Is er iets?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:50 schreef coban het volgende:
wat nou, ik breng alleen maar realistische gedachten op tafel, geen dromen die zijn bedrog
TUTUTUTUTUTUTUDUUDUDUDUADADADAUDUDUDUTUTUTUTUTUUTUTUTUquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
NO NO, NO NO NO NO, NO NO NO NO, NO NO THERE'S NO LIMIT.
je moet mijn reacties nooit zo serieus nemen, maar daar kom je vanzelf wel achter hehequote:Op donderdag 10 mei 2012 12:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet ik niet, je leek zo gepikeerd.
Ik zie je anders wel langer posten dan vandaag. Dat ik dit nu weet scheelt wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:53 schreef coban het volgende:
[..]
je moet mijn reacties nooit zo serieus nemen, maar daar kom je vanzelf wel achter hehe
maar nu pspen dag lieve kinders zxooxo gossip girl
you know you love me xoxoquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:53 schreef coban het volgende:
[..]
je moet mijn reacties nooit zo serieus nemen, maar daar kom je vanzelf wel achter hehe
maar nu pspen dag lieve kinders zxooxo gossip girl
Hier heb ik wat aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:46 schreef coban het volgende:
[..]
hahahah was het maar zo'n pretje om hoppa een vertegenwoordiger te worden van zo'n merkdaar komt jaren ervaring enzo bij kijken man
maar ik begrijp wat je bedoelt, richting marketing dus, en dan niet per se de sales kant.
Je hebt toch zo'n mbo marketing en communicatie? opleiding geloof ik, kijk daar eens naar? En als je later nog hbo wilt sluit international business and languages of commerciele eco er goed op aan, alleen dnek ik niet dat ibl iets voor jou is, veel talen weinig structuur en het is in het engels.
mja doe gewoon een economische opleiding, daarmee heb je een grote kans dat je goed terecht komt.
Moet kunnen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieuze discussies in UDOWU, wat is deze.
Wow inderdaad. Dit kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieuze discussies in UDOWU, wat is deze.
kokerquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wow inderdaad. Dit kan natuurlijk niet.
Penis
quote:
Zouden ze die ook hebben in dat restaurant waar ze enkel gerechten bereiden met penissen?quote:
Faal quote.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Zouden ze die ook hebben in dat restaurant waar ze enkel gerechten bereiden met penissen? [quote]
Een speciale koker? Net als een eierkoker? Vast welquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Zouden ze die ook hebben in dat restaurant waar ze enkel gerechten bereiden met penissen? [quote]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |