Gefeliciteerd! Gaaf! Duaal via een hogeschool?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ga weer studeren, vandaag aangenomen voor een 4jarig werkleertraject sociale studies HBO SPH
op fontys hogeschool, een werktraject van de GGZeindhovenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Gaaf! Duaal via een hogeschool?
Je krijgt/doet dat via hun? Vroeg t me al af. Maar leuk hoor. En hoeveel dagen in de week?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
op fontys hogeschool, een werktraject van de GGZeindhoven
Oh super ja!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
op fontys hogeschool, een werktraject van de GGZeindhoven
Ik ben in therapie (in California). Op het moment lig ik ziek in bed. Dus geen verhalen van deze kant.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, jij hebt altijd exotische verhalen?
Nou nou, poeh, dat is me wat zeg. Tsjonge. Goh. Het zal je maar gebeuren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:59 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik ben in therapie (in California). Op het moment lig ik ziek in bed. Dus geen verhalen van deze kant.
Pics?quote:Gusstavo Lima, van de OP, ziet er trouwens tegenwoordig wat anders uit... Gespierder, gezichtshaar en tattoo is uitgebreid.
quote:
Met wat voor broodkorst hebben ze die uit het oerwoud gelokt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:32 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op deze oudere foto is de tat duidelijker, maar er is meer bijgekomen (een apenkop onderop aan de achterkant oa):
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Met wat voor broodkorst hebben ze die uit het oerwoud gelokt.
Geluk, gezondheid en liefde is het enige dat telt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:54 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Jaloers?
Hij is praktisch overnight miljonair geworden met betrekkelijk eenvoudige liedjes.
Het was de moeite waard om dat broodkorstje na te gaan, dus.
1 dag en avond per week naar schoolquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je krijgt/doet dat via hun? Vroeg t me al af. Maar leuk hoor. En hoeveel dagen in de week?
vanwaar deze feestelijke dans?quote:
Urgh, projectgroepen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
1 dag en avond per week naar school
12 uur studieuren in projectgroepen op school
20 uur thuisstudie
en 8 tot 12 uur stage
Dan kun je het beter op een spaarrekening zetten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:54 schreef Renesite het volgende:
Ben al vanaf mijn 18e ervoor verzekerd. 110 euro per jaar. Prima.
Jij gaat eerder dood dan je familie?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Eigenlijk zou ik geen uitvaartverzekering moeten nemen om mijn familie te naaien..
Oh daar had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij gaat eerder dood dan je familie?
Een budgetuitvaart is 1200 euro. Op een paar kleine uitvaartondernemers na, is die hele branche (Dela, Monuta, etc) maar op een ding uit: geld verdienen over jouw lijk. Letterlijk. Inspelen op schuldgevoel ("U wilt toch het beste voor uw dierbare?")quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:31 schreef Steve het volgende:
Een uitvaart is behoorlijk prijzig, dus ik begrijp best dat je je daarvoor wil verzekeren. Het is ook wel zo dat je je familie dan niet met bepaalde kosten belast (nou ja, uiteindelijk gaat het gewoon van hu erfenis af). Ik word alleen altijd een beetje kriegelig van reclame die op je schuldgevoel inspeelt. Het ging ook meer om de manier waarop het werd gebracht, alsof ik nu meteen een slecht persoon was (het gesprek ging op die manier nog verder). Goede doelen doen dat ook vaak.
50x110 = 5500 hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Een budgetuitvaart is 1200 euro. Op een paar kleine uitvaartondernemers na, is die hele branche (Dela, Monuta, etc) maar op een ding uit: geld verdienen over jouw lijk. Letterlijk. Inspelen op schuldgevoel ("U wilt toch het beste voor uw dierbare?")
Als je je familie niet op kosten wilt jagen, dan zoek je nu voor jezelf uit wat voor jou betreft ook voldoende is wat kist e.d. betreft, en leg je dat op papier vast. En als je dan een paar jaar lang wat geld opzij zet voor dat bedrag wat nodig is, dan ben je ook klaar.
Als je vanaf je 18e jaarlijks 110 euro afdraagt aan een uitvaartverzekering, dan heb je na 50 jaar (als je op je 68e doodgaat) 60.000 euro afgedragen, rente-op-rente niet eens meegerekend. En no way dat je dan ook er een uitvaart van 60.000 euro voor terug krijgt.
Zet het dan gewoon op een spaarrekening, dan kan je familie zelf bepalen of ze het besteden aan jouw kist, of een mooie boot die ze naar jou vernoemen.
Ja, maar je zit nog met rente op rente enzo. Dat tikt aan. En die 7000 krijg jij niet, want je bent dan hartstikke dood.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:04 schreef Renesite het volgende:
110 met een looptijd van 30 jaar(!!!) maakt 3300 euro. En ik krijg 7000 euro uitgekeerd.
Blue Ridge Mountainsquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:09 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, volgend jaar wil ik wel eens naar de USA op vakantie.
How about.... North Carolina? Is het daar mooi?
Nee laat maar, was een grapjequote:Op donderdag 10 mei 2012 18:27 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Blue Ridge Mountains![]()
Als je van natuur en landelijkheid houdt is het mooi.
Bepaalde hoek in je hoofd?
He? Het geheel is geindexeert..quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, maar je zit nog met rente op rente enzo. Dat tikt aan. En die 7000 krijg jij niet, want je bent dan hartstikke dood.
Die vat ik niet, dat weet je. Sorry.quote:
Check.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Uitvaartverzekering is wel belangrijk. Ik heb het al een paar keer zien gebeuren dat nabestaanden een financieel probleem krijgen als het niet is geregeld
Is het niet zo dat als ze zich terugtrekken van erfenis ze ook geen lasten opgelegd kunnen krijgen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Uitvaartverzekering is wel belangrijk. Ik heb het al een paar keer zien gebeuren dat nabestaanden een financieel probleem krijgen als het niet is geregeld
Klopt. Maar aan de andere kant: je moet het eerst wel betalen alvorens de baten van een erfenis zich openbaart. Het is zeer naief te denken dat iedereen in Nederland wel even 5 tot 10.000 euro gelijk klaar heeft liggen voor een naaste die komt te overlijden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:11 schreef Cavalinho het volgende:
I
[..]
Is het niet zo dat als ze zich terugtrekken van erfenis ze ook geen lasten opgelegd kunnen krijgen?
Lijkt me een duivels mooie woonplek.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik woon naast een crematorium, dus ik hoop dat een goede buur beter is dan een goede vriend en dat ze het gratis doen.
Het is regelmatig een wedstrijdje wie het hardste rookt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijkt me een duivels mooie woonplek.
Nou, ik vind wel: als je rookt moet je ook maar op de blaren zittenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is regelmatig een wedstrijdje wie het hardste rookt.
Wel als je op de asbak gaat zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik vind wel: als je rookt moet je ook maar op de blaren zitten
New Hampshire, veel mooier (en homovriendelijkerquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:09 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, volgend jaar wil ik wel eens naar de USA op vakantie.
How about.... North Carolina? Is het daar mooi?
Dat kan, maar je nabestaanden zullen je ook wel fatsoenlijk onder de grond willen stoppen, en niet bij het grof vuil lijkt me!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:11 schreef Cavalinho het volgende:
I
[..]
Is het niet zo dat als ze zich terugtrekken van erfenis ze ook geen lasten opgelegd kunnen krijgen?
Ik had een tijdje terug een collectante voor Amnesty International aan de deur. Gaf netjes aan dat ik daar niet aan wou schenken kreeg ik op een behoorlijk afkeurende toon "aan Amnesty International NIET?"quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:31 schreef Steve het volgende:
Een uitvaart is behoorlijk prijzig, dus ik begrijp best dat je je daarvoor wil verzekeren. Het is ook wel zo dat je je familie dan niet met bepaalde kosten belast (nou ja, uiteindelijk gaat het gewoon van hu erfenis af). Ik word alleen altijd een beetje kriegelig van reclame die op je schuldgevoel inspeelt. Het ging ook meer om de manier waarop het werd gebracht, alsof ik nu meteen een slecht persoon was (het gesprek ging op die manier nog verder). Goede doelen doen dat ook vaak.
Ervaringsdeskundige hier...quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:09 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:11 schreef Cavalinho het volgende:
I
[..]
Je kunt als erfgenaam de erfenis 'verwerpen' inderdaad. Dat kun je ook aangeven voordat je de begrafenis/crematie gaat plannen. De overledene krijgt dan een gemeentelijke begrafenis en dat is wel extreem treurig hoor. En bij veel gemeenten mag je daar dan bijvoorbeeld ook niet bij aanwezig zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Maar aan de andere kant: je moet het eerst wel betalen alvorens de baten van een erfenis zich openbaart. Het is zeer naief te denken dat iedereen in Nederland wel even 5 tot 10.000 euro gelijk klaar heeft liggen voor een naaste die komt te overlijden.
Okeeeee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef Cavalinho het volgende:
Niet om het een of ander, maar wat maakt het uit of je er al of niet bij kunt zijn en hoe "mooi" de begravenis is? Als je maar van het lijk af bent.
Ik snap het hele gedoe er om heen toch al niet. De ziel is weg, je hebt te maken met een gebruikt omhulsel dat opgeruimd moet.
Afscheid nemen kun je op heel andere manieren op andere tijden.
Sommige mensen halen troost uit een mooi afscheid en willen de overledene een laatste keer erenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:20 schreef Cavalinho het volgende:
Niet om het een of ander, maar wat maakt het uit of je er al of niet bij kunt zijn en hoe "mooi" de begravenis is? Als je maar van het lijk af bent.
Ik snap het hele gedoe er om heen toch al niet. De ziel is weg, je hebt te maken met een gebruikt omhulsel dat opgeruimd moet.
Afscheid nemen kun je op heel andere manieren op andere tijden.
Nou nou nou TV, als iemand een andere visie heeft over het afscheid nemen van een overledenen hoeft diegene niet meteen een mafkees te zijn. Iedereen mag voor zichzelf beslissen hoe hij of zij afscheid neemt van iemand.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Maar we mogen jou dus aan de varkens voeren? Mafkees
Je hebt eigenlijk wel een punt. Ik zal vast plek maken in mijn vriezer, kan ik daar mijn ouders bewaren en is het kerstdiner ook geregeld. Scheelt dubbel in de kosten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef Cavalinho het volgende:
Ja hoor. Wat is daar raar aan?
Als gezegd, voor dat afscheid is toch geen begravenis nodig?
De bijeenkomst kun je overal gratis houden.
Dat klopt, en in mijn ogen ben je dan een mafkeesquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou nou nou TV, als iemand een andere visie heeft over het afscheid nemen van een overledenen hoeft diegene niet meteen een mafkees te zijn. Iedereen mag voor zichzelf beslissen hoe hij of zij afscheid neemt van iemand.
Nou ja, het is hier verplicht iemand of te begraven of te cremeren, dus je hebt sowieso behoorlijke kosten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef Cavalinho het volgende:
Ja hoor. Wat is daar raar aan?
Als gezegd, voor dat afscheid is toch geen begravenis nodig?
De bijeenkomst kun je overal gratis houden.
Misschien ben ik juist wel wat breder ontwikkeld dan de gemiddelde "zo deden ze het nu eenmaal altijd in mijn cultuur dus zo is de enige juiste manier en waarom veranderen" volger.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel een punt. Ik zal vast plek maken in mijn vriezer, kan ik daar mijn ouders bewaren en is het kerstdiner ook geregeld. Scheelt dubbel in de kosten.
Je naiviteit is schattig, irritant en achterlijk tegelijk... voor niets gaat alleen de zon op.
Okeeeeequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Misschien ben ik juist wel wat breder ontwikkeld dan de gemiddelde "zo deden ze het nu eenmaal altijd in mijn cultuur dus zo is de enige juiste manier en waarom veranderen" volger.
Oh ja, ik was even vergeten dat jij geen fan bent van saai en alledaags, en hoe gelukkig je dat heeft gemaakt!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Misschien ben ik juist wel wat breder ontwikkeld dan de gemiddelde "zo deden ze het nu eenmaal altijd in mijn cultuur dus zo is de enige juiste manier en waarom veranderen" volger.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat jij geen fan bent van saai en alledaags, en hoe gelukkig je dat heeft gemaakt!
My bad!
Het is donderdagquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef Peter het volgende:
Wat een valse nichtenopmerkingen komen er toch voorbijZit er een tampon scheef?
Edit; laat ook maar... ik moet hier maar niet op reageren ook....quote:
Nee dat gaat volgens mij niet. Volgens de notaris kies je er op voorhand voor of je de erfenis wel of niet accepteert.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:46 schreef Peter het volgende:
Dan doe je een beneficiaire aanvaarding van de erfenis? Alleen als deze positief is aanvaard je hem
Ik ben niet een musicalfan maar ik heb me toen die avond zeker wel vermaakt met Miss Saigon.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is donderdag! Vriendje zit bij Miss Saigon, ik hoefde gelukkig niet perse mee
!
Waarom zou een crematie niet persoonlijk kunnen zijn?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:09 schreef Cavalinho het volgende:
Wat is er persoonlijk aan een crematie?
ik ga wel mee naar wickedquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet een musicalfan maar ik heb me toen die avond zeker wel vermaakt met Miss Saigon..
Zet de barbecue maar klaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik nu alvast mensen cremeren?
Suggestie?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moet nog iemand vinden die me meesleept daar naartoe..
En dan in de tentoonstelling Bodyworlds komen te staan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wil opgezet worden, dan kan iedereen nog heel lang van mij genieten.
Als dat een walvissententoonstelling is, dan ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Steve het volgende:
[..]
En dan in de tentoonstelling Bodyworlds komen te staan?
Dat nicht laat ik aan jou over.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat jij een relnicht bent dat wisten we al SAJ..
Geleerd van jou.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat nicht laat ik aan jou over.
Ik betaal 25 euro per maand, maar mijn begrafenis wordt dan een evenementquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Een budgetuitvaart is 1200 euro. Op een paar kleine uitvaartondernemers na, is die hele branche (Dela, Monuta, etc) maar op een ding uit: geld verdienen over jouw lijk. Letterlijk. Inspelen op schuldgevoel ("U wilt toch het beste voor uw dierbare?")
Als je je familie niet op kosten wilt jagen, dan zoek je nu voor jezelf uit wat voor jou betreft ook voldoende is wat kist e.d. betreft, en leg je dat op papier vast. En als je dan een paar jaar lang wat geld opzij zet voor dat bedrag wat nodig is, dan ben je ook klaar.
Als je vanaf je 18e jaarlijks 110 euro afdraagt aan een uitvaartverzekering, dan heb je na 50 jaar (als je op je 68e doodgaat) 60.000 euro afgedragen, rente-op-rente niet eens meegerekend. En no way dat je dan ook er een uitvaart van 60.000 euro voor terug krijgt.
Zet het dan gewoon op een spaarrekening, dan kan je familie zelf bepalen of ze het besteden aan jouw kist, of een mooie boot die ze naar jou vernoemen.
Dan hoop ik voor je dat Cavalinho het niet hoeft te regelenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik betaal 25 euro per maand, maar mijn begrafenis wordt dan een evenement
Die van mij is minitieus gepland, tot de hapjes en drankjes aan toe.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe mooi een begravenis wordt, bepalen de mensen die van je hebben gehouden, daar heb je geen begravenisondernemer voor nodig.
Niet dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat gaat volgens mij niet. Volgens de notaris kies je er op voorhand voor of je de erfenis wel of niet accepteert.
Oh okequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet dus
http://www.erfwijzer.nl/beneficiaire-aanvaarding.html
Nah, vaak wordt het wel wat hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe mooi een begravenis wordt, bepalen de mensen die van je hebben gehouden, daar heb je geen begravenisondernemer voor nodig.
Tjaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog even en je sollicitatiegesprekken duren langer dan er werk is.
Ik ga de 26ste, middagvoorstelling, met vriendinnen. Wat mij betreft mag je ook meequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moet nog iemand vinden die me meesleept daar naartoe..
Tenzij je freelance rozenteler bent.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:20 schreef Vlarp het volgende:
Het leven van een ZZP'er gaat niet over rozen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ik ben maandag meestal de helft van het weekend vergeten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Ang3l het volgende:
..... Surfen is moeilijk als je maar 60kg weegt maar wel met 1.83m aan lijf die golf op moet vangen
BAM
Spoel
Golf
Koprol
Salto
Proest
Hoest
Verdrink
En weer doorgaan!!!
En dan "gereanimeerd" worden door hetero2?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Ang3l het volgende:
..... Surfen is moeilijk als je maar 60kg weegt maar wel met 1.83m aan lijf die golf op moet vangen
BAM
Spoel
Golf
Koprol
Salto
Proest
Hoest
Verdrink
En weer doorgaan!!!
zéstig kilo? éénmeterdrieëntachtig?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Ang3l het volgende:
BAM
Spoel
Golf
Koprol
Salto
Proest
Hoest
Verdrink
En weer doorgaan!!!
Een bierpens en een rij onderkinnen ook.quote:
Wat wil je daarmee zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een bierpens en een rij onderkinnen ook.
Ik zou het niet weten, ik heb beide niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een bierpens en een rij onderkinnen ook.
Ben je al weer thuis?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Ang3l het volgende:
BAM
Spoel
Golf
Koprol
Salto
Proest
Hoest
Verdrink
En weer doorgaan!!!
Beetje vreemd om met mensen mee te gaan die ik dan weer niet ken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga de 26ste, middagvoorstelling, met vriendinnen. Wat mij betreft mag je ook mee
Ach, zo had ik toch nog een leuke avond.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je had ook gewoon kunnen grijpen naar een pak appelsap.
Zo leer je mensen kennen. :y vanavond kende ik ook alleen de jarige.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Beetje vreemd om met mensen mee te gaan die ik dan weer niet ken..
Maar echt niemand kennen is ook weer wat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo leer je mensen kennen. :y vanavond kende ik ook alleen de jarige.
Er zitten die avond meer mensen om je heen die je ongetwijfeld niet kent.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar echt niemand kennen is ook weer wat.l
Ik ben nog nooit ziek geworden van alcohol.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nu je in zijn paraplubak gekost heeft wil hij je nu ook niet meer kennen?
Of je herinnerd je er gewoon niks van.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ziek geworden van alcohol.
Houden zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er zitten die avond meer mensen om je heen die je ongetwijfeld niet kent.
Zo beginnen fokmeets ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar echt niemand kennen is ook weer wat.l
Je kunt altijd je vent een hint geven aan de ontbijttafel.quote:
Mjah nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt altijd je vent een hint geven aan de ontbijttafel.
Ik herinner alles.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Of je herinnerd je er gewoon niks van.
Nee want we zijn gewoon biede tot dezelfde conclusie gekomen dat we elkaar wel leuk vinden, maar niet echt verliefd genoeg. Dus geen gebroken harten ofzo.quote:
Amerikaanse vlag.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat voor shirt had je aan op onze eerste meet?
aaaaaaw cosjquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat waren trouwens een leuke paar weken, maar ook alweer voorbij..
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij hebt medelijden met mensen die een paar leuke weken hebben?
Hoe zit het met jouw liefdesleven? Ik weet dat niet zo van jou eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar je medeleven is genoteerd.
Ik ben niet zo slim, ben gestopt met de universiteit om een reden jeweet.quote:
Je kon studeren en solliciteren niet langer combineren?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim, ben gestopt met de universiteit om een reden jeweet.
En nu terug naar jouw liefdeslevenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kon studeren en solliciteren niet langer combineren?
Tegen de tijd dat ik er ééntje heb, zal ik erover berichten okay?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu terug naar jouw liefdesleven!!
(Privaatrecht is een te droge stof - isch stom)
Cool.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ééntje heb, zal ik erover berichten okay?
Ang3lquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dan zie jij meer dan ik. Ik zoek er al 5 jaar naar.
Oh, je kijkt nu voor jezelf?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ang3l
Tha_Erik
Cosmo2.0
Allemaal leuke opties.
Ik heb echter wel een abonnement op de sportschool, waar ik zo maar even gebruik van ga maken.quote:
Je gaat een liedje zingen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:57 schreef Vlarp het volgende:
Jawel, maar ze heeft geen tastbare wensen.
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:25 schreef Renesite het volgende:
(Privaatrecht is een te droge stof - isch stom)
De flesjes waren op?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:37 schreef Steve het volgende:
Mijn moeder heeft een maggiplantje gekregen.
Ik kom niet verder dan seks....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Au. Ik kan nog amper lopen.
Hetero 2 is best leuk geschapen.
Het is aan the Vulture om de link tussen die twee te raden
Ja, heb jij ondertussen ff de tijd om een equalizer voor je humeur te zoeken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Laten we hopen dat die de komende maanden zijn wachtwoord is vergeten.
Spierpijn van het surfen. En ze waren op een slaapkamer en hetero2 is vast niet zo preuts dat ie best eens naakt rondloopt op weg naar de douche.quote:
Laatste keer danquote:
Nee, een of andere prachtchrysant.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zij wees trouwens de buxus aan?
Dat laat ik graag aan anderen over.quote:
Concrete voorstellen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat laat ik graag aan anderen over.
(gemeend)
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het liedje duurt precies 48 seconden, dus u verveelt zich geen minuut.
Denk dat het besmettelijk is dan.quote:
Je kon natuurlijk niet terecht op vrouwdag.quote:
Heb jij een humorpil geslikt?quote:
Ik heb vandaag alles omhoog, dan lijkt mijn hoofd langerquote:
Ik heb de fles azijn vanmorgen overgeslagen. Er was nog maar één fles en Vlarp had die nodig.quote:
Das een puike bos haar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo teruglopende haarlijn
Ik wil tv gewoon laten hopen op nog enige kans van uitkering van z'n weddenschapquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spierpijn van het surfen. En ze waren op een slaapkamer en hetero2 is vast niet zo preuts dat ie best eens naakt rondloopt op weg naar de douche.
Zoiets denk ik.
Okeeeeeeeequote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil tv gewoon laten hopen op nog enige kans van uitkering van z'n weddenschapom dan zondag gewoon heel netje te bekennen dat er absoluut niets gebeurd is.
Ik heb gister zelfs op een andere kamer geslapen zodat ie met een meisje kon rotzooien. Mocht van t meisje wel kijken, maar neuh.
Ik zit er aan te denken om ook van die voorlichtingen van het COC op middelbaar onderwijs te gaan doen. Lijkt me best tof eigenlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik zit vandaag met de belangrijkste homo's van Nederland om de tafel.
Algemene vergadering federatiezaken COC Nederland
Maar E is net naar de kapper geweest en het zal dus wel stukken minder weelderig zijn dan we van hem gewend zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:55 schreef Renesite het volgende:
Had ik maar zo'n kop met haar dat Erik ook heeft
Hoofdhaar, boven de oor.
We lijken wel op elkaar. Alleen jij hebt meer gezichtsbeharing, een vollere bos, vollere bos andere beharing (onder shirt) en zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |