Gefeliciteerd! Gaaf! Duaal via een hogeschool?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ga weer studeren, vandaag aangenomen voor een 4jarig werkleertraject sociale studies HBO SPH
op fontys hogeschool, een werktraject van de GGZeindhovenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Gaaf! Duaal via een hogeschool?
Je krijgt/doet dat via hun? Vroeg t me al af. Maar leuk hoor. En hoeveel dagen in de week?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
op fontys hogeschool, een werktraject van de GGZeindhoven
Oh super ja!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
op fontys hogeschool, een werktraject van de GGZeindhoven
Ik ben in therapie (in California). Op het moment lig ik ziek in bed. Dus geen verhalen van deze kant.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, jij hebt altijd exotische verhalen?
Nou nou, poeh, dat is me wat zeg. Tsjonge. Goh. Het zal je maar gebeuren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:59 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik ben in therapie (in California). Op het moment lig ik ziek in bed. Dus geen verhalen van deze kant.
Pics?quote:Gusstavo Lima, van de OP, ziet er trouwens tegenwoordig wat anders uit... Gespierder, gezichtshaar en tattoo is uitgebreid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |