En terecht toch, als je nu al het niveau van het onderwijs bekijktquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:32 schreef coban het volgende:
21+ toetsen blijken ook fucking moeilijk te zijn trouwens
serieus?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb er één gedaan twee jaar geleden en het viel echt wel mee.![]()
"Als tandwiel A gaat draaien, welke kant draait tandwiel B dan op?"
Dat soort werk.
Nee, ik zat daar dus van "ho shit wat gaat er komen" maar dat was het dus. Minimaal "bovengemiddeld" op elk onderdeel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:36 schreef coban het volgende:
[..]
serieus?ik heb het ook alleen maar gehoord he, geen ervaring ofzo
dat had ik met de taal en rekentoets die ik verplicht bij hbo moest maken, was vet makkelijk manquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik zat daar dus van "ho shit wat gaat er komen" maar dat was het dus. Minimaal "bovengemiddeld" op elk onderdeel.
"Ok? Is dit het?"quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:39 schreef coban het volgende:
[..]
dat had ik met de taal en rekentoets die ik verplicht bij hbo moest maken, was vet makkelijk man
hehe ja, wat studeer je trouwens nu?quote:
dientjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Vorig jaar gestopt met journalistiek, nu werken en eindelijk eens bepalen wat ik nou eigenlijk wil.quote:
ah ik ken wel meer mensen die gestopt zijn met journalistiek, veel succes ermeequote:Op donderdag 10 mei 2012 12:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vorig jaar gestopt met journalistiek, nu werken en eindelijk eens bepalen wat ik nou eigenlijk wil.
Dank, van hetzelfde. En ja, het was ook echt totaal niet wat ik verwacht had.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:42 schreef coban het volgende:
[..]
ah ik ken wel meer mensen die gestopt zijn met journalistiek, veel succes ermee
De zorg? Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:31 schreef coban het volgende:
[..]
economische opleidingen zijn altijd wel goed, of in de zorg maar daar zie ik jou niet staan. ga in ieder geval niet zo'n flutopleiding als kunst oid kiezenen al helemaal niet op mbo niveau.
is maar 3 jaar toch? doe zo'n duale eco opleiding en dan verdien je nog geld ook, aangezien jij school niet zo leuk vindt.
Dream onquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
En natuurlijk in elk stadje een ander schatje.
Ik hoop na half 6, dan ben ik weer thuisquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
waar blijft die klote storm die ze verwachten
Of bobbel? Hehe. Slecht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik prik alleen even je bubbel kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |