SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Angelof9's speldenkussentjes:
crejo's bruidspaar:
EsseEi's rode panda:
BrainTeaser's Work in Progress:
En last but not least, fabjeenco's mandarijnsinaasappelhappertjes:
.: Let epsilon be smaller than zero :.
dank je!quote:geinige sinaasappel-cozy's!
Ik heb die van mij op Etsy gekocht, maar via Amazon kun je ook nog wel wat scoren (alleen even van te voren kijken of de shop naar Nederland stuurt)quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:31 schreef melice het volgende:
Vraagje, die leuke kleine knoopjes bijv op het speldenkussen. Waar halen jullie die weg?
Ik haal ze wel eens bij een fournituren winkel, maar iemand nog andere ideeën?
op marktplaats komt ook wel eens iets leuks voorbij!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:31 schreef melice het volgende:
Vraagje, die leuke kleine knoopjes bijv op het speldenkussen. Waar halen jullie die weg?
Ik haal ze wel eens bij een fournituren winkel, maar iemand nog andere ideeën?
Ik kan hem maar op 1 manier aan en dat is 'op z'n kop', anders is ie te wijd bij m'n schouderbladen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders inderdaad kijken of je het ergens anders kan krijgen of iets anders meebestellen?
Dat komt ws omdat ik aan heb gegeven dat je telkens 1v, 2v moet haken in de 2e toer op het einde. Volgens haar patroon moest je het bovenste deel juist minderen en het onderste deel meerderen. Alleen kwam dat bij mijn dochtertje niet mooi uit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:58 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ik kan hem maar op 1 manier aan en dat is 'op z'n kop', anders is ie te wijd bij m'n schouderbladen.
Ik zal eens proberen om een foto van mezelf te maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |