Ik eigenlijk ook, want vind de 'oude' toch altijd te fijn. Dus ik heb niets aan tig paar schoenen, want draag ze dan toch nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik koop alleen schoenen als de oude kapot zijn.
Sorry.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Het gaat hier heel vaak over kleding, valt me nu (pas) op.
Komt door skvquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Wzmejouquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, want vind de 'oude' toch altijd te fijn. Dus ik heb niets aan tig paar schoenen, want draag ze dan toch niet
Krijg vandaag of morgen wel weer pakketje met m'n nieuwe schoenen .. dezelfde als die ik nu heb, maar dan nieuw
En zelfs niet alleen over vrouwenkleding.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
wat is deze, ik zei alleen maar 'ik wil een jas'. Jullie storten je als hongerige wolven op dat onderwerp.quote:
Wij zijn metromannenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
En zelfs niet alleen over vrouwenkleding.
Maar daarvoor ook begon jij ook altijd over kleding.. en ging jij foto's posten enzo!quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Skv het volgende:
[..]
wat is deze, ik zei alleen maar 'ik wil een jas'. Jullie storten je als hongerige wolven op dat onderwerp.
Ik ga wel weg, hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daarvoor ook begon jij ook altijd over kleding.. en ging jij foto's posten enzo!
Dus dat spul werkt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:24 schreef Skv het volgende:
Ik heb geen ingegroeide baardharen op dit moment./metro
yahaaarrrr.quote:
Hmmmmmmmquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:24 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen metroman, ik doe mijn haar niet eens.
MIJN ZIEHIEHIEHIELTJEquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik het verschrikkelijk vond, je haat en dat je weg moe?
Enorm geil inderdaad.quote:
laatste tijd gelukkig niet meer zo veel:)quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ingrow Go. Werkt tegen ingegroeide (baard)haartjes. Aanrader, als je er last van hebt.
Eerst onder mijn arm, nu gone with the wind.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ingrow Go. Werkt tegen ingegroeide (baard)haartjes. Aanrader, als je er last van hebt.
Maar niet mijn schuld.. toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:28 schreef Skv het volgende:
Eerst onder mijn arm, nu gone with the wind.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echt waar.
Ik voel me nu zo'n endorser uit een Tell Sell reclame
quote:Met Ingrow Go komt ingegroeid haar binnen 24 uur uit de huid. De unieke viervoudige werking schilfert en reinigt porien voor een gladde en uitslagvrije huid.
Geschikt voor de volgende doelgroepen:
• Mensen met ingegroeide haartjes, veroorzaakt door scheren, epileren of waxen.
• Mensen met scheeruitslag en huidirritatie na het scheren.
• Mannen en vrouwen.
De vernieuwde versie van Ingrow Go is samengesteld volgens de laatste wetenschappelijke inzichten en perfect voor de bikinilijn, oksels, benen en alle andere gebieden waar u dit irritante huidprobleem ervaart.
Het is uitstekend geschikt voor mannen die huidirritatie ervaren op hun gezicht en hals na het scheren.
Ik ben moeilijk met broekenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:31 schreef shifto het volgende:
Ik winkel echt maar 3-4x per jaar. Dan koop ik gelijk een hele zooi!Schoenen ben ik wel erg moeilijk in....
HI BILLY MAYS HERE WITH A NEW PRODUCTquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echt waar.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
Alleen.. Ik kan dat echt nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef MohMi het volgende:
Shoppen met iemand andersAltijd alleen, zwaar vervelend als er iemand achter je aan sjokt of dat je achter iemand anders aan moet sjokken.
dat iddquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef MohMi het volgende:
Shoppen met iemand andersAltijd alleen, zwaar vervelend als er iemand achter je aan sjokt of dat je achter iemand anders aan moet sjokken.
dat heb ik maar in 1 winkel dat ik dat doe. Voor de rest moeten ze lekker de andere kant op kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Alleen doe ik meestal ook. En dan vragen aan de lieve Bijenkorfmeisjes of ze mee willen denken.
Bijenkorf utrecht main beter gaan we die starbucks hitten daar vanmiddagquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Alleen doe ik meestal ook. En dan vragen aan de lieve Bijenkorfmeisjes of ze mee willen denken.
Dat is precies wat ik er zo heerlijk aan vindquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alleen.. Ik kan dat echt nietZo saai.
Als een vrouw vraagt : lijk ik hier dik in MOET je nee zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf manAlleen winkelen is toch geen fuck aan
En je moet sowieso iemand bij je hebben die eerlijk is
als ik ga shoppen ga ik echt niet ergens zitten en eten/drinkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik er zo heerlijk aan vindMuziek in de oren en een beetje neuzen voor kleren. Alleen minder gezellig als je ergens even een bakkie koffie wilt doen idd, maar als ik een boekje bij me heb vind ik ook dat heerlijk in mijn eentje
Why? Ik bepaal zelf of ik iets wel of niet leuk vind, maakt me geen drol uit wat een ander daarvan vindt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Amen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Why? Ik bepaal zelf of ik iets wel of niet leuk vind, maakt me geen drol uit wat een ander daarvan vindt.
Oh ja, ik soms wel hoor. Zeker als ik de tijd heb, beetje over de markt struinen, ergens wat te eten of drinken pakken. Relaxed manquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als ik ga shoppen ga ik echt niet ergens zitten en eten/drinkenGewoon gaan met die banaan en thuiskomen met hopelijk wat kleren
ik houd niet van struinenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef MohMi het volgende:
Oh ja, ik soms wel hoor. Zeker als ik de tijd heb, beetje over de markt struinen, ergens wat te eten of drinken pakken. Relaxed man
Daarom vraag ik het altijd aan een winkelmiep. En ik ben zelf ook best kritisch dus als ik twijfel zeg ik dat het enorm lelijk is. Dan weet ze iig dat ik alleen mooi spul wil. Laatst zo'n arm schaap 45 minuten beziggehouden door zes verschillende overhemden en 3 t-shirts en 3 modellen broeken in alle soorten en maten te passen. Uiteindelijk naar huis gegaan met 1 t-shirtje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik ga shoppen met iemand ( als t een chick is ) ga ik wel naar een restauraaaaahquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh ja, ik soms wel hoor. Zeker als ik de tijd heb, beetje over de markt struinen, ergens wat te eten of drinken pakken. Relaxed man
Omdat het kan zijn dat het niet zo mooi staat bij jou. Of je het kledingstuk nu leuk vindt of niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Why? Ik bepaal zelf of ik iets wel of niet leuk vind, maakt me geen drol uit wat een ander daarvan vindt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het altijd aan een winkelmiep. En ik ben zelf ook best kritisch dus als ik twijfel zeg ik dat het enorm lelijk is. Dan weet ze iig dat ik alleen mooi spul wil. Laatst zo'n arm schaap 45 minuten beziggehouden door zes verschillende overhemden en 3 t-shirts en 3 modellen broeken in alle soorten en maten te passen. Uiteindelijk naar huis gegaan met 1 t-shirtje.
maar als je het zelf mooi vindt staan en mooi vindt zitten.. Gaat er vaak toch om wat je uitstraalt.. en als het echt niet zou staan, zal je dat zelf wel zien denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:49 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat het kan zijn dat het niet zo mooi staat bij jou. Of je het kledingstuk nu leuk vindt of niet.
Vond ze vast niet erg.. ging haar dag weer wat snellerquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het altijd aan een winkelmiep. En ik ben zelf ook best kritisch dus als ik twijfel zeg ik dat het enorm lelijk is. Dan weet ze iig dat ik alleen mooi spul wil. Laatst zo'n arm schaap 45 minuten beziggehouden door zes verschillende overhemden en 3 t-shirts en 3 modellen broeken in alle soorten en maten te passen. Uiteindelijk naar huis gegaan met 1 t-shirtje.
Ja, het is ook een dikke hoax dat die extern ingehuurde krachten het ook maar ene flikker kan schelen wat er in die winkel door hun toedoen verkocht wordt. Ze krijgen echt geen commissie per verkocht t-shirtje ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond ze vast niet erg.. ging haar dag weer wat sneller
Ja, als dat in Amerika was gebeurd was het nog zieliger geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, het is ook een dikke hoax dat die extern ingehuurde krachten het ook maar ene flikker kan schelen wat er in die winkel door hun toedoen verkocht wordt. Ze krijgen echt geen commissie per verkocht t-shirtje ofzo.
Een ander kijkt altijd anders naar je.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar als je het zelf mooi vindt staan en mooi vindt zitten.. Gaat er vaak toch om wat je uitstraalt.. en als het echt niet zou staan, zal je dat zelf wel zien denk ik.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:51 schreef Skv het volgende:
Ja, het is ook een dikke hoax dat die extern ingehuurde krachten het ook maar ene flikker kan schelen wat er in die winkel door hun toedoen verkocht wordt. Ze krijgen echt geen commissie per verkocht t-shirtje ofzo.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:53 schreef shifto het volgende:
Ik shop gewoon met mijn mammie want die wil nog wel eens haar pinpas tevoorschijn toveren
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:53 schreef shifto het volgende:
Ik shop gewoon met mijn mammie want die wil nog wel eens haar pinpas tevoorschijn toveren
Dat snap ik.. en als ik in de spiegel kijk buiten m'n huis om zie ik er ook weer anders uti dan die in m'n eigen huis. Maar toch.. sommige kleding vind ik ontzettend lelijk en staan niet bij de mensen. Maar als de persoon leuk is en die ander straalt van zelfvertrouwen (waar kleding ook voor kan zorgen) .. dan let je echt niet meer op die kleding.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een ander kijkt altijd anders naar je.
Ik bedoel meer aan te geven dat de mening van zo'n miep nog wel relatief objectief is omdat ze er zelf geen directe baat bij hebben om je iets in de maag te splitsen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]natuurlijk is het kut dat je niets koopt. Maar dat is enkel een 'grote fout' wanneer het fucking druk is in de winkel en ze een ander laat schieten om jou te helpen.
Ik denk dat het heel erg aan de miep zelf ligt of ze je iets in de maag wil splitsen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:55 schreef Skv het volgende:
Ik bedoel meer aan te geven dat de mening van zo'n miep nog wel relatief objectief is omdat ze er zelf geen directe baat bij hebben om je iets in de maag te splitsen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
Geef dan gewoon een stronk witlofHeb je net zoveel aan.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:00 schreef Murdera het volgende:
GVD wat ben ik aan het bazen.
Wat een topdag.![]()
Goe gedoan, juunkske!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:00 schreef Murdera het volgende:
GVD wat ben ik aan het bazen.
Wat een topdag.![]()
Pimp.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef WasMachinator het volgende:
zo net een bazen presentatie over polymerase chain reaction gegeven xD
nu weekend!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:18 schreef Hartkrijger het volgende:
amenvatting voor de TL;DNR's onder ons:
TS en meisje verbreken relatie (deels om elkaar) en rommelen aan, meisje neemt nu stap terug om zich te beraden over "ons", TS heeft het hier erg moeilijk mee want het idee een puzzlestukje in zijn leven te hebben gevonden waar hij graag zo lang mogelijk aan vast ligt.Ts = geesterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, inmiddels zijn we ook iets verder: zij geeft aan dat ze teveel van haar ex in mij herkent (geen extra aandacht verjaardag, geen sociale kring die op klappen van de handen reageert) en dat ze het vervelend vond om als ze met mij was compleet op elkaar gefocust te zijn. Het voorstel om die bubbel dan maar op te rekken of simpelweg te doorbreken is aan dovemansoren gericht.
Ze gaf aan duidelijk geweest te zijn en wil niet verder, geeft aan niet op zoek te zijn en dus ook niet te hoeven nu. Heeft het druk met andere dingen, zegt ze.
Allemaal logisch. Tijdens ons laatste gesprek gaf ze ook aan me niet zomaar kwijt te willen uit haar leven, veel gezoen, gehuil, geknuffel over en weer, maar ze bleef bij haar standpunt dat het nu gewoon niet uitkomt.
Dat was drie weken terug, werk werd daarna redelijk awkward, de ene keer wel dicht bij me, de andere keer juist veel meer afstand of zelfs ontwijkgedrag, wat de situatie redelijk onhoudbaar maakt IMO, maar ik bleef hoop houden...
Gisteren opende ik tegen beter weten in haar Facebookpagina, en zag dat ze een nieuw plaatje had, kennelijk geschoten met Q-day en met een vent erbij.
Vermoedelijk is dit een vent die ze net voor ons laatste weekend bezocht heeft, waarna de bom op dinsdag barstte.
Ik ben furieus, kwaad, heb de behoefte haar de wind FLINK van voren te geven (en deels al gedaan via whatsapp) en vind dat ze vlucht, aangezien ze dit "probleem" bij iedereen tegen gaat komen.
"vlinder" is wat haar moeder haar noemt, en het valt me wel op: ook die beestjes zie je alleen als het mooi weer is...The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:18 schreef Hartkrijger het volgende:
TS en meisje verbreken relatie (deels om elkaar) en rommelen aan, meisje neemt nu stap terug om zich te beraden over "ons", TS heeft het hier erg moeilijk mee want het idee een puzzlestukje in zijn leven te hebben gevonden waar hij graag zo lang mogelijk aan vast ligt.Wat moeten we hier nou weer mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, inmiddels zijn we ook iets verder: zij geeft aan dat ze teveel van haar ex in mij herkent (geen extra aandacht verjaardag, geen sociale kring die op klappen van de handen reageert) en dat ze het vervelend vond om als ze met mij was compleet op elkaar gefocust te zijn. Het voorstel om die bubbel dan maar op te rekken of simpelweg te doorbreken is aan dovemansoren gericht.
Ze gaf aan duidelijk geweest te zijn en wil niet verder, geeft aan niet op zoek te zijn en dus ook niet te hoeven nu. Heeft het druk met andere dingen, zegt ze.
Allemaal logisch. Tijdens ons laatste gesprek gaf ze ook aan me niet zomaar kwijt te willen uit haar leven, veel gezoen, gehuil, geknuffel over en weer, maar ze bleef bij haar standpunt dat het nu gewoon niet uitkomt.
Dat was drie weken terug, werk werd daarna redelijk awkward, de ene keer wel dicht bij me, de andere keer juist veel meer afstand of zelfs ontwijkgedrag, wat de situatie redelijk onhoudbaar maakt IMO, maar ik bleef hoop houden...
Gisteren opende ik tegen beter weten in haar Facebookpagina, en zag dat ze een nieuw plaatje had, kennelijk geschoten met Q-day en met een vent erbij.
Vermoedelijk is dit een vent die ze net voor ons laatste weekend bezocht heeft, waarna de bom op dinsdag barstte.
Ik ben furieus, kwaad, heb de behoefte haar de wind FLINK van voren te geven (en deels al gedaan via whatsapp) en vind dat ze vlucht, aangezien ze dit "probleem" bij iedereen tegen gaat komen.
"vlinder" is wat haar moeder haar noemt, en het valt me wel op: ook die beestjes zie je alleen als het mooi weer is...Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Zij wil je niet meer.. Simpel. Kan zijn omdat ze iemand ander sop het oog heeft, kan ook zijn omdat ze gewoon niet meer met je wel zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:18 schreef Hartkrijger het volgende:
TS en meisje verbreken relatie (deels om elkaar) en rommelen aan, meisje neemt nu stap terug om zich te beraden over "ons", TS heeft het hier erg moeilijk mee want het idee een puzzlestukje in zijn leven te hebben gevonden waar hij graag zo lang mogelijk aan vast ligt.
Nja vooral wat in de spoiler staat is erg Geesterquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:21 schreef Joysa het volgende:
Dus met andere woorden.. ik heb al niet verder gelezen..
't zal allemaal wel meevallen, je leest nu alleen de bevooroordeelde kant van hemquote:
Ik doelde meer op dat hij 'TS' zegt in dat verhaal, en TS hier is Geesterquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Nja vooral wat in de spoiler staat is erg Geester
Ik gaf gewone reactiequote:Op donderdag 10 mei 2012 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zijn jullie toch altijd onaardig zeg tegen nieuwe mensen, wijs hem gewoon naar het andere topic.
De kunst van het loslaten van je ex #201 hier zal je betere reacties krijgen.
kankerallo's hier altijd. beetje van buiten komen en denken dat ze hier alles maar kunnen maken goffdommequote:Op donderdag 10 mei 2012 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zijn jullie toch altijd onaardig zeg tegen nieuwe mensen, wijs hem gewoon naar het andere topic.
De kunst van het loslaten van je ex #201 hier zal je betere reacties krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |