Daarom heb ik ook een lievere gevonden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
4 uur heen en 4 uur terugIk zou dat echt niet gedaan hebben
Lekker man D:quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
Mailtje van de makelaar: Taxatie is goedgekeurd en de aanvraag kan door naar de bank!
Nou hoeft alleen de bank nog maar 'OK' te zeggen en dan is het geregeld!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat ik trouwen stom vind.
Maar goed, als het echt moet dan geloof ik er ook wel aan.
Wat een rare dag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef Geester het volgende:
Maarrrr ik heb net via whatsapp een date gefixt voor maandag.. true story
Spanneeeeend!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
Mailtje van de makelaar: Taxatie is goedgekeurd en de aanvraag kan door naar de bank!
Nou hoeft alleen de bank nog maar 'OK' te zeggen en dan is het geregeld!
Awkward day!quote:
Ja zeker! Zeker omdat de bank al een rente garantie af had gegeven, niet dat het telt als goedkeuring, maar wl als intentie van!..quote:
Ik ga je zaterdag een geheimpje vertellen, Skv.quote:
Dank!quote:
Wat snap je niet van als het echt moet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Dus jij zou tegen je zin in trouwen omdat iemand anders voor jou heeft bepaald dat het 'moet'? Daar leg jij je dan bij neer en ga je in mee?
ja dus? dat jij zo'n zeikerd bent die gelijk op een bepaalde dag moet ..quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga je zaterdag een geheimpje vertellen, Skv.
Alles. Welke situatie kan zich voordoen waarin het echt moet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat snap je niet van als het echt moet?
Lolwat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef Geester het volgende:
[..]
ja dus? dat jij zo'n zeikerd bent die gelijk op een bepaalde dag moet ..Ik heb die dag gewoon de tijd voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |