Ik zal het nooit meer doen pinkie swearquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar normaal praat je ook Nederlands tegen haar in de SC. En je typt, je praat niet. Typen gaat een stuk bewuster dan praten.
Nee, afspraak voor de eerste keer staat op woensdag om 10.00uquote:
Dat heb ik ook wel eens...quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef Mss het volgende:
Ik had helemaal niet door dat ik de lapo had.
Goed bezigquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, afspraak voor de eerste keer staat op woensdag om 10.00u
Dat is in ieder geval wat!quote:
Je had ook nog heel lang kunnen wachten met bellenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:35 schreef Lindytje het volgende:
This, my dear friendsDat had ik gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is not a happy face
Zeiknat geregend net, en ik had vanochtend drie kwartier mijn haar steil zitten maken
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:
quote:
Ja en bij mij was alles bovenop mn hoofd weer gekruld en onderin gewoon steilquote:
Oeh, dat is ook een mooi effectquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en bij mij was alles bovenop mn hoofd weer gekruld en onderin gewoon steil
Ik moet er zelf ook om lollerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Waarom moet ik nog steeds lolleren als ik deze zie?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:13 schreef Lindytje het volgende:
GODVERDJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom snappen mensen niks zelf en moet ik alles 10x voorkauwen???![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje hersenloze kutgroepsgenoten!!!!!!!!! Nou ja, vooral eentje.![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben boos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh even een kleine update:Zolang je je er zelf goed bij voelt! en veel sterkte in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Dat geeft toch niks meisje kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank jullie wel meisjes
Oh en sorry dat ik niet heel veel heb meegepost/gelezen de laatste dagen. Kan me even niet zo goed concentreren
Posten is geen verplichting hèquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank jullie wel meisjes
Oh en sorry dat ik niet heel veel heb meegepost/gelezen de laatste dagen. Kan me even niet zo goed concentreren
Oh even een kleine update:Moeilijk, maar wel beter volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh even een kleine update:Goed gedaan babe! Ook goed dat je je grens hebt aangegeven (sorry, therapie-taal, weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog even om na te denken he, ik denk dat voordat het woensdag is, je zelf wel echt zal weten wat je wil![]()
Don't come closer, I might hurt you
+ honderdmiljoenmilardquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Posten is geen verplichting hè. Ik ben iig blij dat je ons weet te vinden als je je hart wilt luchten
.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:24 schreef Lindytje het volgende:
RAGEFACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*adem in, adem uit*
Ik ga even tien minuten niet posten denk ik
Ja ik voelde mij al beledigdquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Nee ik weet dat het geen verplichting is, maar eerst las ik echt ALLES mee en nu post ik meer in UDOWU omdat het gewoon hersenloosvermaeck isDus snap het wel als sommigen denken: 'Huh, je zit wel op fok maar post niet in de SC.'
Jawel je moet erover pratenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:24 schreef Lindytje het volgende:
RAGEFACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*adem in, adem uit*
Ik ga even tien minuten niet posten denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel je moet erover pratenniet opkroppen
Goedzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]kwam thuis, dus ik kon even uitrazen
En ik heb d'r al gewaarschuwd dat ik hele avond ga lopen zeiken, dus ze is vast op de hoogte
Jep, zat inderdaad plastic omheen, dus ik heb ze redelijk schoon kunnen krijgen. Met deze kan ik vast wel mensen blij makenquote:
Oh even een kleine update:Ach Unf wat een moeilijke maar hele sterke beslissing om te nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, zat inderdaad plastic omheen, dus ik heb ze redelijk schoon kunnen krijgen. Met deze kan ik vast wel mensen blij maken.
Als er eentje bij zit die je heel graag wil hebben...quote:
Nee jonguh, het ging heul niet over jouquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel want zo doe ik ook met groepsgenoten![]()
OF GAAT HET OVER MIJ
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee jonguh, het ging heul niet over jou![]()
Ik ook zo tegen
'Liesje, ik kan niet samenwerken'
- Jawel schat, als ze maar alles doen wat jij zegt!
'Ohja![]()
![]()
'
Heel helderquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook zo tegen
'Ohja![]()
![]()
'
Misschien is het wel een tester van een kleur die nog uit moet komen en is de kleur hondermiljoenmiljard euro waardquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Als er eentje bij zit die je heel graag wil hebben...
Verkopen doe ik ze sowieso niet, dat is aso. Alleen nog even afwachten hoe het nou met die blauwe zit.
Geboren leiderquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook zo tegen
'Ohja![]()
![]()
'
Ja, alleen als ze precies doen wat ik wilquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geboren leider![]()
Kun je ook zo goed anderen delegeren?
Het was een half gemeend grapje geef ik eerlijk toequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Als er eentje bij zit die je heel graag wil hebben...
Verkopen doe ik ze sowieso niet, dat is aso. Alleen nog even afwachten hoe het nou met die blauwe zit.
Lilac Dream, Fuzzy Peach, Lemon Meringue en Beth's Blue. Eventueel nog een mysterieus blauw lakjequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het was een half gemeend grapje geef ik eerlijk toe, maar welke zijn het uberhaupt?
Dan mag je er iemand anders blij mee makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Lilac Dream, Fuzzy Peach, Lemon Meringue en Beth's Blue. Eventueel nog een mysterieus blauw lakje.
Ja daarom, het zijn wel leuke kleurtjes maar gewoon geen supertoevoeging aan m'n stash, dan is het leuker als iemand er echt blij mee is!quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:47 schreef Mss het volgende:
Komt wel goed. Gegadigden mogen zich melden, ik maak er vast wel ìemand blij mee.
Isgoed, ik neem 'm op de meet voor je meequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
Lemon Meringue wil ik wel
Uftje, heel veel sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Zet uw fiets goed op slot !
In Delft worden veel fietsen gestolen. Zorg dat u dat niet overkomt!
Zet daarom uw fiets altijd op slot. Gebruik het liefst twee sloten en maak uw fiets met één van de sloten ergens aan vast.
Voor meer preventietips, informatie over heling, aangifte doen en contact opnemen met de politie, bezoek onze website www.politie.nl/haaglanden/projecten/zetuwfietsgoedopslot.asp
Politie Delft
We hebben een nieuwe Hallon Ballonquote:
Vervelend. Hopen dat je snel weer voedsel binnen blijft houdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lekker misselijknet weer een soort van wat avondeten naar binnen geprut
Nu even chillen
Oei dat is altijd tricky inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe Hallon Ballon
Ik heb de eindafrekening van de stroom gekregen. Dat kan gewoon niet kloppen!
Even alles op een rijtje; er klopte volgens mij iets niet met de beginstand die Oxxio had. Want ik wilde meterstanden doorgeven en toen bleek de nieuwe stand lager te zijn dan de beginstand
De flat had een jaar leeg gestaan dus geen idee waar ze die stand vandaan haalden. Ik had een andere beginstand doorgegeven in ieder geval.
Maargoed na tal van telefoontjes was het advies: wacht de eindafrekening even af. Dus ik daarnet met kloppend hart die enveloppe openmaken. Staat er dat ik bijna 500 euro terugkrijg!!
Nah daar klopt geen kut van volgens mij.
Ik zet het heel even op mijn tweede rekening. Want als ik bij Rick ga wonen en mijn stroom op ga zeggen zul je zien dat ze wakker worden daar
Ik vind Fuzzy Peach wel erg mooiquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:47 schreef Mss het volgende:
Komt wel goed. Gegadigden mogen zich melden, ik maak er vast wel ìemand blij mee.
Waarschijnlijk die oude, hogere stand aangehouden dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Even alles op een rijtje; er klopte volgens mij iets niet met de beginstand die Oxxio had. Want ik wilde meterstanden doorgeven en toen bleek de nieuwe stand lager te zijn dan de beginstand
De flat had een jaar leeg gestaan dus geen idee waar ze die stand vandaan haalden. Ik had een andere beginstand doorgegeven in ieder geval.
Maargoed na tal van telefoontjes was het advies: wacht de eindafrekening even af. Dus ik daarnet met kloppend hart die enveloppe openmaken. Staat er dat ik bijna 500 euro terugkrijg!!
Ik zet het heel even op mijn tweede rekening. Want als ik bij Rick ga wonen en mijn stroom op ga zeggen zul je zien dat ze wakker worden daar
Ik zou het in de gaten houden. Bij mijn vriend op de gang hadden ze laatst grote problemen met Oxxio zij het maandelijkse bedrag hadden verlaagd, toen bleek er ook opeens een fout gemaakt te zijn met de meterstanden/gem. gebruik en toen moesten ze opeens duizenden euro's gaan betalenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:1 - Pirouette My Whistle
1 - Dont Touch My Tutu!
1 - Care to Danse?
1 - My Pointe Exactly
Zoietsquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:51 schreef megamandy het volgende:
Ooh nu zie ik dat het minisetje bij TD $7,20 kosten. Kosten die dingen in NL niet iets van ¤17,-?
quote:
Ik wil je wel helpen met 2 plekjes andersquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:56 schreef megamandy het volgende:
[..]Mag niet van mijzelf maar als ik dat prijsverschil zie
Ik dacht ach zo een setje koop ik wel even bij de Sephora
Gaaf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef megamandy het volgende:
Zondag heb ik My big fat gypsy communie live bij de overburen.
Er zijn al 10 kratten met limonade naar binnen gedragen
Over de hosting rekening?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij maakt Masja tegenwoordig alleen maar artikelen ter onzer vermaak![]()
Ja, ze hadden geen geld om een zaaltje af te huren dus hadden ze een pleintje in de buurt willen afzetten. Daar kregen ze geen vergunning voorquote:
Jaquote:
Wat een etters ook, die gemeente. Niet eens een vergunning geven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ze hadden geen geld om een zaaltje af te huren dus hadden ze een pleintje in de buurt willen afzetten. Daar kregen ze geen vergunning voor
Toen hebben ze gevraagd om onze straat af te sluiten en dacht mocht ook niettssss
Dus nu is het gewoon in de tuin en het zijn twee dochters.
Ben benieuwd, nu zijn het al 15 kratten drank
Besef je wel dat ik daardoor geld misloop!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
emoslinger.gif
![]()
![]()
![]()
Ben nu weer zoet met de comments![]()
Ja datquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Besef je wel dat ik daardoor geld misloop!!
Ja haha. Ik vind het ook wel een hoog bedrag, maarja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat![]()
![]()
Was me al opgevallen dat het in de comments vaker over ad-blockers zat.
Het mens verdient meer dan 50k per jaar en gaat daarna miepen over 4000 euro en dat mensen haar geld pikken door een adblocker te gebruiken.
Kan wel uit hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja haha. Ik vind het ook wel een hoog bedrag, maarja.
Ja want dat is hard werken jongequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook wel 4000 euro betalen aan hosting. Als ik haar salaris ook krijg![]()
Jammer da ik daar te lui voor ben
Zou advertenties op je voorhoofd zettenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja precies! En daar heb ik gewoon geen tijd voor. Ik moet tenlsotte keihard werken als huisvrouw. Wat een kutleven
quote:sorry dat ik dit zeg maar dan vind ik je echt een niks gunner. jij krijg heel veel tips en trick van mascha. je leest haar site (wat tijd kost om te doen. dat advertenties die springen als ik kom op beautygloss vind ik ook niet heel fijn maar klik op dat kruisje en het is weg.
Er stond ook een comment van een meisje dat zei dat ze de site minder zou bezoeken zodat er minder ruimte op de server nodig isquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef megamandy het volgende:
Mhehe iemand zegt een adblocker te gebruiken krijgt ze dit te horen:
[..]
Neeej, teveel vermaakquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Dwyn het volgende:
Op Misslipgloss is bijna dezelfde discussie gaande.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er stond ook een comment van een meisje dat zei dat ze de site minder zou bezoeken zodat er minder ruimte op de server nodig is![]()
Ja en als bedrijf heb ik ook kosten, NOOEESSSquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
Serieus, dat persoonlijke gezever altijd. "Ik ben een bedrijf en ik moet gewoon centjes verdienen aan jullie pubertjes hoor
."
Nerdoplossingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
En zo zie je maar weer, nerd zijn is beter
Eigen server, geen hosting betalen
Ja maar dan worden je advertenties te duur en daardoor minder gewild...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef megamandy het volgende:
Hoewel dat ook wel grappig is want dan krijgt ze minder bezoeken per dag en kan ze dus ook minder vragen voor haar advertenties.
Want dat slaat dus ook nergens opDe advertenties worden ook duurder als er meer bezoekers zijn dus de logica om meer advertenties te plaatsen heeft niets met die ¤4000 te maken maar gewoon dat ze dan meer verdiend
Als ik ooit groot word help je mij wel hèquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
En zo zie je maar weer, nerd zijn is beter
Eigen server, geen hosting betalen
Nee, niet eens! Er staat een stukje discussie onder het Hannah artikel. Een stuk minder dramatisch dan bij BG.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neeej, teveel vermaak
Heeft zij ook zo'n artikel geplaatst?
Ik moest lachenquote:Miss Lipgloss
06.05.2012
@ 23:34
Ik zou het heel erg waarderen als mensen geen adblock gebruiken ^_^ Natuurlijk moet je het zelf weten, maar bij deze wil ik iedereen die geen adblock gebruikt bedanken. Advertenties zijn mijn enige bron van inkomsten op MissLipgloss.nl. Iedereen adblock betekent geen inkomsten meer voor mij (maar ook niet meer voor andere websites) waardoor ik er niet meer zoveel tijd in kan steken als ik nu doe (omdat ik het dan niet meer fulltime kan doen).
Dus bedankt voor het niet gebruiken van adblock <3
Waarschijnlijk te laat voor de ronde van vandaag. Dingen die niet in de bus passen gaan óf naar buren óf terug naar depot, vanaf depot moet het terug de sortering in, maar het is altijd maar de vraag wanneer de bakken op het depot geleegd worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Waarom had ik gister een briefje in de bus dat mijn brievenbus te klein is, maar bieden ze het niet vandaag opnieuw aan?
Altijd!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik ooit groot word help je mij wel hè?
Onze expertquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te laat voor de ronde van vandaag. Dingen die niet in de bus passen gaan óf naar buren óf terug naar depot, vanaf depot moet het terug de sortering in, maar het is altijd maar de vraag wanneer de bakken op het depot geleegd worden.
Ik flikker het in ieder geval meestal op depot inderdaad. Geen zin om tig buren af te gaan op zoek naar ééntje die thuis is en het aan wil nemen.quote:
ING?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
HUUUUU, WAT HEBBEN ZE MET M'N INTERNETBANKIEREN GEDAAN?!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja lakjons....ik had de OPI's van miriam binnen
Ik heb een pakket nog wel eens bij een ander portiek kunnen halenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik flikker het in ieder geval meestal op depot inderdaad. Geen zin om tig buren af te gaan op zoek naar ééntje die thuis is en het aan wil nemen.(Op vrijdag, zaterdag zijn ze meestal wel thuis.
)
Ja, dat vind ik een beetje onzin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een pakket nog wel eens bij een ander portiek kunnen halen
Stelletje fanatiekelingen
EN TERECHT!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:04 schreef Diconnected het volgende:
en m'n broer zitten Guitar Hero te spelen. Op broer z'n kamer. En nu zit ik alleen in de woonkamer
.
Maar tot nu toe gaat alles goed dus yaay
Ik ga morgen wel GH doen terwijl ik net doe alsof ik naar dico dr verhalen luisterquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Guitar Hero.
Van het weekend maar eens ruimte maken, kan ik ook weer eens normaal gamen.
hey Sjaan, ik had het in een eerder topic al eens gevraagd maar was daarna zelf vergeten te checken of je had gereageerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel GH doen terwijl ik net doe alsof ik naar dico dr verhalen luister
Nice.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel GH doen terwijl ik net doe alsof ik naar dico dr verhalen luister
Thanks 4 serious answerquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te laat voor de ronde van vandaag. Dingen die niet in de bus passen gaan óf naar buren óf terug naar depot, vanaf depot moet het terug de sortering in, maar het is altijd maar de vraag wanneer de bakken op het depot geleegd worden.
Ik online een bril? Eh nee, dat lijkt mij ook niet heel veilig? Ik heb oogmeting laten doen en een bril van Chanel, gekocht bij Het Huisquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hey Sjaan, ik had het in een eerder topic al eens gevraagd maar was daarna zelf vergeten te checken of je had gereageerdmaar had jij nou online een bril gekocht?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en kutRick
Ik had afgelopen zaterdag ineens een kaartje in de bus. Een kort verhaaltje van iemand dat we de vrijdagavond voor carnaval in de kroeg hadden staan kletsen. Maar dat was maar kort want zijn vrienden wilden ergens anders heen. Dus hij zo de weken erna elk weekend naar die kroeg om te kijken of ik er misschien was. Awwwwww whehehe. Nouja hij wou dus graag wat gaan drinken.
Ik vond het wel een aandoenlijk kaartje maar was geenzins van plan er op in te gaan. Check ik maandag zo mijn hotmail maar weer eens na weken, had ie me ook al een mailtje gestuurd. Geen idee hoe hij aan mijn hotmail komt, ik denk FB want die gebruik ik daarvoor. Als dat zo is had hij dus ook moeten zien dat ik een relatie heb
Ik dus heel netjes een mailtje terug dat ik geen drankje met hem ging drinken.
Gaat de huistelefoon hier net met een onbekend nummer. Ik neem op en krijg een vreemde man aan de lijn. Maar iets in het accent en uitspraak herkende ik wel. Rick dus. Dus ik zo....kappen nou!! Maar hij bleef maar doorgaan met een andere stem alsof hij die gast was. Zo erg dat ik serieus ging twijfelen
Dus ik heb opgehangen....
Belt ie daarna lachend terug....lijer!!! Hahaha ik trapte er bijna in!!
Volgens mij wel ja! Hij lijkt er verdomde veel op anders!quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, is je mystery lakje niet Slate Green toevallig?
Geregeldquote:
Staat voor je apart!quote:
Ik ben daar zo slecht inquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon meedoen met Guitar Hero dan?
Ach joh, gewoon op Easy... En dan makkelijke liedjes uitzoeken. Oh en de bas spelen helpt ook wel. Is over het algemeen genomen wat makkelijkerquote:
Watskeburt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:44 schreef princess-a het volgende:
Hebben jullie zin in een klein stukje vermaeck met de Goede Tijden Slechte Tijden die zich mijn leven mag noemen?
sup dear?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:44 schreef princess-a het volgende:
Hebben jullie zin in een klein stukje vermaeck met de Goede Tijden Slechte Tijden die zich mijn leven mag noemen?
bas is bijna altijd dezelfde nootquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon op Easy... En dan makkelijke liedjes uitzoeken. Oh en de bas spelen helpt ook wel. Is over het algemeen genomen wat makkelijker
What's up?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:44 schreef princess-a het volgende:
Bas is saai.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon op Easy... En dan makkelijke liedjes uitzoeken. Oh en de bas spelen helpt ook wel. Is over het algemeen genomen wat makkelijker
Whooohoooquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef Diconnected het volgende:
is weg en het is nu best wel officieel: I haz a boyfrienddddd
oefenen ..quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar gitaar is te moeilijk voor mij
Echte bassen niet, GH bas wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
Jonge, Flea is toch niet saai?
Maar uhm kan het zijn dat de timing met GH anders is bij de xbox of de wii? Dat idee heb ikDat je bij de ene console OP de timing zit en bij de andere "hang" je erin.
Kan het niet echt uitleggen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef Diconnected het volgende:
Altijdquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:44 schreef princess-a het volgende:
Super tof!!!!! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nooit gebasst op GHquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echte bassen niet, GH bas wel.
[..]
Je kunt bij instellingen gewoon calibrerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
Jonge, Flea is toch niet saai?
Maar uhm kan het zijn dat de timing met GH anders is bij de xbox of de wii? Dat idee heb ikDat je bij de ene console OP de timing zit en bij de andere "hang" je erin.
Kan het niet echt uitleggen
Avondje alle instrumenten uitgeprobeerd. Bas is saai. Gitaar is tof. Drums zijn wel grappig voor even en zingen is tof, al zet ik daarvoor wel m'n eigen geluid uit.quote:
Ooh echt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt bij instellingen gewoon calibreren
Zingenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Avondje alle instrumenten uitgeprobeerd. Bas is saai. Gitaar is tof. Drums zijn wel grappig voor even en zingen is tof, al zet ik daarvoor wel m'n eigen geluid uit.
Beetje lastig uitleggen maar wij zijn er vorige week achtergekomen dat m'n zus (echte zus, labiele zus, niet helemaal 100% goed bij haar hoofd zus, psychoses en sociaal onhandige zus) zwanger is. Ze is 35 en voelde haar klokje al een tijdje tikken. Nu heeft ze een kerel aan de haak geslagen die ze 'wel leuk vindt'. Samen zijn ze vol voor een babymaking project gegaan en nu is ze dus zwanger. Heel snel gegaan, ze kennen elkaar sinds februari ofzo en zij kan hem eigenlijk ook niet al te lang om zich heen verdragen. Terwijl ze nog helemaal niet van de drank en wiet af kan blijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belt m'n mama net dat mn stiefpapa m'n neefje bij m'n stiefzus (die vorig jaar uit de afkickkliniek is gekomen en dus een zoontje heeft van 8) weghaalt omdat zij weer blijkt te gebruiken en het kind geen eten en geen wc papier kan geven. Jochie is een week geleden van ellende naar z'n opa gefietst en m'n stiefzus heeft sindsdien niets laten horen. Nu gaat ie het traject in met jeugdzorg om hem helemaal onder z'n hoede te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hoor, ik kan niet geloven dat dit m'n directe familie allemaal is
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
bij de wii gaat de controller erin, het is dus wel belangrijk dat de sensorbar goed bereikbaar ligt voor de verbindingquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh echt?Ik moet echt mijn wii weer gaan gebruiken. Twijfel alleen of ik nou juist bij de wii of bij de xbox goed op de maat zat
Wordt dan even uitproberen
Cutequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij de wii gaat de controller erin, het is dus wel belangrijk dat de sensorbar goed bereikbaar ligt voor de verbinding
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Beetje lastig uitleggen maar wij zijn er vorige week achtergekomen dat m'n zus (echte zus, labiele zus, niet helemaal 100% goed bij haar hoofd zus, psychoses en sociaal onhandige zus) zwanger is. Ze is 35 en voelde haar klokje al een tijdje tikken. Nu heeft ze een kerel aan de haak geslagen die ze 'wel leuk vindt'. Samen zijn ze vol voor een babymaking project gegaan en nu is ze dus zwanger. Heel snel gegaan, ze kennen elkaar sinds februari ofzo en zij kan hem eigenlijk ook niet al te lang om zich heen verdragen. Terwijl ze nog helemaal niet van de drank en wiet af kan blijvenMam is helemaal happy want die wil zo graag het écht oma worden een beetje bewust meemaken, maar m'n broer en ik zijn er ziek van want we weten al hoe dit uit gaat komen. Áls, en ik zeg áls, het kindje gezond geboren mag worden dan draaien wij er voor op want m'n zus heeft gewoon emotioneel en financieel niets te bieden, En als het kindje niet gezond wordt geboren, dan draaien wij er ook voor op want ze heeft nog steeds niets te bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belt m'n mama net dat mn stiefpapa m'n neefje bij m'n stiefzus (die vorig jaar uit de afkickkliniek is gekomen en dus een zoontje heeft van 8) weghaalt omdat zij weer blijkt te gebruiken en het kind geen eten en geen wc papier kan geven. Jochie is een week geleden van ellende naar z'n opa gefietst en m'n stiefzus heeft sindsdien niets laten horen. Nu gaat ie het traject in met jeugdzorg om hem helemaal onder z'n hoede te krijgenJeetje mina, dus het gedoe met je stiefzus begint nu ooko bij je echte zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hoor, ik kan niet geloven dat dit m'n directe familie allemaal is![]()
Bah chick![]()
nu krijg je nog dus nog meer gedoe op je dak
[..]
Beetje lastig uitleggen maar wij zijn er vorige week achtergekomen dat m'n zus (echte zus, labiele zus, niet helemaal 100% goed bij haar hoofd zus, psychoses en sociaal onhandige zus) zwanger is. Ze is 35 en voelde haar klokje al een tijdje tikken. Nu heeft ze een kerel aan de haak geslagen die ze 'wel leuk vindt'. Samen zijn ze vol voor een babymaking project gegaan en nu is ze dus zwanger. Heel snel gegaan, ze kennen elkaar sinds februari ofzo en zij kan hem eigenlijk ook niet al te lang om zich heen verdragen. Terwijl ze nog helemaal niet van de drank en wiet af kan blijvenMam is helemaal happy want die wil zo graag het écht oma worden een beetje bewust meemaken, maar m'n broer en ik zijn er ziek van want we weten al hoe dit uit gaat komen. Áls, en ik zeg áls, het kindje gezond geboren mag worden dan draaien wij er voor op want m'n zus heeft gewoon emotioneel en financieel niets te bieden, En als het kindje niet gezond wordt geboren, dan draaien wij er ook voor op want ze heeft nog steeds niets te bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belt m'n mama net dat mn stiefpapa m'n neefje bij m'n stiefzus (die vorig jaar uit de afkickkliniek is gekomen en dus een zoontje heeft van 8) weghaalt omdat zij weer blijkt te gebruiken en het kind geen eten en geen wc papier kan geven. Jochie is een week geleden van ellende naar z'n opa gefietst en m'n stiefzus heeft sindsdien niets laten horen. Nu gaat ie het traject in met jeugdzorg om hem helemaal onder z'n hoede te krijgenJe treft het ook echt niet. /understatementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hoor, ik kan niet geloven dat dit m'n directe familie allemaal is![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belt m'n mama net dat mn stiefpapa m'n neefje bij m'n stiefzus (die vorig jaar uit de afkickkliniek is gekomen en dus een zoontje heeft van 8) weghaalt omdat zij weer blijkt te gebruiken en het kind geen eten en geen wc papier kan geven. Jochie is een week geleden van ellende naar z'n opa gefietst en m'n stiefzus heeft sindsdien niets laten horen. Nu gaat ie het traject in met jeugdzorg om hem helemaal onder z'n hoede te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hoor, ik kan niet geloven dat dit m'n directe familie allemaal isHier kan ik echt niet tegen. En jij en je broer kunnen er ook niets aan doen, je bent gewoon machteloos en dat is echt super kut in zulke gevallen. De vraag alleen al inderdaad of het kind gezond geboren kan worden inderdaad
Is er wel nog andere hulp bij je zus? Ook maar iets van enige vorm van therapie of wat dan ook?
Zelf ben ik best hard in dit soort gevallen van zwangerschap, kan daar echt niet tegen en was ook heel blij laatst met die documentaire bij Zembla over verplichte conceptie
Heel veel sterkte hiermee, want er zullen veel dubieuze momenten komen de komende tijd. Ook voor je ma als ik dit zo hoor (omdat ze blij is voor je zus maar in de tussentijd zit je neefje ook in zo'n situatie).
Als je wilt praten erover kun je het hier altijd kwijt![]()
吴 曼 迪
Dat jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeetje mina, dus het gedoe met je stiefzus begint nu ooko bij je echte zus![]()
Bah chick![]()
nu krijg je nog dus nog meer gedoe op je dak
Da's heul liefquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
PA ik heb geen idee wat je hier nouo weer mee moet, maar als je ooit moet praten ofzo laat maar weten he![]()
Lieve Princess... wanneer ik je kan helpen, hetzij met spullen of met een brede schouder... just App!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat jaIk heb m'n zus een soort van uit mn leven gebannen omdat ik het echt niet trek. Maar nu ze zwanger is wil mn mam veel meer op haar letten en voor haar zorgen. M'n mam kan dat emotioneel en vooral financieel helemaal niet, maar doet het tóch, waardoor ik uiteindelijk voor m'n mam opdraai want ja, die laat je ook niet zonder geld zitten
En straks met baby, wil er niet eens aan denken wat er dan gaat gebeuren
[..]
Da's heul liefM'n ogen en neus prikten net 2 keer maar ik kan echt gewoon niet meer huilen. Ga weinig naar vrienden, post hier bijna niet meer, wil alleen maar alleen zijn of slapen. Ben echt mezelf even kwijt
nou...ik was dus wat aan het opzoeken over online bril kopen en kwam op dit topic. Maar je hebt het dus uiteindelijk niet gedaan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik online een bril? Eh nee, dat lijkt mij ook niet heel veilig? Ik heb oogmeting laten doen en een bril van Chanel, gekocht bij Het Huis
Ik heb al een oogmeting gehad en weet dus exact mijn sterkte. Het leek me wel iets eigenlijk...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben nu ook bezig met een bril uitzoeken bij lensway
Oh dat ja! Nee dat heb ik niet meer gedaan, k wou toch een goede oogmeting en ik wou brillen kunnen passen enzo!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou...ik was dus wat aan het opzoeken over online bril kopen en kwam op dit topic. Maar je hebt het dus uiteindelijk niet gedaan?
[..]
Ik heb al een oogmeting gehad en weet dus exact mijn sterkte. Het leek me wel iets eigenlijk...
Een kennisje van me had online een bril gekocht, maar die van haar paste niet goed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou...ik was dus wat aan het opzoeken over online bril kopen en kwam op dit topic. Maar je hebt het dus uiteindelijk niet gedaan?
[..]
Ik heb al een oogmeting gehad en weet dus exact mijn sterkte. Het leek me wel iets eigenlijk...
ja ik twijfel dus ook. Maar wanneer ik naar elke willekeurige opticien ga willen die allemaal opnieuw een oogmeting doen en ik haat oogmetingen, plus dat ik er in januari nog eentje heb gehad. Waar ik dus ook een uitdraai van heb inc. prisma waarden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een kennisje van me had online een bril gekocht, maar die van haar paste niet goed.Grootste nadeel dus: hoe groot is de bril ten opzichte van je hoofd, aangezien je niet van te voren het montuur kan passen.
Dan kan je die toch gewoon meenemen naar de winkel?? Als die nog zo recent is hoeven ze geen nieuwe meting te doen lijkt me.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ik twijfel dus ook. Maar wanneer ik naar elke willekeurige opticien ga willen die allemaal opnieuw een oogmeting doen en ik haat oogmetingen, plus dat ik er in januari nog eentje heb gehad. Waar ik dus ook een uitdraai van heb inc. prisma waarden.
Extra meting lijkt me geen noodzaak als je een recente waarde hebt, was in mijn oogartsperiode ook nooit nodig. (En dat was ook nooit meer dan een briefje met waarden)quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ik twijfel dus ook. Maar wanneer ik naar elke willekeurige opticien ga willen die allemaal opnieuw een oogmeting doen en ik haat oogmetingen, plus dat ik er in januari nog eentje heb gehad. Waar ik dus ook een uitdraai van heb inc. prisma waarden.
Het maakt ook best wat verschil per opticien op 1 of andere manier.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is sowieso nooit een exacte meting, dat kunnen ze niet. (Kan alleen met die klotedruppelsquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het maakt ook best wat verschil per opticien op 1 of andere manier.
Bij alledrie de opticiens waar ik ben geweest gaven ze andere waarden aan.
Waarbij het meest schokkende feit is dat mijn zicht veel beter is sinds ik van lenzenboer ben verwisseld en die er bij het ene oog 0,75 bij heeft gegooid.... En dat terwijl mijn vorige lenzenboer een behoorlijk dure was!
Ik ben ook heel eigenwijsquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het maakt ook best wat verschil per opticien op 1 of andere manier.
Bij alledrie de opticiens waar ik ben geweest gaven ze andere waarden aan.
Waarbij het meest schokkende feit is dat mijn zicht veel beter is sinds ik van lenzenboer ben verwisseld en die er bij het ene oog 0,75 bij heeft gegooid.... En dat terwijl mijn vorige lenzenboer een behoorlijk dure was!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is sowieso nooit een exacte meting, dat kunnen ze niet. (Kan alleen met die klotedruppels) Het hangt er dus vanaf hoe uitgerust je bent, of je die dag een bril/lenzen gedragen hebt, op welk moment er gemeten wordt, of je tv gekeken hebt/achter de pc hebt gezeten. Hell, volgens mij kan het zelfs verschil maken als je ongesteld bent.
Ja ik mag bij mijn opticien pas altijd komen als ik 3 uur wakker ben/lenzen in heb. Dus ik maak altijd een afspraak in de middagquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is sowieso nooit een exacte meting, dat kunnen ze niet. (Kan alleen met die klotedruppels) Het hangt er dus vanaf hoe uitgerust je bent, of je die dag een bril/lenzen gedragen hebt, op welk moment er gemeten wordt, of je tv gekeken hebt/achter de pc hebt gezeten. Hell, volgens mij kan het zelfs verschil maken als je ongesteld bent.
Ik merkte toch wel verschil dat 1 oog minder scherp zagquote:
Ik wil helemaal geen betrokkenheid, 0, niks. Maar dat is wat ik nu zeg he, het kind is er nog niet. Misschien als ik zo'n klein lief babytje zie dat ik medelijden ermee krijg omdat die z'n eigen ouders ook niet heeft gekozen. Maar ik word wel gedwongen om erbij betrokken te zijn omdat ons mam het niet los kan laten. We hadden het er al over dat m'n zus nu soms geen eten kan betalen, hoe moet dat straks als ze luiers moet kopen? M'n moeder denkt dan dat ze bij kan springen van haar uitkerinkje en alle kosten die ze heeft omdat ze ziek is, maar ik weet al dat m'n moeder nu al niet rond komt (Ik betaal van alles). Als m'n moeder dan toch dingen gaat betalen, want arme baby, dan moet ik m'n moeder weer geld geven. Want dat doe je dan toch. En als het helemaal mis gaat met mn zus (psychoses en manische depressies heeft ze al gehad) dan zou m'n moeder zo de baby in huis nemen, want kleinkind. Maar ze is veel te ziek om er echt voor te zorgen dus dan zou ik er weer voor opdraaienquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heftig An!
Bizar dat dit gebeurt en dan zo dichtbij.
Zou het je kunnen lukken om afstand te nemen ervan? Ik heb een tijdje geen contact gewild met m'n broer (om veel mildere redenen) en heb toen tegen m'n moeder gezegd dat ze haar schema niet hoefde aan te passen, ik hoefde alleen niet te horen hoe het met hem ging en hoefde ook niet bij hen te zijn als hij er was. Is heel hard, maar kan wel veel rust geven.
Vreselijk dat dat soort mensen er zijn en nog erger als ze familie zijn. Maar in welke mate zou je er zelf nou betrokkenheid bij willen? Wil je de rol van veilige basis als tante innemen voor zo'n kind, of wil je er eigenlijk gewoon niks van weten omdat het eigenlijk zo ellendig is? (wat ook je goed recht is trouwens!)
Da's gewoon een prutser, da's wat anders dan verschillen bij verschillende metingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
Ik moest bij de meting bij de nieuwe opticien ook komen zonder lenzen in, bij de oude was het altijd even snel met lenzen.
En de legendarische opmerking: "ja, dat linkeroog daar ga je toch niet scherp mee zien, maar je andere oog compenseert genoeg".
Toen aangenomen voor waar, tot m'n nieuwe opticien meer ging klooien met de sterktes en krijg nou wat, ik kan wel scherp zien met links als ik de juiste lens in heb
Wel als het een zeer niet-dominant oog is, wat dus eigenlijk geen flikker uitvoert. Die ziet dan ook nog minder en denkt "de groeten, ik doe heul niks meer". Mag dat rechter-oog al het werk doen en daar raakt je dieptewerking fucked up vanquote:
Ja, dat was ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel als het een zeer niet-dominant oog is, wat dus eigenlijk geen flikker uitvoert. Die ziet dan ook nog minder en denkt "de groeten, ik doe heul niks meer". Mag dat rechter-oog al het werk doen en daar raakt je dieptewerking fucked up van. Ik dacht ook dat het niet uitmaakte, totdat ik die nieuwe lens in kreeg. Verdomd wat zag ik ineens veel zeg!
![]()
(jij hebt toch ook een lui oog gehad, of verwar ik je nou met iemand anders?)
Och schatquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef milka82 het volgende:
[..]
Lieve Princess... wanneer ik je kan helpen, hetzij met spullen of met een brede schouder... just App!
Als je 0 betrokkenheid wilt, zou ik dus voorkomen dat je dat kind te zien krijgt. Klinkt lullig, maar voorkom dat je betrokken wordt door emotionele zaken, jij weet wat je wilt en dat kind kan er niks aan doen, maar jij ook niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen betrokkenheid, 0, niks. Maar dat is wat ik nu zeg he, het kind is er nog niet. Misschien als ik zo'n klein lief babytje zie dat ik medelijden ermee krijg omdat die z'n eigen ouders ook niet heeft gekozen. Maar ik word wel gedwongen om erbij betrokken te zijn omdat ons mam het niet los kan laten. We hadden het er al over dat m'n zus nu soms geen eten kan betalen, hoe moet dat straks als ze luiers moet kopen? M'n moeder denkt dan dat ze bij kan springen van haar uitkerinkje en alle kosten die ze heeft omdat ze ziek is, maar ik weet al dat m'n moeder nu al niet rond komt (Ik betaal van alles). Als m'n moeder dan toch dingen gaat betalen, want arme baby, dan moet ik m'n moeder weer geld geven. Want dat doe je dan toch. En als het helemaal mis gaat met mn zus (psychoses en manische depressies heeft ze al gehad) dan zou m'n moeder zo de baby in huis nemen, want kleinkind. Maar ze is veel te ziek om er echt voor te zorgen dus dan zou ik er weer voor opdraaien
Ik ban met liefde m'n zus uit m'n leven maar m'n moeder nog verdrietiger zien dan ze nu is kan ik niet verdragen
Dat is wel lastig dan inderdaad. Stel je bent dalijk sterk genoeg om alles te negeren als het geboren wordt, kom je er indirect toch weer in aanraking mee als je moeder wilt helpen en daardoor jij dus je moeder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen betrokkenheid, 0, niks. Maar dat is wat ik nu zeg he, het kind is er nog niet. Misschien als ik zo'n klein lief babytje zie dat ik medelijden ermee krijg omdat die z'n eigen ouders ook niet heeft gekozen. Maar ik word wel gedwongen om erbij betrokken te zijn omdat ons mam het niet los kan laten. We hadden het er al over dat m'n zus nu soms geen eten kan betalen, hoe moet dat straks als ze luiers moet kopen? M'n moeder denkt dan dat ze bij kan springen van haar uitkerinkje en alle kosten die ze heeft omdat ze ziek is, maar ik weet al dat m'n moeder nu al niet rond komt (Ik betaal van alles). Als m'n moeder dan toch dingen gaat betalen, want arme baby, dan moet ik m'n moeder weer geld geven. Want dat doe je dan toch. En als het helemaal mis gaat met mn zus (psychoses en manische depressies heeft ze al gehad) dan zou m'n moeder zo de baby in huis nemen, want kleinkind. Maar ze is veel te ziek om er echt voor te zorgen dus dan zou ik er weer voor opdraaien
Ik ban met liefde m'n zus uit m'n leven maar m'n moeder nog verdrietiger zien dan ze nu is kan ik niet verdragen
En dat voor 250 euro per halfjaar he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's gewoon een prutser, da's wat anders dan verschillen bij verschillende metingen.
:| dat is wel heel duur. Mijn lenzen (zonder vloeistof maar daar doe ik altijd keilang meequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat voor 250 euro per halfjaar he?
Mja, goede reden om een nieuwe nieuwe opticien te zoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat voor 250 euro per halfjaar he?
Ik moest lachen omdat we precies tegelijk het bericht postten over er wel/niet mee om kunnen gaan, maar ik snap je hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef Debsterr het volgende:
PA, serieus, dikke respect dat je uberhaupt er nog mee om kunt gaan zeg maar. Heel veel mensen zouden hun ogen sluiten en zich overal voor afsluiten. Verder kan ik niets anders bedeken dan sterkte en succes en zulks.
Edit: je snapt hopelijk wat ik bedoel met er mee om gaan, want ik snap dat jij het er keizwaar mee hebt en het er super moeilijk door krijgt!
Voor ¤8 nieuwe lenzen voor de komende anderhalf jaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
:| dat is wel heel duur. Mijn lenzen (zonder vloeistof maar daar doe ik altijd keilang mee) kosten ¤90,-
En dan 1x in de 3 jaar ¤99,- terug krijgen van de verzekering ofzo
Ik ben inderdaad al een week onwijs tegen m'n mam aan het trappen, heb keihard gezegd dat ik ze niet financieel ga ondersteunen, dat ik niet ga helpen. Dat m'n mam een baby niet eens kan optillen, dat ze geen cent te makken hebben allebei en dus ook geen kind kunnen onderhouden. Ik heb artikelen opgestuurd over wat alcohol met je ongeboren baby doet, over wat wiet met een ongeboren baby doet. Alles wat mn stiefzussen doen en hebben gedaan draai ik zo dat het er op neer komt dat het een blik is op de toekomst, op hoe het met de baby gaat eindigen. Tis echt onwijs gemeen en doet m'n moeder ook echt onwijs pijn. Maar ze heeft zo'n droombeeld over hoe zij ervoor zorgt dat het uiteindelijk wel goedkomt, terwijl dat dus echt niet kánquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je 0 betrokkenheid wilt, zou ik dus voorkomen dat je dat kind te zien krijgt. Klinkt lullig, maar voorkom dat je betrokken wordt door emotionele zaken, jij weet wat je wilt en dat kind kan er niks aan doen, maar jij ook niet.
Met moeders is wel heel lastig. Maar is dit iets waar jij ook een grens in zou willen stellen? Dus dat je bijvoorbeeld wel financieel een keer wil bijspringen, maar dan met mate. Wat mij betreft voor een maximum-bedrag per maand. En dat je dus niet voor de zorg wil bijspringen. En dat van tevoren heeel duidelijk maken.
Is makkelijker gezegd dan gedaan hoor, maar ik denk even hardop...
Dat duurdere merk wat ik had geprobeerd zou dan 150 zijn per half jaar terwijl die dus heel breekbaar warenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik doe iets niet goed, ik betaal nog steeds iets van 140 euro per half jaar
Echt afspraken makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad al een week onwijs tegen m'n mam aan het trappen, heb keihard gezegd dat ik ze niet financieel ga ondersteunen, dat ik niet ga helpen. Dat m'n mam een baby niet eens kan optillen, dat ze geen cent te makken hebben allebei en dus ook geen kind kunnen onderhouden. Ik heb artikelen opgestuurd over wat alcohol met je ongeboren baby doet, over wat wiet met een ongeboren baby doet. Alles wat mn stiefzussen doen en hebben gedaan draai ik zo dat het er op neer komt dat het een blik is op de toekomst, op hoe het met de baby gaat eindigen. Tis echt onwijs gemeen en doet m'n moeder ook echt onwijs pijn. Maar ze heeft zo'n droombeeld over hoe zij ervoor zorgt dat het uiteindelijk wel goedkomt, terwijl dat dus echt niet kán
Dus ik probeer zoveel mogelijk duidelijk te maken dat ik niet ga helpen.. en misschien moet ik als het zover is dat ook maar echt gaan doen, niet helpen. Want ik weet gewoon dat ze er vanuit gaan, beide. Tot nu toe heb ik m'n mam steeds wel geholpen met geld enzo, en geen max daaraan gesteld, maar ik merk wel dat het me zo rond de 100-200 euro per maand kost en dat is toch best veel als je net werkt en een leven opbouwt. Dus ik wil die vanzelfsprekendheid er weer af hebben maar het is zo'n nutteloze discussie. Ik zeg tegen mn moeder dat ik haar geen geld kan geven, zij reageert met dat zij haar dochter wel moet helpen omdat ze moeder is. Ik zeg dat ik niet voor de baby ga zorgen, zij zegt dat ze altijd de baby op zal vangen omdat het haar kleinkind is
En voor wie denkt: zo erg zal het toch niet worden? Vraag mijn zus eens om een kopje koffie en een kopje thee, alleen al haar reactie daarop zegt genoeg
Zo, ik vind je nu al een bikkel! Echt knap dat je dat allemaal kan, want dat is toch erg lastig zeg!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad al een week onwijs tegen m'n mam aan het trappen, heb keihard gezegd dat ik ze niet financieel ga ondersteunen, dat ik niet ga helpen. Dat m'n mam een baby niet eens kan optillen, dat ze geen cent te makken hebben allebei en dus ook geen kind kunnen onderhouden. Ik heb artikelen opgestuurd over wat alcohol met je ongeboren baby doet, over wat wiet met een ongeboren baby doet. Alles wat mn stiefzussen doen en hebben gedaan draai ik zo dat het er op neer komt dat het een blik is op de toekomst, op hoe het met de baby gaat eindigen. Tis echt onwijs gemeen en doet m'n moeder ook echt onwijs pijn. Maar ze heeft zo'n droombeeld over hoe zij ervoor zorgt dat het uiteindelijk wel goedkomt, terwijl dat dus echt niet kán
Dus ik probeer zoveel mogelijk duidelijk te maken dat ik niet ga helpen.. en misschien moet ik als het zover is dat ook maar echt gaan doen, niet helpen. Want ik weet gewoon dat ze er vanuit gaan, beide. Tot nu toe heb ik m'n mam steeds wel geholpen met geld enzo, en geen max daaraan gesteld, maar ik merk wel dat het me zo rond de 100-200 euro per maand kost en dat is toch best veel als je net werkt en een leven opbouwt. Dus ik wil die vanzelfsprekendheid er weer af hebben maar het is zo'n nutteloze discussie. Ik zeg tegen mn moeder dat ik haar geen geld kan geven, zij reageert met dat zij haar dochter wel moet helpen omdat ze moeder is. Ik zeg dat ik niet voor de baby ga zorgen, zij zegt dat ze altijd de baby op zal vangen omdat het haar kleinkind is
En voor wie denkt: zo erg zal het toch niet worden? Vraag mijn zus eens om een kopje koffie en een kopje thee, alleen al haar reactie daarop zegt genoeg
M'n punt maken en het verder laten kan nog niet, ik heb m'n moeders droombeeld misschien een barstje gegeven, maar er zit nog steeds een bord voor haar kop achter. Ze moet echt beter beseffen wat ze doen nu want het is wel een kínd. M'n moeder zei ook van ik ga haar niet dwingen om het weg te halen, maar krijgt een kind zo'n beter leven dan op een manier als deze? M'n zus kan niemand om zich heen verdragen, hoe moet dat als ze het kind ook even niet wil. Of als haar hormonen aan de haal gaan? Of als ze geen eten hebben? Of als het kind wel een aandoening heeft, is dat dan beter?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo, ik vind je nu al een bikkel! Echt knap dat je dat allemaal kan, want dat is toch erg lastig zeg!
Misschien moet je nu wel bedenken dat je punt gemaakt is en dat je ze verder moet laten. Want je hebt gezegd wat je wil zeggen en als zij een bord voor hun kop hebben krijg je dat niet weg. Anders zit je straks nog in de betrokkenheid.
Wat de financiën betreft, kan je misschien stellen dat jij haar geld geeft omdat ze je moeder is, maar dat je dat niet gaat doen als dat geld vervolgens doorgaat naar je zus, want die wil je niet steunen. Is ook erg hard, maar misschien dringt het dan door.
Maar dan moet je eerst goed nadenken wat je wilt. Wil je je moeder financieel ondersteunen, ook al gebruikt ze het zelf?
En wil je je moeder nog steeds financieel ondersteunen als je daarmee dus eigenlijk indirect je zus aan het ondersteunen bent?
Hoe zit het met hulpverlening om alles heen? Heeft je zus geen hulpverlening? Hoe zit dat bij je moeder, ivm laag inkomen en lichamelijke beperkingen?
Als ik de boodschappen doe, toekomstig dan he, heeft zij geld over om aan mn zus te doneren. Wat ik ook doe, het komt dan toch bij mn zus terechtquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Wat zwaar An, ik snap je dilemma rondom je moeder, want je wil haar zeker niet laten barsten. Is het misschien een idee om je moeder in dingen te steunen waar alleen zíj iets aan heeft, zodat je weet dat het niet naar je stiefzus gaat. Bijvoorbeeld door boodschappen te doen oid?
Ik 135quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik doe iets niet goed, ik betaal nog steeds iets van 140 euro per half jaar
M'n moeder probeert nu m'n zus zelf aan de verslavingszorg te krijgen door constant op haar in te praten enzo. Ik ben na het nieuws niet meer bij mn moeder geweest want ik heb echt ook even fysieke afstand nodig, dus weet niet hoe mn zus er nu zelf in staat. Vorige keer zat ze in de slachtofferrol want het ging zo snee-hee-heelll.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar gaat het jouw lukken om dat bord voor haar kop weg te krijgen? Of dat bord voor de kop van je zus? Het lijkt me een redelijk kansloze missie als ik het zo hoor en een beetje zonde van je energie. Je hebt het al geprobeerd toch?
En het is wel waar dat niemand je zus kan dwingen om dat kind weg te laten halen. Helaas is voortplanten om 1 of andere reden nog steeds een recht dat ieder mens heeft. Ik zie het ook bij kinderen op mijn werk, dan zijn er 2 kinderen al uit huis geplaatst, nou ja, dan baar je toch gewoon een nieuwe?.
Ik weet eigenlijk niet of er zoiets bestaat als preventieve jeugdzorg. Dus of je de instanties al kunt inschakelen om het in de gaten te houden. Ik ben bang van niet eigenlijk. Maar dit kan je natuurlijk wel doen zodra het kind er is en niet goed verzorgd wordt. AMK bellen en melding doen, is op afstand de beste hulp die je kan bieden, voor het kind en voor je moeder.
En de geldkwestie is er ook één die je moet gaan overleggen inderdaad, wel moeilijk hoor!
Is de stiefvader in het geheel eigenlijk nu met je moeder samen? Hoe is zijn rol in het geheel?
How can you not have been on Oprah?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
M'n moeder probeert nu m'n zus zelf aan de verslavingszorg te krijgen door constant op haar in te praten enzo. Ik ben na het nieuws niet meer bij mn moeder geweest want ik heb echt ook even fysieke afstand nodig, dus weet niet hoe mn zus er nu zelf in staat. Vorige keer zat ze in de slachtofferrol want het ging zo snee-hee-heelll.
Stiefpapa en mn moeder lat-ten. Ze wilden altijd samenwonen, maar we hebben eigenlijk altijd drugsdrama's, ruzies en overlijden van m'n broer gehad. Waardoor ze het nooit hebben aangedurfd om al die kinderen echt in 1 huis te stoppen. Thank god
Het ging haar allemaal wat te furquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
How can you not have been on Oprah?
Vooral de Gorgonzola-zinquote:Omg SUPER LEUK!
Rijmen is niet echt mijn ding,
maar ik doe alles voor deze ring.
Veel parfums zijn er niks bij,
Daarom maakt Marc Jacobs mij zo blij.
Je site is echt top,
ik ken bijna alle filmpjes uit mijn kop.
Veel feestjes heb ik met jou make-up looks gevierd,
En daar heb ik ook de mannen mee versierd.
Ik ben niet zo goed in rijmen,
Maar voor jou heb ik geen geheimen.
Lola Lola Lola,
Je ruikt niet bepaald naar gorgonzola.
Maar wat wil ik jou graag dragen,
Je zult me erg helpen op zware schooldagen.
Hierbij stop ik met mijn rijmgedicht,
Ik hoop dat ik je genoeg heb ingelicht
Liefs Saar x
Mn moeder vertelde net op msn dat mn zus had gezegd dat ze sinds ze weet dat ze zwanger is niets meer heeft gebruikt, maar zeggen dat betekent niet zoveel voor mij. Dat eigen netwerk zijn wijquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, doe eens snel autobiografie schrijven en uitbrengen en honderdmiljoen verdienen!![]()
Maargoed, het meest kromme is dat je eigenlijk moet hopen dat het heul snel mis gaat met je zus en dat kind zodat jeugdzorg er zo snel mogelijk bovenop zit. En dat dus een handje helpen door zelf AMK in te schakelen (dat is dus anoniem). Ik denk dat je dat zelfs al kan doen als zij drugs gebruikt tijdens de zwangerschap.
Het is trouwens wel altijd het streven om een kind bij de moeder te laten, tenzij het echt niet meer gaat... En daarna om het eigen netwerk te gebruiken, zodat het kind in de eigen omgeving blijft... Maar dan is er tenminste hulpverlening...
Echt een pareltje voor het slapen gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
En om je even op te vrolijken, een pareltje:
[..]
Vooral de Gorgonzola-zin
Dat kost me geen moeite, gooi het er zo uitquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trusten An, schop al de frustratie gewoon even tegen die persoon op het werk aan, helpt vast![]()
Ik ga ook slapen. Trusten allen
Slaap lekker en succes morgen op je werkquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt een pareltje voor het slapen gaanthanks
iedereen trouwens, voor alle lieve berichten
ik ga slapen want moet morgen weer met iemand strijd aan op mn werk
dus weltrusten lieve dames
Slaapzequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trusten An, schop al de frustratie gewoon even tegen die persoon op het werk aan, helpt vast![]()
Ik ga ook slapen. Trusten allen
Dat! Alleen moet je mijn nummer eerst nog even krijgen dan, maar daar zijn DM's voor. Weet verder echt niet wat ik moet zeggen, vind het zo rot voor je.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:52 schreef Lindytje het volgende:
Hey lieve P-a! Ik dacht dat ik je mobiele nr had en dus een whatsapp naar je kon sturen, maar dat is niet zo...
Ik wilde zeggen, dat als je mijn nr wel hebt, je me altijd kunt bellen of wat dan ook. Ik weet niet of ik een oplossing voor je heb, maar ik kan altijd luisteren en misschien heb ik wel iets nuttigs te melden....
Ik!!!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik!!!
Want ik ben vet alcohol aan het drinken en dan ga ik allerlei onverstandige dingen doen en dat weet ik van mezelf
Ooooooh dan heb je nog tijd zat om te internettenquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was aan de late kant thuis, en toen kwamen huisgenoten nog taart eten en toen wou ik nog op internet bijlezen.
En ik hoef morgen pas o m12 uur mijn bed uit.
Oeh, beter!! Ik heb zojuist mijn wekker op 8.45 gezetquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was aan de late kant thuis, en toen kwamen huisgenoten nog taart eten en toen wou ik nog op internet bijlezen.
En ik hoef morgen pas o m12 uur mijn bed uit.
Precies!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:02 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ooooooh dan heb je nog tijd zat om te internetten
Hoe bevalt het in Utrecht? Al helemaal gewend?
Au.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, beter!! Ik heb zojuist mijn wekker op 8.45 gezet
Ach, ik met nog 40 min op mijn scooter voor ik er ben, dan ben ik wel weer nuchterquote:
Superquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies!
Ja, merk dat ik steeds meer wen. En het dan ook gewoon fijn vind om al m'n spulletjes bij de hand te hebben enzo.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, ik met nog 40 min op mijn scooter voor ik er ben, dan ben ik wel weer nuchter
Ja, maar nou gaan er straks wel 3 huisgenoten weg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:05 schreef Lindytje het volgende:
Fijn te horen dat je steeds meer went Bambi!
Vragen of je moeder ze in de brievenbus wil gooien. Krijg je ze nog een keer!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Oh en ik ben ook bijdehand. Helemaal blij dat ik op dit adres verjaardagskaarten krijg. Maar ze zaten in m'n postvakje op weg naar de auto om mee te rijden naar Amersfoort. En nou heb ik die kaarten, waar ik zo blij mee was, in Amersfoort laten liggen.
Jazekerquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Is ongetwijfeld een stuk gezonder
+1!!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Vragen of je moeder ze in de brievenbus wil gooien. Krijg je ze nog een keer!!
Dat zat ik ook te bedenken, maar de enveloppen zijn al opengescheurd en denk dat de postzegel er al een stempel op heeft zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Vragen of je moeder ze in de brievenbus wil gooien. Krijg je ze nog een keer!!
In een grote vlopquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te bedenken, maar de enveloppen zijn al opengescheurd en denk dat de postzegel er al een stempel op heeft zitten.
Waarom doe je 't niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin om emo te doen....
Maar ik doe het niet
Ik ga wel in R&P lezen ofzo
Mag hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin om emo te doen....
Maar ik doe het niet
Ik ga wel in R&P lezen ofzo
quote:
Omdat ik dan heul rare dingen ga doen (vul zelf maar in...quote:
ah ok, dan kan je het beter niet doen inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik dan heul rare dingen ga doen (vul zelf maar in... ;') ) en ik daar morgen zelf niet blij mee ben omdat ik dan meer gezegd en gedaan heb dan ik wil zeggen of doen....
Kan je dat anders niet dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:12 schreef Lindytje het volgende:
Wajoo, ik kan blind typen als ik drank op heb![]()
Precies!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
ah ok, dan kan je het beter niet doen inderdaad
Dan misschien beter niet idd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik dan heul rare dingen ga doen (vul zelf maar in...) en ik daar morgen zelf niet blij mee ben omdat ik dan meer gezegd en gedaan heb dan ik wil zeggen of doen....
Dag schatje!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies!
Ik houd me dus vanaf nu even afzijdig!
Tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |