SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live op RTL7 komende woensdag om 19:00![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
caminero, caminero, tu has follado al mujar de su companero
Je hebt de 3-0 gemist man.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef manderveen het volgende:
Laatste Nederlander Fernando Ricksen met Zenit Sint-Petersburg in 2008?
valkuilquote:
ja dacht ik alquote:
koekenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:38 schreef tralalala het volgende:
Nu nog een beetje knokken of hoe zit dat?
quote:
Impressive wat hij op zijn 19 al bereikt heeft , vorig jaar kampioen van belgië en hij is verkozen tot beste speler van de club dat seizoen. Nu dit seizoen europa league finale winnen en in spaanse competities meeste clean sheets na casillas en die keeper van barcelona.quote:
De Gea ook toen met Madridquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:39 schreef sausagin het volgende:
[..]
Impressive wat hij op zijn 19 al bereikt heeft , vorig jaar kampioen van belgië en hij is verkozen tot beste speler van de club dat seizoen. Nu dit seizoen europa league finale winnen en in spaanse competities meeste clean sheets na casillas en die keeper van barcelona.
idd kan niet eens want Ajax wordt 4dequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet eens wat minder vaak op de PlayStation spelen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet eens wat minder vaak op de PlayStation spelen.
Ja, als nummer driequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:39 schreef manderveen het volgende:
[..]
Kan niet want 020 vliegt er in de CL groepsfase al uit
Echt niet, Excelsior heeft Alberg the Unstoppablequote:
En Joost Broerse, die heeft al Europese ervaring.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Echt niet, Excelsior heeft Alberg the Unstoppable
Fair Playquote:Real Madrid en Barcelona zijn misschien wel de beste clubs ter wereld, maar beide clubs hebben een schuld van ongeveer 600 miljoen euro en ook de andere Spaanse topclubs schrijven donkerrode cijfers. Zo heeft Atlético Madrid een schuld van ruim 500 miljoen euro, terwijl Valencia 400 miljoen euro moet afbetalen. De Spaanse regering is nu met competitie-organisator LFP overeengekomen dat de clubs hun belastingschuld voor 2020 weggewerkt moeten hebben.
De belastingschuld is dus niet de totale schuld. Alle clubs samen hebben een belastingschuld van ongeveer 750 miljoen euro. “De afgelopen weken zijn vertegenwoordigers van de regering en de LFP verschillende keren bij elkaar gekomen en hebben overeenstemming bereikt”, zegt Miguel Cardanal, de Spaanse staatssecretaris van Sport, tegenover persbureau Reuters.
“We hopen dat dit plan de groeiende belastingschuld een halt toeroept en dat de schuld in enkele jaren zal verdwijnen. Waarschijnlijk zal het probleem in 2020 zijn opgelost. Bij de LFP was totaal geen weerstand tegen de maatregelen”, gaat Cardenal verder. “De competitie is zelf ook niet blij met de huidige situatie. Het beïnvloedt een faire competitie en gaat ten koste van hun reputatie en imago.”
zekerquote:
Dat bedoel ik... jammer dat de finale volgend jaar niet op Woudenstein is. Daar kan het stormen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Joost Broerse, die heeft al Europese ervaring.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
BOEM KNAL RAAK KOEKOEK GOOOOL ATLETIIIIIIIIIII
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
BOEM KNAL RAAK KOEKOEK GOOOOL ATLETIIII
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had twee keer de lapo, en twee keer ook hetzelfde![]()
[..]
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:43 schreef Nober het volgende:
Falcao aan het tongen, de Belg vraagt zich af of het zijn moeder is want zelfde shirt aan.
Het zou toch GVD niet zo ver komen dat wij daar als Nederlanders en Europa straks ook nog aan mee mogen betalen.quote:
zekerquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef Doublepain het volgende:
Leuk dat ze vlaggen van alle landen mee hebben. Respect
allemaal buitenlandersquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Is er uberhaupt wel een spanjaard?
vreemdelingenlegion![]()
Juanfran, Mario Suárez, Gabi, Adrián Lopez, daarnaast nog 5 op de bank waarvan er 2 invielen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Is er uberhaupt wel een spanjaard?
vreemdelingenlegion![]()
quote:BOEKAREST - De coach van Athletic Bilbao heeft woensdagavond de verantwoordelijkheid genomen voor de nederlaag in de finale van de Europa League tegen Atletico Madrid (0-3). Marcelo Bielsa vond dat hij zijn manschappen niet met de juiste tactiek op het veld had gestuurd. Mede daardoor viel de nederlaag zo groot uit, vond de ervaren Argentijn.
Ik ben erg teleurgesteld. We hebben geen goede wedstrijd gespeeld”, sprak de man die in 2004 Argentinië naar de olympische titel leidde. „Ik ben verantwoordelijk voor de strategie van het team dat er vanavond niet in is geslaagd zijn doel te bereiken. Atletico verdiende de zege, maar het verschil was te groot. Het verschil in kwaliteit tussen beide teams is kleiner dan in de finale daadwerkelijk het geval was. Dat versterkt mijn gevoel dat ik persoonlijk verantwoordelijk ben.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |