Er komt nog een aflevering, uiteraard met de focus op de trouwerij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Fijn dat het seizoen klaar is. Strikje eromheen en mee ophouden zeg ik
Ah voelde wel als een seizoensfinale.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er komt nog een aflevering, uiteraard met de focus op de trouwerij.
Puck & Quinn? Oh god nee toch. Dat kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:09 schreef babette21 het volgende:
(oh god, ik ga janken, ik voel 't nu al....![]()
)
Puck & Quinn is how it's supposed to be!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Puck & Quinn? Oh god nee toch. Dat kan er ook nog wel bij.
Burt en Single Ladies dansquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:09 schreef babette21 het volgende:
(oh god, ik ga janken, ik voel 't nu al....![]()
)
Tina, Blaine, Artie, Sugar, Sam, Rory, Joe (?)quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie zijn er trouwens allemaal geen senior?
uit mn hoofd, Artie, Tina, Blarren, Sugar, Rory (als die niet teruggaat naar Ierland), die Dreadsgast, Sam. En Brit slaagt denk ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Hij was weer fijn
Ben benieuwd of Sue's baby nog wordt geboren.. En wie de vader is natuurlijk
Wat ik wel erg jammer vind is dat ze die verhaallijn met Shelby zo hebben afgekapt, kwam zomaar uit het niets. Zag haar en Puck nog wel een toekomst opbouwen ook.
Wie zijn er trouwens allemaal geen senior?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef dollce het volgende:
[..]
uit mn hoofd, Artie, Tina, Blarren, Sugar, Rory (als die niet teruggaat naar Ierland), die Dreadsgast, Sam. En Brit slaagt denk ik niet.
Wilde het net zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Steve het volgende:
Zou me niks verbazen als Unique volgend seizoen ook komt opdraven, n.a.v. die I should change schools-opmerking in de kleedkamer.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Briljant toen Santana als Artie dat gebaartje maakte tijdens Tina's optreden..
klein incidentje... iets met eieren...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Waarom zijn Rachel en Jesse ooit uit elkaar gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
klein incidentje... iets met eieren...
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zat er wel in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh god, daar gaan we weer...![]()
![]()
Hmpf. Aflevering 21 gekeken zonder door te hebben dat gisteren ook 20 is uitgezonden. Ik vond het al zo snel gaan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Woah, wat was Nationals GAAF!
Props was ook wel aardig, de characterswitch was erg leuk gedaan, maar dat was het hoogtepunt eigenlijk.
De optredens van Nationals vond ik eigenlijk allemaal erg mooi. Paradise misschien net de beste van allemaal. Al vond ik de solo van Rachel met Celine Dion ook erg mooi gedaan. Ze zong wat natuurlijker, soepeler.
Oh...en Unique, wat een optreden van hemhaar. En Lindsay Lohanwat een miep. En Perez, wat een skinny dude is dat geworden! Dat hele jurytrio was wel geinig met z'n allen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald![]()
Oja, helemaal vergeten. Beetje jammer was dat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
klein incidentje... iets met eieren...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Datquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef WheeleE het volgende:
En Perez, wat een skinny dude is dat geworden!Ik begon al aan mezelf te twijfelen, ik heb namelijk nogal de neiging om mensen in mijn gedachten dikker te maken
![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ik had wel ergens gelezen dat ie was afgevallen, maar dat het zóveel wist wist ik niet. Hij zag er best goed uitquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
DatIk begon al aan mezelf te twijfelen, ik heb namelijk nogal de neiging om mensen in mijn gedachten dikker te maken
![]()
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Haar stem leek ook veel minder ge-edit dan in eerdere afleveringen. Echt enorm veel prettiger, vind ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef WheeleE het volgende:
Woah, wat was Nationals GAAF!
Props was ook wel aardig, de characterswitch was erg leuk gedaan, maar dat was het hoogtepunt eigenlijk.
De optredens van Nationals vond ik eigenlijk allemaal erg mooi. Paradise misschien net de beste van allemaal. Al vond ik de solo van Rachel met Celine Dion ook erg mooi gedaan. Ze zong wat natuurlijker, soepeler.
Oh...en Unique, wat een optreden van hemhaar. En Lindsay Lohanwat een miep. En Perez, wat een skinny dude is dat geworden! Dat hele jurytrio was wel geinig met z'n allen.
.
![]()
Heeeeerlijke afleveringVooral de nummers uit nationale waren erg goed. Edge of Glory
![]()
Vond de Glee Project versie al heerlijk
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Ik vind de serie eigenlijk al tijden niet meer leuk, maar toch kijk ik het (). Ik heb zelfs bij de finale nationals alle liedjes doorgespoeld. Denk dat ik maar stop.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ezell op 17-05-2012 15:24:41 ]![]()
Jij ook al?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:08 schreef Breuls het volgende:
Hmpf. Aflevering 21 gekeken zonder door te hebben dat gisteren ook 20 is uitgezonden. Ik vond het al zo snel gaan.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Lees ik nu ergens dat Rachel en Finn in het echt ook met elkaar gaan?
Of loop ik nu achter![]()
http://www.people.com/people/gallery/0,,20596296,00.html![]()
Je loopt achter (maar dat deed ik tot vorige week ook!)... schijnt al een paar maanden aan de gang te zijn.
![]()
JesseOh wat mag die in seizoen 4 vaker terugkomen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Jesse heeft swagquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:04 schreef Maraca het volgende:
JesseOh wat mag die in seizoen 4 vaker terugkomen
Het is eigenlijk een vervelend rotjong, maar oh zo aantrekkelijk..![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jesse heeft swag
Het is eigenlijk een vervelend rotjong, maar oh zo aantrekkelijk..Fuck Glee, geef hem een eigen show. Hij hoeft alleen maar op de bank te zitten wat mij betreft
En af en toe lachen of zingenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaFuck Glee, geef hem een eigen show. Hij hoeft alleen maar op de bank te zitten wat mij betreft
Oh ik denk oprecht dat ik daar uren naar zou kunnen kijken
![]()
![]()
![]()
Prrrrrr
Bonus;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was bijna te bang om op de spoiler te klikken.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Neuh, maar dat plaatje had ik al wel gezien.And if you listen very hard
Ik vind er dus werkelijk geen bal aan, die hele Jesse.
Die spoiler daarentegen
♥ scars make us who we are ♥![]()
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:02 schreef Oliviertje1994 het volgende:
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:08 schreef Breuls het volgende:
Hmpf. Aflevering 21 gekeken zonder door te hebben dat gisteren ook 20 is uitgezonden. Ik vond het al zo snel gaan.en 2 anderen in het H-topic ook al, dus we hoeven ons niet te schamen.
We zijn niet alleen Breulsje, we zijn NIET alleen!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:49 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanessa is echt geweldig. Jammer dat ze zo weinig met haar karakter doen.And if you listen very hard
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:03 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een leuk filmpje, is er ook een deel 1?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:11 schreef Fir3fly het volgende:
Vanessa is echt geweldig. Jammer dat ze zo weinig met haar karakter doen.
Vanessa is inderdaad leuk. Ik denk (hoop) dat haar rol volgend jaar wel groter wordt.
Mooi hoe Cory heel serieus over zichzelf vertelt en iedereen vervolgens Amber noemt!![]()
![]()
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje, is er ook een deel 1?
Vanessa is inderdaad leuk. Ik denk (hoop) dat haar rol volgend jaar wel groter wordt.
Mooi hoe Cory heel serieus over zichzelf vertelt en iedereen vervolgens Amber noemt!.
En deel 1 zal er vast wel zijn, ik kan het niet vinden.And if you listen very hard
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:20 schreef babette21 het volgende:
Overigens is Naya Rivera geweldig, er is een video van haar op Youtube gevonden waar ze paaldanst, en haar tweet bewijst wel hoe leuk ze is:
♥ scars make us who we are ♥![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Prrrrrr
Bonus;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Nou die video is ook de ophef niet waard. Doet ze trouwens best goed, met die paal....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Overigens is Naya Rivera geweldig, er is een video van haar op Youtube gevonden waar ze paaldanst, en haar tweet bewijst wel hoe leuk ze is:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:35 schreef Franknfurter het volgende:
oh heeft iemand een linkje voor me? Hehe.
(stel je maar in op niveau: oh oh cherso)
![]()
Gister ff de 2 afleveringen gekeken. Die switchIk vond Will een keer grappig. Normaal vind ik hem het meeste irritante personage maar hem als Sue
Paradise by the dashboard light
En dat liedje wat Vocal Adrenaline deed, volgens mij heet het Starship
Puck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:29 schreef loezzzje het volgende:
Gister ff de 2 afleveringen gekeken. Die switchIk vond Will een keer grappig. Normaal vind ik hem het meeste irritante personage maar hem als Sue
Paradise by the dashboard light
En dat liedje wat Vocal Adrenaline deed, volgens mij heet het Starship
Puck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Ben ik het helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het lijkt zo plotseling te gaan
![]()
![]()
Ik heb Rachel nog nooit zo goed gevonden. Beste afleveringen van het seizoen zonder enige twijfel. Ik vind het jammer dat zie niet veel van Quinn als Sugar hebben laten zien omdat ze in de backstage beelden echt hilarisch was!![]()
Zo ik heb even het seizoen ingehaald. Beste stuk was toch echt Will als Sue. De rest was weer zoals altijd crap. En ik vond het jammer dat we niet weer een briljante Don't Rain On My Parade kregen te horen
. Maar alleen de eerste zinnen.
![]()
oh halloquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
(stel je maar in op niveau: oh oh cherso)
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not a sinner.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef Plums het volgende:
Maar Tina als Rachel...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:30 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vond Rachel as Tina eigenlijk wel hot! Ze moet vaker zulke makeup dragen!![]()
Jammer dat ze Beaste en die zwemjuf niet hebben geswitched![]()
![]()
Oh dat had een heel fout plaatje opleverenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar Tina als Rachel...![]()
Jammer dat ze Beaste en die zwemjuf niet hebben geswitched
Maar wel een heel leuk plaatje!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh dat had een heel fout plaatje opleveren![]()
![]()
Denk wellicht te onbekend, die zwemjuf? Beiste en Emma was ook leuk geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Maar wel een heel leuk plaatje!
Beiste en Emma hebben teveel gemeen. Sue en Emma is dan veel leukerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Denk wellicht te onbekend, die zwemjuf? Beiste en Emma was ook leuk geweest
Beiste en Figgins dan misschien?"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Ik vind Beiste en Emma juist totáál verschillend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beiste en Emma hebben teveel gemeen. Sue en Emma is dan veel leuker.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Wat? Waarom? Ze hebben niets gemeen, passen totaal niet bij elkaar en dat hele babygezeik is al aan het begin van het seizoen 'opgelost'.quote:And if you listen very hard
Leuke afleveringen! Moest heel erg lachen om de switch, vooral Finn en Puck als Kurt en Blaine. Dat stukje had van mij wel wat langer gemogen.
Geweldig dat Lea/Rachel dat Celine Dion-nummer zong. Vind ik een prachtig lied, maar heb echt een hekel aan Celine, dus nu kan ik het eindelijk weer opzetten.
Denk dat Finn ook naar Nyada mag (maar is dat niet meer een musical-opleiding? Finn heeft niet echt een geschikte stem daarvoor) en dat zo het 'probleem' wordt opgelost.
Emma en Will hebben het ein-de-lijk gedaan, Will baalde natuurlijk dat hij nu pas Nationals won![]()
![]()
Ik snapte trouwens niet dat ND vorig jaar héél veel concurrentie had tijdens Nationals en nu waren er maar drie deelnemers?![]()
Ik heb ook maar eens een kijkje genomen in dit topic en wat een negatieve posts steeds... Dit personage is saai, die verhaallijn is achterlijk, deze aflevering is ongeloofwaardig, etc.![]()
![]()
Ze zaten bij de laatste drie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snapte trouwens niet dat ND vorig jaar héél veel concurrentie had tijdens Nationals en nu waren er maar drie deelnemers?And if you listen very hard
Ze hebben chemie (ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat? Waarom? Ze hebben niets gemeen, passen totaal niet bij elkaar en dat hele babygezeik is al aan het begin van het seizoen 'opgelost'.). Ik vond de Quinn en Puck van seizoen 1 enorm leuk samen (bv toen ze gingen oppassen op die rotkinderen, of met die eieren liepen te klooien) en hoewel ze allebei veranderd zijn ben ik hun twee toch zo samen blijven zien.
Ik verwacht niet dat het alsnog wat wordt (zij is nu toch met Teen Jesus?), maar ik zou het wel leuk vinden!![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Emma en Will hebben het ein-de-lijk gedaan, Will baalde natuurlijk dat hij nu pas Nationals won![]()
![]()
Ik vond het een mooie finaleEn vond Finn/Rachel toch wel een beetje zielig
Wat gaat iedereen nou doen volgend jaar?
Mercedes naar LA, Quinn naar Yale, Mike naar Chicago, Rachel naar NY en Puck, Santana, Kurt & Finn blijven in Ohio?![]()
Santana ook naar New York toch, met het geld van dr mama.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef loezzzje het volgende:
Ik vond het een mooie finaleEn vond Finn/Rachel toch wel een beetje zielig
Wat gaat iedereen nou doen volgend jaar?
Mercedes naar LA, Quinn naar Yale, Mike naar Chicago, Rachel naar NY en Puck, Santana, Kurt & Finn blijven in Ohio?![]()
Ohja klopt ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Santana ook naar New York toch, met het geld van dr mama.![]()
Mooie, ontroerende aflevering. Wat mij betreft had er wel net 'n tikkie meer aandacht naar Mercedes (toch een Glee-er van het eerste uur) mogen gaan, en ook het verhaal rond Brittany had iets uitgebreider gemogen. Santana kon ik niet helemaal volgen, die wilde steeds wat anders. Maar uiteindelijk wordt het kennelijk New York (iets zegt me dat ze daar uiteindelijk allemaal belanden). Daarvoor in de plaats hadden Finn en Rachel best twee of drie scenes minder kunnen krijgen om hetzelfde verhaal te vertellen.
Good Riddance was er trouwens uitgelaten... jammer![]()
![]()
Finn gaat het leger in. Wat ik persoonlijk beter vind dat die acteursopleiding, het was echt onzin geweest als hij daar zou zijn toegelaten (het joch heeft nooit geacteerd, zelfs WSS liet hij aan zich voorbij gaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef loezzzje het volgende:
Mercedes naar LA, Quinn naar Yale, Mike naar Chicago, Rachel naar NY en Puck, Santana, Kurt & Finn blijven in Ohio?).
![]()
Ohja Finn het leger inIets zegt me dat hij daar nog wel van terugkomt.
Blijven alle castleden in de serie of gaat Mercedes er bijv. uit? Dan zouden ze die namelijk naar LA moeten volgen en Rachel naar NY etc.![]()
Liever niet eigenlijk (letterlijk dan, laat 'm maar lekker ergens in 'n woestijn - en dus uit beeld - zitten)quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:06 schreef loezzzje het volgende:
Ohja Finn het leger inIets zegt me dat hij daar nog wel van terugkomt.
Ze schijnen allemaal nog weleens te zien te zijn in S4, maar of dat een daadwerkelijke verhaallijn (NY) of een eenmalig optreden (bruiloft van Will) is, is niet specifiek genoemd.quote:Blijven alle castleden in de serie of gaat Mercedes er bijv. uit? Dan zouden ze die namelijk naar LA moeten volgen en Rachel naar NY etc.![]()
Volgens TVLine zullen een aantal cast members inderdaad nog terugkomen ; degenen in New York. Ze zullen het systeem hanteren wat ook in de serie ''Lost'' werd gebruikt als je dat kent/hebt gezien. De ene week volg je de lui in New York, en de volgende aflevering speelt zich dan compleet af op de school, bij Will/Sue, etc.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk (letterlijk dan, laat 'm maar lekker ergens in 'n woestijn - en dus uit beeld - zitten)![]()
[..]
Ze schijnen allemaal nog weleens te zien te zijn in S4, maar of dat een daadwerkelijke verhaallijn (NY) of een eenmalig optreden (bruiloft van Will) is, is niet specifiek genoemd.
Ik loop heel wat afleveringen achter, maar waar beland Kurt nu uiteindelijk? Ik dacht te hebben gelezen dat hij ook naar NY gaat samen met Rachel en Santana, maar in de recap van TVLine zag ik hem niet staan.![]()
Ik ken Lost niet, maar ik begrijp dat het dus om en om is. Op zich wel oke, anders wordt het zo rommelig. Alleen zijn nu een beetje alle koppels opgesplitst, dus krijg je of alsnog 'crossovers' of worden de Kurt-Blaine, Rachel-Finn, Santana-Brittany, (Sam-Mercedes, Tina-Mike?) een heel stuk zeldzamer.
Kurt is niet toegelaten tot Nyada, er is niet gezegd wat hij dan wel gaat doen. Volgens mij had hij geen back-up, lijkt me niet raar als hij alsnog zijn geluk in NY gaat beproeven.
Ik hoop dat Puck en Mike ook naar NY verkassen. Quinn mag ook mee, als ze normaal (wat dus eigenlijk niet-normaal) doet, zoals in S1 dus.
Als dit 'm zo zou worden (Kurt, Rachel, Santana, Puck, Mike en Quinn in NY) dan vrees ik trouwens dat ik voortaan om de week ga kijken: NY, Lima
.
![]()
Wat een bagger zeg. Ik heb echt met verbazing zitten kijken. Zo duidelijk dat er alleen ingespeeld werd op goedkoop sentiment. En dan die lofzang voor Finn.... Nog nooit zoiets belachelijk gezien.
Ik ga dit allemaal gewoon negeren en doe net alsof Nationals de finale was.And if you listen very hard
Ik denk niet dat ik ooit eerder zo'n WTF-moment heb gehad. De nerd die de schoolhunk (really?) bedankt omdat ie in de loop der jaren tof is gaan doen? Wat ten eerste voor de helft van ND geldt (4 football players, 3 cheerios) en ten tweede iets is wat je sowieso mag verwachten?! Ik werd er een beetje onpasselijk van, ik zat drie minuten zo:quote:
(Maar verder heb ik me wel vermaakt met dat sentimentele gedoe, ik denk dat ik me daar onbewust al volledig op had ingesteld)
[ Bericht 0% gewijzigd door babette21 op 23-05-2012 14:15:19 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: