Die zou hij naar jou PMenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:00 schreef yvonne het volgende:
Zijn er foto's van Trigs baard cq niet meer daar zijnde baard?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
(...)
Damn dude, daar vraag je me wat. Dit is waarom de natuur zo fascinerend is.
Het egoïsme. De perfecte werking van de evolutie. Het vergroten van je eigen fitness ten koste van andere individuen. Zo zijn wij ook.
Nog niets verzonnen voor wat/waarover?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:13 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nog niks, hmmmz, vanavond maar iets verzinnnen hè
Mieren, wormen, meisjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef Julis het volgende:
Levolution. In mijn kinderjaren heb ik heel vaak gespeeld met mieren (Wie heeft dat eigenlijk niet gedaan?), dus leuk om dat allemaal te lezen.
Ik ook wel, vooral de onschuldigheidquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mieren, wormen, meisjes.
Ik mis die onschuldige tijd wel. Pehhh.
Zat drie dagen geleden met m'n zus in de tuin en zij was bezig met de schep. De wormpjes kronkelden en de duizendpoten deden hun best om zo snel uit de gevarenzone te komen. Ik vond het maar niets, kreeg zelfs lichte kriebels van de duizendpoten. Terwijl ik aan het bangerikken was, zag ik de hand van mijn zus richting één van de wormen gaan. "Ik ben een jongennn!" schreeuwde ze daarna uit. Zo was jij ook zei ze.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ook wel, vooral de onschuldigheid. Maar goed, wat doe je eraan
. Je kunt nog altijd spelen met mieren en wormpjes
.
Spelen... het liep vaak niet al te best af voor hun.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef Julis het volgende:
Levolution. In mijn kinderjaren heb ik heel vaak gespeeld met mieren (Wie heeft dat eigenlijk niet gedaan?), dus leuk om dat allemaal te lezen.
Nou ja, het was lollig om ze te zien drijven. De lol duurde even. Hetzelfde geldt bij een vergrootglas.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:40 schreef Ayca het volgende:
Ja man.. als het anders was geweest had je ermee gestopt?
Precies.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ook wel, vooral de onschuldigheid. Maar goed, wat doe je eraan
. Je kunt nog altijd spelen met mieren en wormpjes
.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Spelen... het liep vaak niet al te best af voor hun.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Julis het volgende:
[..]. Hmm. Ik was niet zo van het moorden
. Ik maakte eerder leefomgevingen in bakjes voor diertjes. En wanneer ik ze wel moorde, las ik meestal El Fatiha voor ze daarna. Alhoewel ik later erachter kwam dat ze voor dieren geen El Fatiha lezen.
. Ik maakte eerder leefomgevingen in bakjes voor diertjes. En wanneer ik ze wel moorde, las ik meestal El Fatiha voor ze daarna. Alhoewel ik later erachter kwam dat ze voor dieren geen El Fatiha lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom praat je Engels?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef istem01 het volgende:
Is this a place to disgust turkish people or are you really turkish. Can someone explain this to me
Most of us meet once a year to consume and thus digest a Turk, long pork isn't haram and tastes like chicken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef istem01 het volgende:
Is this a place to disgust turkish people or are you really turkish. Can someone explain this to me
Long pork isn't pork, it is done because Ahmed had it comming.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:47 schreef istem01 het volgende:
Why do you eat pork if it tastes like chicken? Because its cheaper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |