Ook gezienquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het vervolg op puppy's in een rivier gooien?
Jij bent thuis ook zo opgevoed?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef finsdefis het volgende:
Denk je dat dit al erg is?
Naief wereldbeeld heb je. Natuurlijk volstrekt onacceptabel, maar er zijn wel ergere gevallen...
3 guys 1 hammerquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef finsdefis het volgende:
Denk je dat dit al erg is?
Naief wereldbeeld heb je. Natuurlijk volstrekt onacceptabel, maar er zijn wel ergere gevallen...
Jij hebt in je opvoeding zeker geen begrijpend lezen meegekregen.quote:
deze weetquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef hoeliefloepie het volgende:
als ik toevallig een filmpje van een bekende op internet zie, die dit doet...dan is ie sneller invalide dan dat ie van een gebouw af kan springen
Die was echt erg ja.quote:
Nee, heb ik op school mee gekregen zoals alle normale mensenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Jij hebt in je opvoeding zeker geen begrijpend lezen meegekregen.
En.er zijn mensen.die.denken dat iedereen daar zo zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En er zijn mensen die Turkije bij de EU willen hebben
School is onderdeel van je opvoeding imo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef ObesitasBoy het volgende:
[..]
Nee, heb ik op school mee gekregen zoals alle normale mensen
Wat heeft Turkije hiermee te maken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En er zijn mensen die Turkije bij de EU willen hebben
Zijn ook allochtonenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |