Ik heb ze gezienquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je had der boobs moeten zien in S&G
Iedere fokker heeft minstens 3 kloons, sommigen meerquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:51 schreef Arachnia het volgende:
Denken jullie altijd standaard dat een nieuweling een kloon is?
Ik heb twee usernames, dat is omdat deze naam eerst een foutmelding gaf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Iedere fokker heeft minstens 3 kloons, sommigen meer
verschil niet gemerktquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:56 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik heb twee usernames, dat is omdat deze naam eerst een foutmelding gaf.
Mijn andere is Arachnide.
Geen kloontjes hier, je opmerking raakt kant noch walquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Iedere fokker heeft minstens 3 kloons, sommigen meer
Ja inderdaad waarom ook eigenlijk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen kloontjes hier, je opmerking raakt kant noch wal
Vanwaar je obsessie voor spinnen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:56 schreef Arachnia het volgende:
[..]
??? Je kan maar 1 username per email adres krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:56 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Een lange lijstquote:
Geblokkeerd? Je bedoelt je bent een kloon van gebande?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
??? Je kan maar 1 username per email adres krijgen.
[..]
Een lange lijst![]()
De meesten zijn echter niet actief of reeds geblokkeerd
Nee... sommigen van mijn kloons zijn gebannedquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geblokkeerd? Je bedoelt je bent een kloon van gebande?
Ben je iemand die in het verleden vaker heeft gepost in deze reeks?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef xenobinol het volgende:
Een lange lijst![]()
Dan heb je niet eens 't recht om te posten manquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nee... sommigen van mijn kloons zijn gebanned
Nope... ik kom niet zo vaak in R&Pquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ben je iemand die in het verleden vaker heeft gepost in deze reeks?
Alleen subforum ban, that's it... ik ben voor de rest heel braaf hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je niet eens 't recht om te posten man
Klopt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
??? Je kan maar 1 username per email adres krijgen.
[..]
Een lange lijst![]()
Aah... mmm meestal gaan de topics hier zo hard dat lurken een dagtaak is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zonde, het zit hier vol met wonderbaarlijke verschijnselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |