Gefeliciteerd! Gaaf! Duaal via een hogeschool?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ga weer studeren, vandaag aangenomen voor een 4jarig werkleertraject sociale studies HBO SPH
op fontys hogeschool, een werktraject van de GGZeindhovenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Gaaf! Duaal via een hogeschool?
Je krijgt/doet dat via hun? Vroeg t me al af. Maar leuk hoor. En hoeveel dagen in de week?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
op fontys hogeschool, een werktraject van de GGZeindhoven
Oh super ja!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
op fontys hogeschool, een werktraject van de GGZeindhoven
Ik ben in therapie (in California). Op het moment lig ik ziek in bed. Dus geen verhalen van deze kant.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, jij hebt altijd exotische verhalen?
Nou nou, poeh, dat is me wat zeg. Tsjonge. Goh. Het zal je maar gebeuren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:59 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik ben in therapie (in California). Op het moment lig ik ziek in bed. Dus geen verhalen van deze kant.
Pics?quote:Gusstavo Lima, van de OP, ziet er trouwens tegenwoordig wat anders uit... Gespierder, gezichtshaar en tattoo is uitgebreid.
quote:
Met wat voor broodkorst hebben ze die uit het oerwoud gelokt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:32 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op deze oudere foto is de tat duidelijker, maar er is meer bijgekomen (een apenkop onderop aan de achterkant oa):
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Met wat voor broodkorst hebben ze die uit het oerwoud gelokt.
Geluk, gezondheid en liefde is het enige dat telt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:54 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Jaloers?
Hij is praktisch overnight miljonair geworden met betrekkelijk eenvoudige liedjes.
Het was de moeite waard om dat broodkorstje na te gaan, dus.
1 dag en avond per week naar schoolquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je krijgt/doet dat via hun? Vroeg t me al af. Maar leuk hoor. En hoeveel dagen in de week?
vanwaar deze feestelijke dans?quote:
Urgh, projectgroepen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
1 dag en avond per week naar school
12 uur studieuren in projectgroepen op school
20 uur thuisstudie
en 8 tot 12 uur stage
Dan kun je het beter op een spaarrekening zetten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:54 schreef Renesite het volgende:
Ben al vanaf mijn 18e ervoor verzekerd. 110 euro per jaar. Prima.
Jij gaat eerder dood dan je familie?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Eigenlijk zou ik geen uitvaartverzekering moeten nemen om mijn familie te naaien..
Oh daar had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij gaat eerder dood dan je familie?
Een budgetuitvaart is 1200 euro. Op een paar kleine uitvaartondernemers na, is die hele branche (Dela, Monuta, etc) maar op een ding uit: geld verdienen over jouw lijk. Letterlijk. Inspelen op schuldgevoel ("U wilt toch het beste voor uw dierbare?")quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:31 schreef Steve het volgende:
Een uitvaart is behoorlijk prijzig, dus ik begrijp best dat je je daarvoor wil verzekeren. Het is ook wel zo dat je je familie dan niet met bepaalde kosten belast (nou ja, uiteindelijk gaat het gewoon van hu erfenis af). Ik word alleen altijd een beetje kriegelig van reclame die op je schuldgevoel inspeelt. Het ging ook meer om de manier waarop het werd gebracht, alsof ik nu meteen een slecht persoon was (het gesprek ging op die manier nog verder). Goede doelen doen dat ook vaak.
50x110 = 5500 hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Een budgetuitvaart is 1200 euro. Op een paar kleine uitvaartondernemers na, is die hele branche (Dela, Monuta, etc) maar op een ding uit: geld verdienen over jouw lijk. Letterlijk. Inspelen op schuldgevoel ("U wilt toch het beste voor uw dierbare?")
Als je je familie niet op kosten wilt jagen, dan zoek je nu voor jezelf uit wat voor jou betreft ook voldoende is wat kist e.d. betreft, en leg je dat op papier vast. En als je dan een paar jaar lang wat geld opzij zet voor dat bedrag wat nodig is, dan ben je ook klaar.
Als je vanaf je 18e jaarlijks 110 euro afdraagt aan een uitvaartverzekering, dan heb je na 50 jaar (als je op je 68e doodgaat) 60.000 euro afgedragen, rente-op-rente niet eens meegerekend. En no way dat je dan ook er een uitvaart van 60.000 euro voor terug krijgt.
Zet het dan gewoon op een spaarrekening, dan kan je familie zelf bepalen of ze het besteden aan jouw kist, of een mooie boot die ze naar jou vernoemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |