezien we afgelopen seizoen ook kampioen moesten worden
Lijkt me logisch dat hij voor het kampioenschap gaat en PSV is ook gewoon één van de kandidaten voor het kampioenschap volgend seizoen, was dit seizoen toch ook zo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet, zie hem in de winterstop ook wel weer vertrekken. Wel handig dat je nu al gaat zeggen dat je voor het kampioenschap komt (andere keus heeft ie ook niet denk ik) maar goed ik zou een beetje rustig aan gedaan hebben
Aangezien we afgelopen seizoen ook kampioen moesten worden
Het is wel een verademing na al die interviews met Rutten.quote:
Ja en dat werd ook niet waar gemaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat hij voor het kampioenschap gaat en PSV is ook gewoon één van de kandidaten voor het kampioenschap volgend seizoen, was dit seizoen toch ook zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |