Jij welquote:
Hee, wat gaaf. Welke site?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel gaaf
Waarom hou ik van rare kettingen
Ik hoor je dit nu serieus hard op zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel gaaf
Waarom hou ik van rare kettingen
http://www.attitudeholland.nlquote:
Ach zelfde kwaal als Myr?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
Oei oei oei, als ik m'n salaris heb, heb ik een probleem, want dan moet ik kiezen tussen de Sugar Witch pumps en de Zombie Stompers.
Die namen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
Oei oei oei, als ik m'n salaris heb, heb ik een probleem, want dan moet ik kiezen tussen de Sugar Witch pumps en de Zombie Stompers.
Ach, je hebt waarschijnlijk alsnog meer om te uit te geven dan ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
Met die telling ben ik een diamant ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij valt nog in de bruinkool categorie
Denk dat ik toch maar ga trouwen op huwelijkse voorwaarden denkquote:
Ik denk dat zij dat ook geen probleem vindt met jouw studieschuldquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat ik toch maar ga trouwen op huwelijkse voorwaarden denk
Hehe lol, if ever..
Ik wil helemaal niet trouwen, lijkt me niks. Ik wil ook niet samenwonen. Of in ieder geval voorlopig nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Hehe lol, if ever..
Of een vrouw zonder kleding/schoenen fetish trouwenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Hehe lol, if ever..
Je weet te veel van me haha.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dat ook geen probleem vindt met jouw studieschuld
Ik wel eigenlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet trouwen, lijkt me niks. Ik wil ook niet samenwonen. Of in ieder geval voorlopig niet
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dat ook geen probleem vindt met jouw studieschuld
En op andere gebieden ben je dan weer heldin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben echt een pussy, ik durf gewoon nog steeds geen gaatjes te laten prikken.
Hoeveel moet je eigenlijk aflossen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet te veel van me haha.
Maar geen probleem die studieschuld wordt niet geteld met hypotheken enzo.
Internetheldin, jeweetzelf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En op andere gebieden ben je dan weer heldin.
Dat zou ik niet zo hard zeggen. Je hebt geen BKR maar het is en blijft een schuld dus het kan een reden zijn om te weigeren een hypotheek te verstrekken voor een bankquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja echt welquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
Dat vertel ik als ik een kusje van je krijgquote:
Snel aflossen danquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was nog positief gestemd tot nu toe.....
Sorry... Maar beter dat je er nu achter komt dan straks bij de bankquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was nog positief gestemd tot nu toe.....
probleem, oproepcontract waar ik meer als fulltime werk.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
probleem, oproepcontract waar ik meer als fulltime werk.
Maar geen zekerheid.
zuuucht ik zit effe kut hoor nu. Maar komt wel goed.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef Joysa het volgende:
Eh, ik heb dat laatst nagevraagd, en een studieschuld telt niet mee met hypotheek hoor?
Dan weet je hoe ik me altijd voel bij jouw zinnen.quote:
Zonder vastcontract sowieso geen hypotheekquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
probleem, oproepcontract waar ik meer als fulltime werk.
Maar geen zekerheid.
zuuucht ik zit effe kut hoor nu. Maar komt wel goed.
Jawel weet ik ook wel, gaat allemaal lukken maar het is nu effe kut.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry... Maar beter dat je er nu achter komt dan straks bij de bank. Toch?
Officieel niet. Maar onofficieel ben je mooi de sjaak als je een studieschuld hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef Joysa het volgende:
Eh, ik heb dat laatst nagevraagd, en een studieschuld telt niet mee met hypotheek hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |