SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAAT, CUM, STRAAT
[ Bericht 1% gewijzigd door Rickocum op 10-05-2012 15:45:50 ]
Nee bedoelde gewoon over het algemeen mindfuckenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ze zitten beide op FOK! terwijl één de ander masseert?
Zo hey ik zou mijn gezicht ook wel even in wat panties willen gravenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:31 schreef junamii het volgende:
Nee bedoelde gewoon over het algemeen mindfucken
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
Juna, doe nou niet want je hebt zo een ban lieverd.
quote:
?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry, ik waarschuw je alleen maar.
Ja wtf man, witheet zie ik op dit momentquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
Wat een schande!En die Djin en Milou mogen er wel uit want die komen hier nooit.
Je was te heet, mocht niet meer ivm die nieuwe regels omtrend stoute plaatjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wtf man, witheet zie ik op dit moment
Himmoquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie komt er lekker met zijn plaklichaam tegen mijn plaklichaam aanplakken?Dit weer is zo vies
ik wil je wel beplakkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie komt er lekker met zijn plaklichaam tegen mijn plaklichaam aanplakken?Dit weer is zo vies
Of niet, vies benauwd plak weer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest *UPDATE #2*
gewoon te lekkerquote:
oh echt¿ nou wanneer gaan we daten dan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kom wel dicht in de buurt van dat, alleen kleinere kont en grotere tieten
Tietenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pics in mijn DM graagquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tieten
Qua lichaamsbouw wel, alleen kleinere kont en tieten.
Stel jij nou dat jouw body in de buurt komt van die van Kim Kardashian?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hiquote:
Maar dan wel wat ik er net bij zei he.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stel jij nou dat jouw body in de buurt komt van die van Kim Kardashian?BLA
!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dan wel wat ik er net bij zei he.
quote:
teringquote:
zal ik jou ff notenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ONTBLOOT BOVENLICHAAM! NOTE VOOR WISE!!!!
Ik lijk wel op The Rock ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan heb ik het lichaam van The Rock met ietsjes minder brede schouders.
[ afbeelding ]
Die opmerking was wel serieus grappig, "ik lijk op Kim Kardashian maar dan met meer tits en minder ass"quote:
Kanker op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die opmerking was wel serieus grappig, "ik lijk op Kim Kardashian maar dan met meer tits en minder ass"![]()
.
[ afbeelding ]
Meh, ik kan me niet herinneren dat jij me ooit in bikini/lingerie hebt gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo Vas, I'm really happy for you, I'mma let you finish, but DAMN YOU AIN'T EVEN CLOSE.
Ik heb verdomme je poepluiers nog verschoond. Die ondankbaarheid, daarom breken veel niggers met hun kidsquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, ik kan me niet herinneren dat jij me ooit in bikini/lingerie hebt gezien.
Ik lach me dood enz enz enz. Nog wat, of was dat alles?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb verdomme je poepluiers nog verschoond. Die ondankbaarheid, daarom breken veel niggers met hun kids![]()
She mad? She mad! Kijk diequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lach me dood enz enz enz. Nog wat, of was dat alles?
Dat kon je nog doen als je 14 was, nu is dat ronduit triest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
She mad? She mad! Kijk die-smileys dan!
Ik twijfel nog of ik een poll moet starten of men vindt dat jij op Kim Kardashian lijkt, maar misschien is dat too much.
Mensen die Chuck Norris of weet ik veel wie de ultieme eindbaas vindenquote:
Je kan stoppen met de I'm mad-smileys en PI hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kon je nog doen als je 14 was, nu is dat ronduit triest.
Voel je je geintimideerd erdoor?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je kan stoppen met de I'm mad-smileys en PI hoor.
Die guy was eens in de gym in amstelveen toen ik er met mn broer was. Ik heb me nog nooit zo klein gevoeld.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die Chuck Norris of weet ik veel wie de ultieme eindbaas vinden. Gewoon The Rock vriend!
Schijnt ook een superaardige gozer te zijn en zo. En hij is gewoon al 40 nu hè, dan nog zo in topvorm zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die guy was eens in de gym in amstelveen toen ik er met mn broer was. Ik heb me nog nooit zo klein gevoeld.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer dat Bavaria niet te zuipen isquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Trouwens, Bavaria in de bonus bij AH deze week. Een sixpack voor ¤2,08!!!! DANK U MOEDER NATUUR.
Dat is verdomme ¤1,04 per liter bier!!! Cheaper than gasoline yo
.
Ik zit serieus te overwegen een zieke hoeveelheid in te slaan en te stashen @ m'n box. Zieke deal ditquote:
Hey Kimquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Hoe heet die dude/game ook alweer met die streepjescode in z'n nek?quote:
Agent 47. Hitman.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heet die dude/game ook alweer met die streepjescode in z'n nek?
Die dude heet Codename/Agent 47quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heet die dude/game ook alweer met die streepjescode in z'n nek?
BEDANKT SPUITELFquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die dude heet Codename/Agent 47
En de game heet Hitman.
[ afbeelding ]
Ik heb deze papi op zo veel verschillende manieren dood gemaakt.
Nigger please, krijg je een klein stijfje van de wetenschap dat jij 6 seconden eerder was met je antwoord?quote:
Ziet er uit alsof ie 't rechtstreeks uit the Game heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)
Jajong, deze man beat je PUA game met 2 benen onder z'n oksel.
Wat de fuck is dit. Is toch triest dat zulke bullshit gewoon waarschijnlijk duizenden volgers heeftquote:
quote:
Beste aan die shot is Steve Buscemi die er achter zit te creepen.quote:
Je moet gewoon die film eens kijken en dan alleen op Donny lettenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beste aan die shot is Steve Buscemi die er achter zit te creepen.
Geen aandacht schenken aan de bowlingballenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beste aan die shot is Steve Buscemi die er achter zit te creepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |