abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111376457
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:35 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

[..]

quote:
During the incident her nose and eyelids were melted away and she also lost a finger, sight in one eye and hearing in one ear. She also came close to death, as the corrosive substance nearly burned through her heart and lungs, but incredibly her breast implants stopped further deterioration.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz1uT4c9dFp

+1 voor neptieten (waar ik toch al zoveel van hield!)
pi_111376503
quote:
'People stare at me and mock my appearance. It's a life sentence for me, so why shouldn't it be for him.'
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz1uT535qhj

dit bedoel ik dus! :(
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:10:48 #63
111528 Viajero
Who dares wins
pi_111376505
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:35 schreef MPC60 het volgende:
16 jaar cel met TBS, die komt voorlopig (nooit) meer buiten, wat is het probleem TS?
De celstraf zal zo'n 10 jaar zijn, en daarna wordt hij een experiment van gewetenloze TBS artsen die graag dit soort lui weer terug de maatschappij instuurt om eens te kijken hoe dat gaat uitpakken.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:13:03 #64
111528 Viajero
Who dares wins
pi_111376567
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:16 schreef Northside het volgende:
Voor alle mensen die 16 jaar + tbs niet genoeg vinden... welke (realistische) straf had de rechter dan moeten opleggen?
Levenslang. Waarom moet deze gestoorde gek een tweede kans krijgen op het verminken van vrouwen?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_111376639
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:13 schreef Viajero het volgende:

[..]

Levenslang. Waarom moet deze gestoorde gek een tweede kans krijgen op het verminken van vrouwen?
Die krijgt 'ie niet, als het goed is. Daar is die tbs voor :)
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:18:40 #66
236046 NotYou
tigerblood
pi_111376760
TBS is véél te goed voor dit monster. Dwangbuis en een isoleercel voor de rest van zijn leven en om willekeurige intervals 's nachts (en overdag, wanneer hij maar kans denkt te zien te slapen) een luide sirene en felle stroboscopen aan, dat hij zijn zonden maar lang en gekweld mag overdenken in plaats van in alle comfort zijn leven uit te zitten. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_111376769
quote:
Wat is tbs?

In onze samenleving hebben we te maken met psychiatrische patiënten, verstandelijk gehandicapten en patiënten met een persoonlijkheidsstoornis die delicten begaan en waarbij de kans op herhaling van het delict groot is. Levenslang opsluiten van deze groepen patiënten is niet humaan, kost enorm veel geld en druist in tegen de uitgangspunten van de rechten van de mens.
http://www.kijvelanden.nl/index.php?pageID=2910

allemaal mooie praatjes! hele mooie praatjes! :( deze mensen waren zelf niet humaan toe zij hun misdaad verrichten, geld hoort geen belemmering te zijn, en criminelen horen geen rechten te hebben.

lekker effe de crimineel in de watten leggen en het slachtoffer maar laten lijden

noem me maar een lul maar ik heb tbs altijd al een onzinmaatregel gevonden :(
pi_111376795
Ik ben zo blij dat de gemiddelde user in dit topic de wet niet maakt _O_
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:20:33 #69
111528 Viajero
Who dares wins
pi_111376825
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die krijgt 'ie niet, als het goed is. Daar is die tbs voor :)
TBS is gericht op een tweede kans. En de TBS artsen waar ik mee gesproken hebben zijn compleet gewetenloos en zijn daar nog trots op ook. Zwaar gestoorde gekken vind ik het, nauwelijks te onderscheiden van hun patienten.
"je mag niet nadenken over wat de patient gedaan heeft want dan kan je niet meer objectief naar hem kijken" is zo'n extreme onzinuitspraak die voor zover ik weet de meeste TBS artsen onderschrijven.

Het doel van TBS is niet de maatschappij beschermen maar gestoorde criminelen klaarmaken voor een tweede kans.

WMB sluiten we alle TBS klinieken en gooiten we zowel patienten als artsen gewoon levenslang in de gevangenis.
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:21:23 #70
111528 Viajero
Who dares wins
pi_111376860
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:19 schreef Tchock het volgende:
Ik ben zo blij dat de gemiddelde user in dit topic de wet niet maakt _O_
Deze dader ook.
pi_111376891
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef Viajero het volgende:

[..]

Deze dader ook.
Ja, anders waren al zijn mensenrechten door het afvoerputje gespoeld en was hij zo pijnlijk mogelijk vermoord door een stel hersenloze idioten :D
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:24:06 #72
236046 NotYou
tigerblood
pi_111376950
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, anders waren al zijn mensenrechten door het afvoerputje gespoeld en was hij zo pijnlijk mogelijk vermoord door een stel hersenloze idioten :D
Hoe kom je daarbij? De hel die hij deze vrouw heeft aangedaan is imo vele malen erger dan slechts pijnlijk vermoord worden. Gruwelijk en immens wreed don't even begin to cut it. Walgelijk dat iemand zoiets alleen al weet te bedenken. :r
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:25:25 #73
111528 Viajero
Who dares wins
pi_111376997
quote:

[..]

En nu krijgt hij over 10/15 jaar weer een nieuwe kans op nieuwe slachtoffers maken.

Kunnen we niet een middenweg vinden waar we ons niet tot zijn barbaarse niveau verlagen maar hem ook niet weer op de samenleving meer loslaten?
pi_111377041
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? De hel die hij deze vrouw heeft aangedaan is imo vele malen erger dan slechts pijnlijk vermoord worden. Gruwelijk en immens wreed don't even begin to cut it. Walgelijk dat iemand zoiets alleen al weet te bedenken. :r
Ja, dikke prima. Ik geloof dat we een ontwikkelde samenleving zijn die ver, heel ver boven dit soort middeleeuwse onzin staat.
pi_111377044
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:25 schreef Viajero het volgende:

[..]

En nu krijgt hij over 10/15 jaar weer een nieuwe kans op nieuwe slachtoffers maken.

Kunnen we niet een middenweg vinden waar we ons niet tot zijn barbaarse niveau verlagen maar hem ook niet weer op de samenleving meer loslaten?
een nieuwe kans...wat de fuck houdt dat eigenlijk precies in? wat gaat hij doen wanneer hij weer in de maatschappij komt? wat voor nut hebben wij aan hem? wie gaat hem aannemen? wat is nou een "nieuwe kans"? :(
pi_111377106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee hoor, hij zal ook wel onbehandelbaar verklaart worden en zo zit hij voor de rest van zijn leven achter de tralies. Als je hem "levenslang" geeft, staat hij nog binenn 20 jaar weer op vrije voeten
Neehoor. Levenslang in Nederland is ook echt levenslang.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_111377116
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:25 schreef Viajero het volgende:

[..]

Lijkt me een strak plan :Y Beetje hersenen in dit topic toch. Op zich is 16 jaar ook niet heel erg lang. Dat snap ik niet helemaal. Voor poging tot moord alleen staat al max. 20 jaar, en dan komt de rest er nog bij :{
pi_111377225
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat jij zelf ooit een Nobelprijs zal winnen, dus ik zou, als ik jou was, dit soort dingen niet al te hard roepen. Voor je het weet ben je zelf de lul.
Waarom niet? Ik ben van mening dat deze planeet zwaar heeft te lijden onder de hoeveelheid mensen. geboorte beperking zou wat mij betreft wereldwijd hoog op de agenda gezet moeten worden. Om alvast wat mensen kwijt te raken extra bovenop het natuurlijk verloop lijkt het me dat we dit soort idioten beter kwijt als rijk kunnen zijn.
En ik ben van mening dat het humaner is om iemand die zwaar geestesziek is desnoods gedwongen te euthanaseren ipv de rest van zijn leven op te sluiten. Dat lijkt me voor de betrokkene veel frustrerender.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:31:57 #79
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_111377239
quote:

[..]

Niet vermoord....dan voelt hij niets meer.
pi_111377253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik ben van mening dat deze planeet zwaar heeft te lijden onder de hoeveelheid mensen. geboorte beperking zou wat mij betreft wereldwijd hoog op de agenda gezet moeten worden. Om alvast wat mensen kwijt te raken extra bovenop het natuurlijk verloop lijkt het me dat we dit soort idioten beter kwijt als rijk kunnen zijn.
En ik ben van mening dat het humaner is om iemand die zwaar geestesziek is desnoods gedwongen te euthanaseren ipv de rest van zijn leven op te sluiten. Dat lijkt me voor de betrokkene veel frustrerender.
Ik heb het! Jij moet in China wonen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')