SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAAT, CUM, STRAAT
[ Bericht 1% gewijzigd door Rickocum op 10-05-2012 15:45:50 ]
Nee bedoelde gewoon over het algemeen mindfuckenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ze zitten beide op FOK! terwijl één de ander masseert?
Zo hey ik zou mijn gezicht ook wel even in wat panties willen gravenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:31 schreef junamii het volgende:
Nee bedoelde gewoon over het algemeen mindfucken
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
Juna, doe nou niet want je hebt zo een ban lieverd.
quote:
?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry, ik waarschuw je alleen maar.
Ja wtf man, witheet zie ik op dit momentquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
Wat een schande!En die Djin en Milou mogen er wel uit want die komen hier nooit.
Je was te heet, mocht niet meer ivm die nieuwe regels omtrend stoute plaatjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wtf man, witheet zie ik op dit moment
Himmoquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie komt er lekker met zijn plaklichaam tegen mijn plaklichaam aanplakken?Dit weer is zo vies
ik wil je wel beplakkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie komt er lekker met zijn plaklichaam tegen mijn plaklichaam aanplakken?Dit weer is zo vies
Of niet, vies benauwd plak weer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest *UPDATE #2*
gewoon te lekkerquote:
oh echt¿ nou wanneer gaan we daten dan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kom wel dicht in de buurt van dat, alleen kleinere kont en grotere tieten
Tietenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pics in mijn DM graagquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tieten
Qua lichaamsbouw wel, alleen kleinere kont en tieten.
Stel jij nou dat jouw body in de buurt komt van die van Kim Kardashian?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hiquote:
Maar dan wel wat ik er net bij zei he.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stel jij nou dat jouw body in de buurt komt van die van Kim Kardashian?BLA
!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dan wel wat ik er net bij zei he.
quote:
teringquote:
zal ik jou ff notenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ONTBLOOT BOVENLICHAAM! NOTE VOOR WISE!!!!
Ik lijk wel op The Rock ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan heb ik het lichaam van The Rock met ietsjes minder brede schouders.
[ afbeelding ]
Die opmerking was wel serieus grappig, "ik lijk op Kim Kardashian maar dan met meer tits en minder ass"quote:
Kanker op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die opmerking was wel serieus grappig, "ik lijk op Kim Kardashian maar dan met meer tits en minder ass"![]()
.
[ afbeelding ]
Meh, ik kan me niet herinneren dat jij me ooit in bikini/lingerie hebt gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo Vas, I'm really happy for you, I'mma let you finish, but DAMN YOU AIN'T EVEN CLOSE.
Ik heb verdomme je poepluiers nog verschoond. Die ondankbaarheid, daarom breken veel niggers met hun kidsquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, ik kan me niet herinneren dat jij me ooit in bikini/lingerie hebt gezien.
Ik lach me dood enz enz enz. Nog wat, of was dat alles?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb verdomme je poepluiers nog verschoond. Die ondankbaarheid, daarom breken veel niggers met hun kids![]()
She mad? She mad! Kijk diequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lach me dood enz enz enz. Nog wat, of was dat alles?
Dat kon je nog doen als je 14 was, nu is dat ronduit triest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
She mad? She mad! Kijk die-smileys dan!
Ik twijfel nog of ik een poll moet starten of men vindt dat jij op Kim Kardashian lijkt, maar misschien is dat too much.
Mensen die Chuck Norris of weet ik veel wie de ultieme eindbaas vindenquote:
Je kan stoppen met de I'm mad-smileys en PI hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kon je nog doen als je 14 was, nu is dat ronduit triest.
Voel je je geintimideerd erdoor?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je kan stoppen met de I'm mad-smileys en PI hoor.
Die guy was eens in de gym in amstelveen toen ik er met mn broer was. Ik heb me nog nooit zo klein gevoeld.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die Chuck Norris of weet ik veel wie de ultieme eindbaas vinden. Gewoon The Rock vriend!
Schijnt ook een superaardige gozer te zijn en zo. En hij is gewoon al 40 nu hè, dan nog zo in topvorm zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die guy was eens in de gym in amstelveen toen ik er met mn broer was. Ik heb me nog nooit zo klein gevoeld.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer dat Bavaria niet te zuipen isquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Trouwens, Bavaria in de bonus bij AH deze week. Een sixpack voor ¤2,08!!!! DANK U MOEDER NATUUR.
Dat is verdomme ¤1,04 per liter bier!!! Cheaper than gasoline yo
.
Ik zit serieus te overwegen een zieke hoeveelheid in te slaan en te stashen @ m'n box. Zieke deal ditquote:
Hey Kimquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Hoe heet die dude/game ook alweer met die streepjescode in z'n nek?quote:
Agent 47. Hitman.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heet die dude/game ook alweer met die streepjescode in z'n nek?
Die dude heet Codename/Agent 47quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heet die dude/game ook alweer met die streepjescode in z'n nek?
BEDANKT SPUITELFquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die dude heet Codename/Agent 47
En de game heet Hitman.
[ afbeelding ]
Ik heb deze papi op zo veel verschillende manieren dood gemaakt.
Nigger please, krijg je een klein stijfje van de wetenschap dat jij 6 seconden eerder was met je antwoord?quote:
Ziet er uit alsof ie 't rechtstreeks uit the Game heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)
Jajong, deze man beat je PUA game met 2 benen onder z'n oksel.
Wat de fuck is dit. Is toch triest dat zulke bullshit gewoon waarschijnlijk duizenden volgers heeftquote:
quote:
Beste aan die shot is Steve Buscemi die er achter zit te creepen.quote:
Je moet gewoon die film eens kijken en dan alleen op Donny lettenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beste aan die shot is Steve Buscemi die er achter zit te creepen.
Geen aandacht schenken aan de bowlingballenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De hele film is gewoon tof.quote:
Schenk aandacht aan mijn bowlingballen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen aandacht schenken aan de bowlingballen.
quote:
Jouw ivoor mag er ook tussen hoor dushi.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Schenk aandacht aan mijn bowlingballen.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jouw ivoor mag er ook tussen hoor dushi.
Ik zit me ook keer op keer weer te ergeren. Moet wel toegeven dat het me best moeilijk lijkt als je tijdsdruk hebt ipv dat je gewoon lekker rustig kan shoppen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:13 schreef junamii het volgende:
Shopping queens. Die wijven kunnen dus echt niet shoppen
True. Maar dan nog, die schoenen die dat meisje net uitkoos voor een standfeestquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit me ook keer op keer weer te ergeren. Moet wel toegeven dat het me best moeilijk lijkt als je tijdsdruk hebt ipv dat je gewoon lekker rustig kan shoppen.
Nec - Vitess? Want dat ben ik nu aan het checken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:15 schreef RickoKun het volgende:
Nu ga ik zo met matties beetje voetbal checken. Maar heb net een pizza op, en zoals ALTIJD begin ik nu in te kakken en moe te worden
Waterballetquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nec - Vitess? Want dat ben ik nu aan het checken.
Ik las liefde bedrijven op mijn bank.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
Vrij zijn maar toch een lange dag hebben, liefde bedrijven met mijn bank
Als je vrij bent heb je toch juist een lange dag a paku.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
Vrij zijn maar toch een lange dag hebben, liefde bedrijven met mijn bank
Si, nu rkc twentequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nec - Vitess? Want dat ben ik nu aan het checken.
Ik kijk nog liever naar een potje sjoelenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Si, nu rkc twente
Oh, nu cambuur en vvv
Sjoelen is saai m-quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een potje sjoelen.
Ah is die op tv ja? Had hem laatst gedownload.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef Sala-adin het volgende:
Gone Baby Gone, wat een harde film is dat zeg
Ja, krijg nu zin om The Town te kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah is die op tv ja? Had hem laatst gedownload.
Nog niet gezien, downloaden dan maar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, krijg nu zin om The Town te kijken
quote:
Die is nog harder!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog niet gezien, downloaden dan maar.
Redelijk ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef Sala-adin het volgende:
Gone Baby Gone, wat een harde film is dat zeg
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)7kGeTnzsV&set_size=1
Sick: Malaysian Pyscho Mother Beating Her 8-Month Old Helpless Baby!
Kanker
Goed zo. Zie je in juni bij zijn optreden.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed zo. Zie je in juni bij zijn optreden.
Godver nu wil ik je wel voelen, lekker pompen enzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen wilde verhalen van mijn kant. Ik heb me uitstekend gedragen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HaiKom eens met je wilde verhalen van stinkende Spanjaarden
Heel tof! Al ben ik nu wel fucking skeer en kapot en brak.quote:
Make that the cat wise Jumquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen wilde verhalen van mijn kant. Ik heb me uitstekend gedragen natuurlijk
Jammer, ik wilde net die wilde verhalen laten zien aan de hand van pics.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:25 schreef ThaTim het volgende:
Ik zou graag geile pica's zien maar dat is nu verboden
Twaalf maanden vrijquote:
Die enzymen komen m'n strot uit Jackie. Dit is zeker ook wat jij in je kop moet stampen bij geneeskunde?quote:
Haha ik heb vele enzymen gehad jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die enzymen komen m'n strot uit Jackie. Dit is zeker ook wat jij in je kop moet stampen bij geneeskunde?
Verteringsstelsel, amylase maltose peptidasen etc etcquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha ik heb vele enzymen gehad jaMy enzymes got enzymes.
Welke enzymen gaat het zoal over?
-edit-quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die enzymen komen m'n strot uit Jackie. Dit is zeker ook wat jij in je kop moet stampen bij geneeskunde?
Yes sirquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
-edit-
Ohja ik zie het alBiologie HAVO style?
Die vond ik juist leuk. Die evolutie en ordening dingenquote:
Ohquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:01 schreef RickoKun het volgende:
En nee, ThaTim, geen plaatje van jouw zaad op een uitgeprinte foto van juni haar hoofd
losse flodders over een hete boy?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zelf nog lopen schieten in Zuid
Ik spuug op ordening en evolutiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef Juminelle het volgende:
Biologie
[..]
Die vond ik juist leuk. Die evolutie en ordening dingen![]()
Watquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:48 schreef Ethanolic het volgende:
Er zei vandaag een mocro kind 'zeg Wollah' tegen me toen hij dacht dat ik loog en vervolgens beweerde hij dat Wollah Nederlands is
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef Juminelle het volgende:
Biologie
[..]
Die vond ik juist leuk. Die evolutie en ordening dingen![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef junamii het volgende:
Vandaag iemand tegengekomen die geneeskunde én econometrie tegelijkertijd studeert
Uitslover.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef junamii het volgende:
Vandaag iemand tegengekomen die geneeskunde én econometrie tegelijkertijd studeert
Het was ergens heel anders, moest er werken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met dat soort mensen zit je chick nou dagelijks, denk even aan haar
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het was ergens heel anders, moest er werken.
No kidding, moest bij het kanaleneiland een evenement organiseren in een park. Toen kwamen er mocro's rellenquote:
Oh ja, hoe bevalt je werk?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
No kidding, moest bij het kanaleneiland een evenement organiseren in een park. Toen kwamen er mocro's rellen
Neem twitter en zet het erop broquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Nu moet ik weer aan je vergelijking van jezelf met Kim K. denken
.
Kk sadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is vrijdagavond en met praat hier over school en werk.
Ja vet. Moest vandaag zustertjes laten boogschieten enzoquote:
Duckhunt zeker in de arcardehalquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja vet. Moest vandaag zustertjes laten boogschieten enzoWas wel lachen.
Natuurlijk bij het voordoen keihard door de roos en door het bord heen schieten om ze te imponerenVinden ze prachtig.
Robin Hood van Noord-Holland hindabuilding.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Natuurlijk bij het voordoen keihard door de roos en door het bord heen schieten om ze te imponerenVinden ze prachtig.
Die hoor ik vaak genoeg ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Robin Hood van Noord-Holland hindabuilding.
En op het eind:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ookquote:
Wauwquote:
Oh jee. Wat erg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is vrijdagavond en met praat hier over school en werk.
quote:
Ik moest meteen denken aan dezequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb echt kankerhumorr op het moment![]()
Of altijd, dat kan ook.
Nerdjequote:
Die chickquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan deze. Check z'n intro
.
Nice! Mooi haar heeft ze ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef tliciouz het volgende:
Heb net 'ombre hair' gemaakt bij een dinnie van me, best goed gelukt al zeg ik het zelf!Morgen doet ze het bij mij.
[ afbeelding ]
Die had ik vroegerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest hieraan denken op één of andere manier.
[ afbeelding ]
Wat? Hoe danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest hieraan denken op één of andere manier.
[ afbeelding ]
Mag ik het water uit je natte haren drinkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! Mooi haar heeft ze ook
Ik wil het zo:
[ afbeelding ]
Al wil ik het niet zo heel blond.
Nat geworden bij deze gedachte.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mag ik het water uit je natte haren drinken
Gr gr
hihi, oh snapquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laat je niet kisten, Jumi is een man.
weiger ik te gelovenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het spijt me. Vakantiefoto van mij om het goed te maken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
'Haar' webcam ging eens per ongeluk aan op TC, zat er een dikke Chinees met een katquote:
Katquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'Haar' webcam ging eens per ongeluk aan op TC, zat er een dikke Chinees met een kat
Ah, maakt niet uit, hij kwam net van de BBQ en lag op je bord, ging er van uit dat het een kat was.quote:
neeejquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'Haar' webcam ging eens per ongeluk aan op TC, zat er een dikke Chinees met een kat
GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah, maakt niet uit, hij kwam net van de BBQ en lag op je bord, ging er van uit dat het een kat was.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah, maakt niet uit, hij kwam net van de BBQ en lag op je bord, ging er van uit dat het een kat was.
Maakt me niet uit G ok al heeft ze piemel ze is in spanje geweest tog damnzquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hard geworden van die gif van je, ookal mag het eigenlijk niet meer in dit topic (polisiestaat op fok!11), zou je er nog zo één willen maken terwijl je Fernandesblikjes over jezelf heen spuit?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maakt me niet uit G ok al heeft ze piemel ze is in spanje geweest tog damnz
Toevallig heb ik diequote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hard geworden van die gif van je, ookal mag het eigenlijk niet meer in dit topic (polisiestaat op fok!11), zou je er nog zo één willen maken terwijl je Fernandesblikjes over jezelf heen spuit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dieDe Fernandesblikjes waren inmiddels al weg.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dieDe Fernandesblikjes waren inmiddels al weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie nou van dat behang?
Potverdoriequote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Tli is kankerlekkerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Note.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Niet janken als jullie straks een ban hebben trouwens
Ken alleen nummers van Lloyd Banks, sorryquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:52 schreef Juminelle het volgende:
dWc, help me met deze.
Hoe heet zo'n oldschool nummer van Lloyd dat gaat over een chick die hij op een feest tegen kwam, waarvan later bleek dat hij haar al lang kende maar niet herkende omdat ze heel erg veranderd was?
Daar ging het niet echt over volgens mij, maar dat stukje kwam er in voor![]()
Ohquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken alleen nummers van Lloyd Banks, sorry.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
But we can still snuggle together, right?
Immortal technique - dance with the devilquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:52 schreef Juminelle het volgende:
dWc, help me met deze.
Hoe heet zo'n oldschool nummer van Lloyd dat gaat over een chick die hij op een feest tegen kwam, waarvan later bleek dat hij haar al lang kende maar niet herkende omdat ze heel erg veranderd was?
Daar ging het niet echt over volgens mij, maar dat stukje kwam er in voor![]()
Fuck off. Ga jij daar heen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:03 schreef Juminelle het volgende:
Ricko, ga je naar Dance Experience XL morgen?
ik hou van je. ik had je bij major een kusje moeten geven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Immortal technique - dance with the devil
Hahahohohihihaha
Ik zie net pas dat het morgen is, maar het lijkt me wel tof. Misschien als ik aanhang kan fixenquote:
Ik jou bro, ik jouquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik hou van je. ik had je bij major een kusje moeten geven.
Whut ga je? Als je gaat zou ik ook misschien wel ff checken, maar niet te vroeg want ik heb fissa bij mn ouders met famiglia en wat vrienden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zie net pas dat het morgen is, maar het lijkt me wel tof. Misschien als ik aanhang kan fixenEn fuck off in de zin van, whut ga je? Of van, nee want kut
?
En Immortal Technique
Hoi?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik jou bro, ik jou
We moeten echt eens een fernandes meet doen met zn allenalleen als er iemand in adam ofzo woont
Hm, oke. Als ik ga ga ik sowieso de hele dag want ik moet in totaal 5 uur reizen (heen en terug)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Whut ga je? Als je gaat zou ik ook misschien wel ff checken, maar niet te vroeg want ik heb fissa bij mn ouders met famiglia en wat vrienden.
Heb kaartje verkocht aan een bro van mij, want t wordt kut weer
Vas! Damsco?!?! Met zn allen als een stel chillers, beetje gamen, drugsen en/of drankoen en uitgaan bohhhquote:
Mijn pa en bro zijn vandaag en gaan morgen naar nijmegen heen en weer voor nieuwe waggiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, oke. Als ik ga ga ik sowieso de hele dag want ik moet in totaal 5 uur reizen (heen en terug)
dWc ook trouwens, z'n moeder is pas over 4 dagen terug dus kom snel zijn huis kapen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vas! Damsco?!?! Met zn allen als een stel chillers, beetje gamen, drugsen en/of drankoen en uitgaan bohhh
Die andere 27 dagen home alone zijn wel ziek voorbij gevlogenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc ook trouwens, z'n moeder is pas over 4 dagen terug dus kom snel zijn huis kapen.
Nee, pussyole hijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:37 schreef Juminelle het volgende:
dWc wil waarschijnlijk nieteens meeten met ons
Iemand die niet bij ouders woont? No offense aangezien ik dat dit jaar ook weer doequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc ook trouwens, z'n moeder is pas over 4 dagen terug dus kom snel zijn huis kapen.
Tuurlijk niet, rare vogels. Ik ben een fatsoensmens, jullie zijn van God los. Met jullie rare muziekjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:37 schreef Juminelle het volgende:
dWc wil waarschijnlijk nieteens meeten met ons
Ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Iemand die niet bij ouders woont? No offense aangezien ik dat dit jaar ook weer doedit weekend niet en ook niet tussen 24 mei en 2 juni
Die meet bij Jumi thuis met die jacuzzi en alles is natuurlijk een ander verhaal, daar eis ik gastenlijst.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
IkMaar ik woon in een dorp, dus niet chill.
Een leuk muziekje voor jouquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, rare vogels. Ik ben een fatsoensmens, jullie zijn van God los. Met jullie rare muziekjes.
Obie Trice altijd +1quote:
Een dorp is misschien minder chill ja, mee eens. Maar uiteindelijk wel een uitvalsbasis, en dan maakt mij t minder uit man. Denk dat we allemaal wel nette edoch wilde beesten zijn, seriquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
IkMaar ik woon in een dorp, dus niet chill.
Ik in m'n jeukende oog wrijvend: dit is soms bijna net zo lekker als een orgasmequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:57 schreef jna het volgende:
Zo, eindelijk mn onderzoeksverslag af. Wat een opluchting. Bijna beter dan poepen
Twitter.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik in m'n jeukende oog wrijvend: dit is soms bijna net zo lekker als een orgasme
Collega: Met je bril?
Ik: GLASSEX![]()
![]()
Harde tories tijdens het pallets sorteren met Kees.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een dorp is misschien minder chill ja, mee eens. Maar uiteindelijk wel een uitvalsbasis, en dan maakt mij t minder uit man. Denk dat we allemaal wel nette edoch wilde beesten zijn, seri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |