abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:51:30 #1
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111380331
Zwangerschap & geboorte deel 962

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
13 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: Sterrenmunt

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 10-05-2012 17:53:31 ]
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:51:57 #2
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111380348
Waar we uitkijken naar Zoe d'r bevalling!
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:52:25 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_111380366
Maar dat mag in een krant ingepakt toch bij het groenafval? Net zoals vleesresten :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111380377
De placenta die bak je toch zeker? Lekker met een uitje :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:53:18 #5
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111380407
Die matjes en zeiltjes zijn geen GFT, moeten die dan door de kraam worden afgespoeld eerst?
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:54:20 #6
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111380436
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:52 schreef Estrys het volgende:
Niet doorbakken dan, voor de pas-bevallen vrouw :Y)
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:54:22 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_111380439
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:53 schreef Kersjes het volgende:
Die matjes en zeiltjes zijn geen GFT, moeten die dan door de kraam worden afgespoeld eerst?
Geen idee of die ook ingeleverd kunnen worden bij de luiers enzo. 't Is een soort van incontinentiemateriaal :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:59:02 #8
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111380598
Morgen krijg ik een deken voor de baby!
Is traditie, heb ik bij de andere jongens ook gehad. Mijn moeder komt morgen terug uit Israel en neem daarvandaan een sier-dekbedje mee. Mijn beide jongens hebben elk hun eigen deken waar ze elke nacht mee slapen en ze net na het uit bed komen, als ze ziek zijn etc graag mee knuffelen en die ook altijd mee moet als ze gaan logeren of op vakantie enzo.
De oudste gebruikt zijn Pooh-deken inmiddels opgevouwen als hoofdkussen, de jongste is dol op zijn wilde dieren-deken.
Ben benieuwd welke deken de baby gaat krijgen :D
pi_111380989
Zo, gaaap, lekker in slaap gevallen en net weer wakker. Werd wel wakker gebeld door een verontrustend telefoontje.

Het echo bureau belde, waar we met de 20 weken echo zijn geweest, dus het eerste wat ik dacht wat, oh, nee, ze hebben iets gemist en nu bellen ze op dat er iets verschrikkelijk mis is met de baby. Nou, dat was gelukkig niet zo. Er was iets mis met de declaraties, er was in oktober ook al een keer een 20 weken echo gedeclareerd dus er was iets niet goed gegaan. Wat blijkt, er is nog een mevrouw, met de zelfde geboortedatum, zelfde achternaam, zelfde voorletter die blijkbaar ook zwanger is die daar ook een echo heeft gehad met wie ze mijn gegevens heeft verwisseld. In het ziekenhuis tijdens onze vruchtbaarheidsbehandelingen was het ook steeds zo dat ik heel alert moest zijn dat ze niet mijn gegevens met die van die andere mevrouw wisselde, die was toen blijkbaar ook bezig met een vruchtbaarheidstraject.
Ik vind het maar eng, dit gaat om een echo maar in mijn hoofd heb ik wel zitten, als ze zich kunnen vergissen met een echo, kunnen ze zich ook vergissen met een terugplaatsing van een embryo of met een baby bij de geboorte.
Pfff, voortaan sta ik er op dat ze mijn bsn nummer checken als ik iets medisch moet. En gelukkig checken ze ook je paspoort als er een terugplaatsing is dus ga ik er vanuit dat ze dan ook extra het bnsnummer checken. En die baby markeer ik wel met een benzinestift ofzo, haha.
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:12:00 #10
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111381102
TW, wat slordig :{
Ik dacht dat het tegenwoordig allemaal via het BSN-nummer gaat, juist om dit soort gedonder te voorkomen!
pi_111381254
Bizar Thistle :o
Nja ze vragen hier altijd naar naam en geboortedatum :D Hoe vaak gebeurd t dat iemand met dezelfde naam, voorletter en geboortedatum er is.
Maar ik zou idd zelf even goed letten op de bsn ;)
Een stipje op de voet vd baby :P

Ik ben vanmiddag lekker thuis aan t werk. Best relaxed moet ik zeggen :D
Lekker tot 11 uur geslapen en toen om half 1 aan t werk gegaan.
Ook lekker rustig O+
pi_111381302
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bizar Thistle :o
Nja ze vragen hier altijd naar naam en geboortedatum :D Hoe vaak gebeurd t dat iemand met dezelfde naam, voorletter en geboortedatum er is.
Maar ik zou idd zelf even goed letten op de bsn ;)
Een stipje op de voet vd baby :P

Ik ben vanmiddag lekker thuis aan t werk. Best relaxed moet ik zeggen :D
Lekker tot 11 uur geslapen en toen om half 1 aan t werk gegaan.
Ook lekker rustig O+
stipje? :o streep op zn voorhoofd!
wat een toeval tw! en wat bizar.
:)
pi_111381387
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:51 schreef Kersjes het volgende:
:) O+

Neem morgen m'n ipad mee, hoop jullie zo op de hoogte te kunnen houden!

Wat leuk een eigen dekentje! :)

TW
:o wat slordig!!
pi_111381781
Nou, ben ik weer incl. spuit in mijn reet :') bedankt schat, voor weer een rhesus positief kind :P

Enfin, alles goed... dame is nu zo'n 1900 gram :') vandaag zei de dokter niet meer dat ze gemiddeld was, maar waarschijnlijk haar zus qua gewicht wel gaat inhalen. Speklap V2.0 :') O+ (muppet was 3675 gram bij 38.1 weken... hij schat nu dat deze dame de 8 pond wel gaat halen)..

Nou hou ik van spekbaby's :P maar jee, iets meer dan 3 weken geleden was ze iets van 1100 gram. Ze geeft het goed :Y) ze vreet gewoon al mijn spek op! O-)
pi_111381879
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:51 schreef Kersjes het volgende:
Ja! O+ *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111381921
Toevallig weet ik nog dat ik het er nog over had met mijn man dat ik me helemaal niet had hoeven te legitimeren bij de echo, ik zei nog, ik zou zo een geboortedatum kunnen verzinnen en dan hadden ze dat niet eens door gehad. Ze hebben dus wel mijn bsnnummer gebruikt maar hebben die denk ik zelf opgezocht aan de hand van mijn geboortedatum en de gegevens in hun systeem.

Kijk, Gerbera, dat moet je hebben, spek etende baby. Doet die van mij ook, ben nu in 3 maanden tijd maar 1,5 kg aangekomen, ondertussen groeit de baby flink door.
pi_111382037
Nice TW! De batterijen van mijn weegschaal zijn leeg >.< dat moet ik even snel fixen, maar vorige week zat er zo'n 5 kilo bij! Ik vind in vergelijking met mijn zwangerschap van muppet mijn buikje inmiddels zelfs bescheiden :o het is echt alleen baby!
pi_111382167
ik ben zo benieuwd hoeveel ik ben bijgekomen! Kijken of ik me van het weekend bij mijn ouders kan wegen (wij hebben zelf geen weegschaal).

En TW, wat een toeval, en idd, maar niet teveel stilstaan bij de verstrekkende gevolgen die dat had kunnen hebben. :{
pi_111382329
ik voel trouwens de baby echt de hele tijd zwemmen. Druk ding. O+
pi_111382384
In de eerste 25 weken ging het aankomen ook wel wat rapper. Ik denk dat ik totaal 7 kg aan ben gekomen ofzo, het meeste dus echt in de eerste periode. En dan ook nog wel wat IVF kilo's /vakantie kilo's van voor de zwangerschap. Dus al met al wel een stukje zwaarder dan 1 jaar geleden maar dat komt niet geheel door zwangerschap. Voordeel is wel dat ik het idee heb dat die extra kilo's nu wel weg zijn, ik had wat rolletjes op mijn rug en die zijn verdwenen. Terwijl ik wel echt heel veel, goed en gezond eet.

Nee, maar niet nadenken over de gevolgen die het had kunnen hebben maar dat is wel lastig. Je moet er met een IVF maar op vertrouwen dat ze het goede terugplaatsen, pfff.

Leuk mango, een zwemende baby O+
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:51:42 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_111382646
Ik neem aan dat er dan ook vadergegevens vermeld staan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111382737
Dat weet ik niet meer, ik ga er wel vanuit maar ik kan me niet meer herinneren of hij zich ook moest legitimeren.
pi_111383313
Inderdaad TW, daar kun je beter maar niet meer over nadenken ;)

Ik hoefde me overigens ook nooit te indentificeren bij de terugplaatsingen....

Oh en wat ik overigens zo ontzettend knap vind, vlak voor de echo prikte de gyn even met 2 vingers onderin mijn buik :+ en kon binnen 3 seconde zeggen: hoofd naar beneden :D dat klopt ook (wist ik al, kind draait gewoon niet :D en de echo bewees het ook) maar als ik onderin mijn buik voel kan ik er echt geen jota van maken hoor :D
pi_111383546
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:52 schreef Estrys het volgende:
De vraag van de verloskundige/ verpleegkundige in het ziekenhuis: Willen jullie de placenta nog/ nog wat doen met de placenta? :P
Wat zouden wij dan moeten doen/ moeten willen doen met de placenta :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:11:39 #25
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111383569
Gerbera, lekker spekkie krijg je!

Mango, bij jou ook al? Die van mij is vandaag ook druk in de weer, zit nu ook keihard tegen de laptop aan te schoppen/duwen?
Hij heeft niet zolang meer om te draaien. Morgen hoor ik of hij nog steeds met beentjes naar beneden ligt. Kan er zelf ook weinig van maken, zal wel met die voorliggende placenta te maken hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')