Ik ken er niemand voor vinden, die hem in de tijd dat ik zit, ervoor wil zorgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:31 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Specificaties? Waarom doe je hem weg als je moet zitten?
Waarom ga je dan niet in de auto zitten?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:29 schreef wickedmen het volgende:
Schatje van me die ik al jaren heb en die ik nu weg doe omdat ik een tijdje moet zitten.
Imgur en alle andere uploadeenpic sites deden het niet waardoor ik dus geen foto van me eigen auto kon uploaden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:39 schreef vosss het volgende:
Die foto staat hier:
http://www.cardbs.com/audi-s8-6.html
Lijkt me stug dat dat je eigenste S8 is
Tevens waar moet je voor zitten?
Ik kan het inderdaad niet betalen maar is dat relevant dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:59 schreef Das-Phantom het volgende:
Wat je hier post gaat met 2 ton op de teller nog voor 60k weg pannenkoek. Ga lekker ergens anders stoer doen met spullen die je niet kunt betalen.![]()
Wat een werelddeal, zou 'm gelijk grijpen TSquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:07 schreef strontboer het volgende:
Ruilen tegen mijn Fiat Multipla?
Met bijbetaling van jouw kant natuurlijk.
Ik heb liever een gratis hoer slet dan zo'n dingquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:07 schreef strontboer het volgende:
Ruilen tegen mijn Fiat Multipla?
Met bijbetaling van jouw kant natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |