Dat is onmogelijk omdat ik er wel in betrokken wordt. Ik ben steeds degene die alle problemen moet aanhoren en aan wie ze wel advies vragen. Tevens wordt een avondje stappen met zijn twee, een avondje stappen met zijn twee en partner. Als ik met mijn vriendin op stap ga omdat zij problemen heeft met haar vriend en zij vervolgens haar vriend meeneemt die mij al niet tof vindt (omdat ik aanmerkingen op zijn gedrag heb) vind ik dat ik me er wel mee mag bemoeien.quote:
Dit vind ik ver gezocht, maar ik daag je uit om mij te vertellen waar je dit uit concludeertquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:37 schreef AldoTheApache het volgende:
dit topic kent 2 opties:
1. TS is zelf blind door verliefdheid, en beseft dat ze eigenlijk in een kut relatie zit. Hierdoor wordt ze jaloers op haar 'vriendinnen' die wel gewoon geile neuqseks hebben.
2. TS uit hier gewoon haar ongenoegen in haar relatie, maar vermomd ze onder het mum van 'haar vriendinnen'
volgens mij geef je hier zelf het antwoord al. Bemoei je niet met hun keuze, maar je kunt ze wel helpen 'bij zichzelf' te blijven door af en toe als groep exclusief (dus zonder die gasten) op stap te gaan. Mochten dames in kwestie dat niet willen kun je ze niet helpenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:29 schreef NanaVonB het volgende:
Ik ben ook geen voorstander om te zeggen van "maak het maar uit" want dat is niet aan mij. Maar het zou wel handig zijn als ik ze kan overtuigen om wat beter bij henzelf te blijven zodat zowel hun relatie als hun vriendschap niet kapot gaat. Heeft iemand tips?
Zij is de gene die mij hun problemen vertelt ik ben slechts degene die er op reageert. Bovendien zeg ik ook wel wat van zijn gedrag als ik erbij ben als hij minachtend naar haar doet. Ik ben redelijk transperant en daar kan hij niet tegenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:41 schreef AldoTheApache het volgende:
natuurlijk vindt hij je niet tof als jij achter zijn rug om hem gaat aanmerken, en je gaat bemoeien in hun relatie.
seriously:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
aanhoren is iets anders dan je mening erover loslaten.
en als ze naar je mening vragen hou je je afzijdig!
als ik die vent was had ik een hele dikke middelvinger naar je opgestoken
Je kan je richten op de relatie die ze hebben maar dat is het 'probleem' niet, hetgeen wat moeilijkheden veroorzaakt is dat ze een gebrek aan eigenwaarde hebben en zich daarom zo laten behandelen. Dat is natuurlijk klote maar wel iets wat in hen zit en wat ze zelf doen en in stand houden. Dat is het probleem, wat jij noemt zijn symptomen daarvan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:29 schreef NanaVonB het volgende:
Ik vraag me af wat ik kan doen om tot vriendinnen door te dringen dat ze beter voor zichzelf te kunnen zijn zonder dat de relatie daar per definitie onder hoeft te lijden. Ik ben ook geen voorstander om te zeggen van "maak het maar uit" want dat is niet aan mij. Maar het zou wel handig zijn als ik ze kan overtuigen om wat beter bij henzelf te blijven zodat zowel hun relatie als hun vriendschap niet kapot gaat. Heeft iemand tips?
Waarom zou ik dat doen? Hij is een eikel naar haar toe en zij weet het. Ik moet vaak genoeg aanhoren hoe hij zich naar haar gedraagt en ik vind het ronduit manipulatief en onwaardig, ik vind dat ik daar als vriendin best wat over mag zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
aanhoren is iets anders dan je mening erover loslaten.
en als ze naar je mening vragen hou je je afzijdig!
als ik die vent was had ik een hele dikke middelvinger naar je opgestoken
dank, hier heb ik wat aanquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:49 schreef Canillas het volgende:
[..]
Je kan je richten op de relatie die ze hebben maar dat is het 'probleem' niet, hetgeen wat moeilijkheden veroorzaakt is dat ze een gebrek aan eigenwaarde hebben en zich daarom zo laten behandelen. Dat is natuurlijk klote maar wel iets wat in hen zit en wat ze zelf doen en in stand houden. Dat is het probleem, wat jij noemt zijn symptomen daarvan.
Wat je kan doen? Richt je op een positieve manier tot die vriendin los van de relatie die ze heeft en maak haar bewust van het feit dat als zij van zichzelf hield, zichzelf werkelijk accepteerde zoals ze was en met begrip en compassie met zichzelf omging ze nooit zulke dingen zou pikken, sterker nog ze zou er niet in terecht komen omdat het niet aan zou sluiten bij het beeld wat ze van zichzelf heeft.
Goed dit is niet de issue, ik zou nooit tegen iemand zijn of haar partner zeggen dat iemand iets niet mag. Tevens zou ik mijn vriendinnen nooit vertellen wat zij moeten doen of laten, ik geef enkel mijn visie en mijn perspectief op de relatie en hoe ik mij daar bij voel. Wel vind ik als iemand ombeschoft in mijn bijzijn doet, maakt niet uit wat de relatie of situatie tussen twee personen is, dan spreek ik iemand daar wel op aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:54 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn ex had ook zo'n 'vriendin' als jij, beste vriendin van mijn ex, hadden een geschiedenis bla bla.
die ging zich dus ook bemoeien in onze relatie, en hoe ik me volgens haar moest gedragen tegenover mijn vriendin. Nou geloof me, daar ben je heel snel klaar mee.
kwam ze een keer naar mij toe om te vertellen dat ik de verjaardag van mijn ex echt niet mocht afzeggen, ik kon op die dag niet naar mijn ex omdat ik voor sport in het buitenland zat, dat ze dat echt niet vond kunnen bla bla Daar had zij helemaal niks mee te maken en ze moest zich gewoon erbuiten houden...
en ik heb nog wel meer voorbeelden hoor
maar daar gaat het niet om, jij bent geen onderdeel van hun relatie. Dus moet je je er ook buiten houden
Dat is dus best megalomaan, zit niemand op te wachten...quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:16 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Goed dit is niet de issue, ik zou nooit tegen iemand zijn of haar partner zeggen dat iemand iets niet mag. Tevens zou ik mijn vriendinnen nooit vertellen wat zij moeten doen of laten, ik geef enkel mijn visie en mijn perspectief op de relatie en hoe ik mij daar bij voel. Wel vind ik als iemand ombeschoft in mijn bijzijn doet, maakt niet uit wat de relatie of situatie tussen twee personen is, dan spreek ik iemand daar wel op aan.
Dat doe je dus als je je 'visie' denkt te moeten delen over zaken waar je geen reet mee te maken hebt..quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:41 schreef NanaVonB het volgende:
"Wie megalomaan is, ziet zichzelf als belangrijker of machtiger dan zijn omgeving of schrijft zichzelf bijzondere talenten toe.
het is niet mijn relatie dus ik ben niet direct betrokken erin, wel wordt er met vuile was naar mij gegooid. Aan de hand daarvan kan ik best een mening of gevoel creeren, als mij gevraagd wordt dit te uiten heeft dit niets te maken met melagomie. sorry but your logic is flawedquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:53 schreef CutCake het volgende:
[..]
Dat doe je dus als je je 'visie' denkt te moeten delen over zaken waar je geen reet mee te maken hebt..
Vertel dan duidelijk het hele verhaal, nu kom je pas op de proppen met het feit dat er specifiek gevraagd werd naar jouw mening. Vrouwen...quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:00 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
het is niet mijn relatie dus ik ben niet direct betrokken erin, wel wordt er met vuile was naar mij gegooid. Aan de hand daarvan kan ik best een mening of gevoel creeren, als mij gevraagd wordt dit te uiten heeft dit niets te maken met melagomie. sorry but your logic is flawed
volgens mij heb ik dit meerdere malen herhaald, lezen...quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:06 schreef CutCake het volgende:
[..]
Vertel dan duidelijk het hele verhaal, nu kom je pas op de proppen met het feit dat er specifiek gevraagd werd naar jouw mening. Vrouwen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |