lange tijd niet naar school geweest, dat gaat vervelen op den duur manquote:
Oh dan snap ik het wel jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:19 schreef coban het volgende:
[..]
lange tijd niet naar school geweest, dat gaat vervelen op den duur mangelukkig in september ofzo weer beginnen
graaaaaaaaagquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het wel jaDoe je even mijn presentatie geven zometeen?
wat en waar ga je studeren? ben je trouwens al uit huis of wat?quote:
Ik heb werkelijk geen idee. Ik woon nog thuis want kan het niet veroorloven uit huis te gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:24 schreef coban het volgende:
[..]
wat en waar ga je studeren? ben je trouwens al uit huis of wat?
Wat voor diploma(s) heb je al?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik woon nog thuis want kan het niet veroorloven uit huis te gaan.
Vmbo-tquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor diploma(s) heb je al?
ah zo, succes met kiezen enzo nogquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik woon nog thuis want kan het niet veroorloven uit huis te gaan.
Bedankt.quote:
Mbo? 21+ test doen voor hbo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt.
Klote wel. Van elke school hoor ik negatieve verhalen en elke opleiding is kut en zo. Niet echt motiverend om nog een opleiding te doen.
Oh ik dacht dat je 21 wasquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Zit ik ook nog aan te denken. Maar dan moet ik nog een jaar van mijn leven verneuken.
economische opleidingen zijn altijd wel goed, of in de zorg maar daar zie ik jou niet staan. ga in ieder geval niet zo'n flutopleiding als kunst oid kiezenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt.
Klote wel. Van elke school hoor ik negatieve verhalen en elke opleiding is kut en zo. Niet echt motiverend om nog een opleiding te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |