Ik zal het nooit meer doen pinkie swearquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar normaal praat je ook Nederlands tegen haar in de SC. En je typt, je praat niet. Typen gaat een stuk bewuster dan praten.
Nee, afspraak voor de eerste keer staat op woensdag om 10.00uquote:
Dat heb ik ook wel eens...quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef Mss het volgende:
Ik had helemaal niet door dat ik de lapo had.
Goed bezigquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, afspraak voor de eerste keer staat op woensdag om 10.00u
Dat is in ieder geval wat!quote:
Je had ook nog heel lang kunnen wachten met bellenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:35 schreef Lindytje het volgende:
This, my dear friendsDat had ik gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is not a happy face
Zeiknat geregend net, en ik had vanochtend drie kwartier mijn haar steil zitten maken
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:
quote:
Ja en bij mij was alles bovenop mn hoofd weer gekruld en onderin gewoon steilquote:
Oeh, dat is ook een mooi effectquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en bij mij was alles bovenop mn hoofd weer gekruld en onderin gewoon steil
Ik moet er zelf ook om lollerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Waarom moet ik nog steeds lolleren als ik deze zie?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:13 schreef Lindytje het volgende:
GODVERDJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom snappen mensen niks zelf en moet ik alles 10x voorkauwen???![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje hersenloze kutgroepsgenoten!!!!!!!!! Nou ja, vooral eentje.![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben boos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh even een kleine update:Zolang je je er zelf goed bij voelt! en veel sterkte in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Dat geeft toch niks meisje kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank jullie wel meisjes
Oh en sorry dat ik niet heel veel heb meegepost/gelezen de laatste dagen. Kan me even niet zo goed concentreren
Posten is geen verplichting hèquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank jullie wel meisjes
Oh en sorry dat ik niet heel veel heb meegepost/gelezen de laatste dagen. Kan me even niet zo goed concentreren
Oh even een kleine update:Moeilijk, maar wel beter volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh even een kleine update:Goed gedaan babe! Ook goed dat je je grens hebt aangegeven (sorry, therapie-taal, weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog even om na te denken he, ik denk dat voordat het woensdag is, je zelf wel echt zal weten wat je wil![]()
Don't come closer, I might hurt you
+ honderdmiljoenmilardquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Posten is geen verplichting hè. Ik ben iig blij dat je ons weet te vinden als je je hart wilt luchten
.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:24 schreef Lindytje het volgende:
RAGEFACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*adem in, adem uit*
Ik ga even tien minuten niet posten denk ik
Ja ik voelde mij al beledigdquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Nee ik weet dat het geen verplichting is, maar eerst las ik echt ALLES mee en nu post ik meer in UDOWU omdat het gewoon hersenloosvermaeck isDus snap het wel als sommigen denken: 'Huh, je zit wel op fok maar post niet in de SC.'
Jawel je moet erover pratenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:24 schreef Lindytje het volgende:
RAGEFACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*adem in, adem uit*
Ik ga even tien minuten niet posten denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel je moet erover pratenniet opkroppen
Goedzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]kwam thuis, dus ik kon even uitrazen
En ik heb d'r al gewaarschuwd dat ik hele avond ga lopen zeiken, dus ze is vast op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |