Mooie port. Nog steeds fucking lelijk helaas, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb nu de Touchwiz UX launcher from Galaxy S3 draaien
komt van XDA forum
samsung geeft je gratis polaris office he, hiermee kan je alles van word files editten en lezen tot complete powerpoints maken op je telefoonquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hoi![]()
Vraagje, iemand een goede docx/xlsx reader voor mobiel? zonder trail, zonder adds zonder meuk, die in stock ICS zit is wel lache, welke is dat?
Ligt eraan, originele software ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 05:25 schreef fotostarter het volgende:
Ik krijg de hele tijd de melding dat het opladen is onderbroken omdat de spanning te hoog is. Indicator knippert steeds. Wat kan ik hier aan doen
Waarom zit die niet in mijn custom romquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
samsung geeft je gratis polaris office he, hiermee kan je alles van word files editten en lezen tot complete powerpoints maken op je telefoon
dat zal je dan moeten kaufen opquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom zit die niet in mijn custom romen waar kan ik die vandaanh alen? want in ggoogle play vind hij hem niet ...
Ja, ik zou die taal ook irritant vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef gogosweden het volgende:
hebben jullie dit ook trouwens? enorm irritant, je zou bijna dat kutprogramma er af knallen
(facebook)
[ afbeelding ]
Ik vind het Noors irritanter eigenlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef gogosweden het volgende:
hebben jullie dit ook trouwens? enorm irritant, je zou bijna dat kutprogramma er af knallen
(facebook)
[ afbeelding ]
hij slaat nooit fast, maar die CPU schiet altijd zo hoogquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, ik zou die taal ook irritant vinden
Maar, nee, weinig last van. kaait nooit vast.
ik wou net zeggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh wacht het is Zweeds ja, maar da's hetzelfde.
Ja mijn hersenen zijn gesmolten van de hitte.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij slaat nooit fast, maar die CPU schiet altijd zo hoog
[..]
ik wou net zeggen
niet zeuren, ik zou maar wat graag willen ruilen met jequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja mijn hersenen zijn gesmolten van de hitte.
Nou als jij lekker plakken leuk vindt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet zeuren, ik zou maar wat graag willen ruilen met je
iig beter dan 11 gradenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou als jij lekker plakken leuk vindt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 05:42 schreef fotostarter het volgende:
Als ik hem uit zet dan staat er op het scherm dat hij aan het opladen is![]()
Terwijl ik geen lader aangesloten heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |