Geen geluidquote:
Jammer, want die man kan geweldig motiveren om van je reet af te komen en hard te werken.quote:
quote:
Jup ik wil wel iets gaan doen, maar ik moet eerst iets goeds vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jammer, want die man kan geweldig motiveren om van je reet af te komen en hard te werken.
Ik kijk op tegen jouquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:24 schreef monkyyy het volgende:
Want ik ben een underachiever vind ik zelf.
Handtasjes verkopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jup ik wil wel iets gaan doen, maar ik moet eerst iets goeds vinden
Ik kijk op tegen nanonoko, de werk ethiek arbeidsethos van die jongen.quote:
Jij snapt het.quote:
Wat is er dan zo speciaal aan hem? Hij speelt toch alleen onmogelijk veel pokerhanden per uur?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kijk op tegen nanonoko, de werk ethiek van die jongen.
Wat is er zo speciaal aan Usain Bolt? Hij rent toch alleen de 100meter in minder dan 10 seconden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat is er dan zo speciaal aan hem? Hij speelt toch alleen onmogelijk veel pokerhanden per uur?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef Hooidraad het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arbeidsethos
Ja leuk voor hem maar daar kijk ik niet tegen opquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan Usain Bolt? Hij rent toch alleen de 100meter in minder dan 10 seconden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |