Ik las laatst dat Mickeys ooit aardig wat kilo's zwaarder woog, maar dat zal nu wel niet meer. Alhoewel, er zijn genoeg mensen die door stress juist meer gaan eten en snoepen.quote:
Das wel een andere dan de originele Roco in mn footerquote:
Heeeel anders, maar ik word er wel vrolijk van!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel een andere dan de originele Roco in mn footer
Ja dat kan gebeuren , maar goed dat ze op de weg terug is .. Ik kan ook zeker nog wel wat kl's kwijt , maar ook al 10 verloren sinds de kerst of zoquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las laatst dat Mickeys ooit aardig wat kilo's zwaarder woog, maar dat zal nu wel niet meer. Alhoewel, er zijn genoeg mensen die door stress juist meer gaan eten en snoepen.
Zo, dat is wel netjes. Heb je daar veel moeite voor moeten doen? Zoals sporten en een speciaal dieet of lukte het jou door op je eten te letten en niet te snoepen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan gebeuren , maar goed dat ze op de weg terug is .. Ik kam ook zeker nog wel wat kl's kwijt , maar ook al 10 verloren sinds de kerst of zo
Niet zo heel veel eigenlijk , niet meer drinken en minder koolhydraten eten. Maar ik zit nu weer in een tussen fase dat er niks af gaat, maar ja weer ff de knop weer om .. maar ja andere baan, na een vakantie in Spanje, en je hele situatie is weer in de warquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo, dat is wel netjes. Heb je daar veel moeite voor moeten doen? Zoals sporten en een speciaal dieet of lukte het jou door op je eten te letten en niet te snoepen?
Bij mij zou er wel 5 kg af mogen, niet omdat ik echt te dik ben, maar mijn kleding is afgestemd op 5 kilo minder, dus nu zit veel net iets te strak
Ja niet leuk om te horen, maar werken voor je zwager toch of zo iets, heeft in dat opzicht wel zn voordelen.. Maar houdt het zelf no stand, want dan is het echt afgelopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen week heb ik op mijn werk nog een gesprek over hoe nu verder, maar daar werd ik niet veel wijzer van, want ze weten gewoon niet hoe nu verder. Het is in onze branche de laatste maanden zo erg terug gelopen, dus een moment van bezinning is gewenst. De afgelopen paar weken zijn we van 12 mensen in de buitendienst terug naar 9 gegaan, op eigen verzoek, dus dat scheelt al aardig wat aan loonkosten. De arbeidsovereenkomst van mijn naaste collega wordt eind juni niet verlengdMaar er is mij verzekerd dat ik niets hoef te vrezen en wat er ook gebeurt ik de laatste zal zijn die weg gaat.
Speciale diÃĢten werken maar voor even en daarna ga je yoyo-en als een dolle wn je weet nu dat je het kan, dus......quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo heel veel eigenlijk , niet meer drinken en minder koolhydraten eten. Maar ik zit nu weer in een tussen fase dat er niks af gaat, maar ja weer ff de knop weer om .. maar ja andere baan, na een vakantie in Spanje, en je hele situatie is weer in de war![]()
maar goed ik weet het en weet ook dat het kan, na komend weekend gaan we weer verder
Slaap lekker ... Nogmaals Rocco 50 jaar na datoquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Speciale diÃĢten werken maar voor even en daarna ga je yoyo-en als een dolle wn je weet nu dat je het kan, dus......
Ik ga mijn bed in, het was me een dagje wel
Ze kan hetquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het. Was volgens mij Deisy's conclusie
En kreeft eten met de pootjes in de lucht
Ja, ik ben de reīncarnatie van Sjef van Oekel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:46 schreef chufi het volgende:
Volgens mij komen jullie G&B rechtstreeks uit een W.T. Schippers serie
Ja kijk ... Hij leeft voortquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik ben de reīncarnatie van Sjef van Oekel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |