Watquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
Slikken is een stuk viezer dan rimmen eigenlijk.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Watvertel newb eens dat die meer fruit moet eten
Of minder goed moet afvegen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Van rimmen proef je helemaal niets, zaad blijft eeuwig zoutig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dacht je dat? Wanneer kom je mij eens rimmen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van rimmen proef je helemaal niets, zaad blijft eeuwig zoutig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen vage lijn; het is gewoon een drempel die je als rimmer een keer moet overwinnen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Wel rimmen maar niet poepseksen, ik vind de lijn nogal vaag
Ik heb nog nooit een vrouw gehad die dat erg vondquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
De meeste mensen wassen daar, het heeft evenveel met poepseks te maken als pijpen met een golden shower
Een setje ex'en om trots op te zijn danquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw gehad die dat erg vond
Huh? dat hoort toch een beetje.. Ik doe dat altijd een beetje hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
De meeste mensen wassen daar, het heeft evenveel met poepseks te maken als pijpen met een golden shower
Ja dit zag ik ook niet aankomenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Tangledup het volgende:
Je naam zou maar staan in de TT van het topic dat de hele tijd over poepseks gaat
Ja want om ze een golden shower te geven moet je in een relatie zittenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een setje ex'en om trots op te zijn dan.
Jij bent nasty mainquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
Slikken is een stuk viezer dan rimmen eigenlijk.
Ach joh, heloef zijn moeder denkt toch al dat Heloef alle meisjes in hun poepertje neemt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Tangledup het volgende:
Je naam zou maar staan in de TT van het topic dat de hele tijd over poepseks gaat
Doe je soms ook dat je er een wedstrijd van maakt? Dat je probeerd te plassen maar ze je pener stijf mag houden en dan als jij als eerst klaarkomt verlies jij maar als jij eerder kan plassen dan klaarkomen dan win je?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huh? dat hoort toch een beetje.. Ik doe dat altijd een beetje hoor.
Nog nooit commentaar op gehad.
Een ex-scharrel, is ook een exquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja want om ze een golden shower te geven moet je in een relatie zitten![]()
Juist dan ben ik wat terughoudender met douchen
Ja want Heloef is een badass G.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach joh, heloef zijn moeder denkt toch al dat Heloef alle meisjes in hun poepertje neemt.
Ik vind gewoon een ex een exvriendinquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan is het geen ex-vriendin, geen ex-scharrel, maar gewoon een ex.
WTFquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee serieus, ze las zijn msngesprekken.
Ja!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe je soms ook dat je er een wedstrijd van maakt? Dat je probeerd te plassen maar ze je pener stijf mag houden en dan als jij als eerst klaarkomt verlies jij maar als jij eerder kan plassen dan klaarkomen dan win je?
Wat je moet doen is die vriend zijn vriendin ook laten meenemen en dan die vriendinnen een wedstrijd laten doen. Wel wisselen van vriendin natuurlijk en kijken wie het snelste iemand klaar kan krijgen. De verliezer word in haar mond gepoept.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja!
Soms bel ik ook nog een vriend om het moeilijker te maken.
Pissen terwijl je met iemand in gesprek bent, EN een stijve hebt is echt baas.
Daar moet ik nog wat op oefenen. Een vriend belde me een keer tijdens de seks; en mijn vriendin vond het grappig om op te nemen en mij de telefoon te geven.... hij werd gewoon slap terwijl die nog in haar doos zat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja!
Soms bel ik ook nog een vriend om het moeilijker te maken.
Pissen terwijl je met iemand in gesprek bent, EN een stijve hebt is echt baas.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daar moet ik nog wat op oefenen. Een vriend belde me een keer tijdens de seks; en mijn vriendin vond het grappig om op te nemen en mij de telefoon te geven.... hij werd gewoon slap terwijl die nog in haar doos zat.
Is nooit zo'n drempel geweest volgens mij hoor, dat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn dus eens een stapje verder gegaan zie ik, Loka.
Waar ligt de drempel?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is nooit zo'n drempel geweest volgens mij hoor, dat.
"Nog"quote:
Newbie likes analquote:
Ik wens er niks mee te maken te hebben. Er zal nooit iemand aan mijn reet zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Tangledup het volgende:
Dat doe ik ook niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Msngesprekken op je pc opslaan, dan ben je ook een knurft
De keeper van Den Haag lalalala.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen hebben daar een prostaat he. Daar is het nog lekkerder voor dan voor vrouwen.
MSN chat logs worden in plain XML formaat opgeslagen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel, er zit toch een wachtwoord op dat ze niet kunnen onthouden.
Ik liet hem per ongeluk openstaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel, er zit toch een wachtwoord op dat ze niet kunnen onthouden.
Mijn ouders weten niets van computers.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:46 schreef Tangledup het volgende:
[..]
MSN chat logs worden in plain XML formaat opgeslagen.
Zodra je de security context van Windows omzeilt door er een Linux boot cd'tje in te gooien kun je gewoon alles lezen.
Deed ik ook een keerquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik liet hem per ongeluk openstaan.
Goede oude tijden.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deed ik ook een keer
Maar ze weten toch wel dat ik neuk
Mijn moeder denkt nu verkeerde dingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deed ik ook een keer
Maar ze weten toch wel dat ik neuk
Van die diepe zuchten en oer kretenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar ik maak best wel veel geluid
discretie, iets wat dan weer niet in jouw genen zitquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of niet, want ik hoor mijn ouders nooit neuken.
AUTSJquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
discretie, iets wat dan weer niet in jouw genen zit
Je hebt haar geen cadeautje gegeven?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef obsama het volgende:
Haha, kwam gister meisje die ik wel leuk vind tegen op het paron. Ik haar begroeten, geeft ze me een hele rare knuffel.
Bleek dat ze jarig was en dacht dat ik haar wou feliciteren
aawwkwaaaard
Dick in a box.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt haar geen cadeautje gegeven?![]()
Verjaardag wipjequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil ik wel, ben nu zwaar aan het damagecontrollen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat valt er te damage controllen danquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:19 schreef obsama het volgende:
[..]
Wil ik wel, ben nu zwaar aan het damagecontrollen.
Verjaardag vergeten en awkward stilte op het stationquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat valt er te damage controllen dan
Ze is jarig en je weet niks te zeggen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:27 schreef obsama het volgende:
[..]
Verjaardag vergeten en awkward stilte op het station
Ik zal het voor hem uittypen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze is jarig en je weet niks te zeggen?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:38 schreef Drommeldaris het volgende:
"Wil je nog een speciaal cadeautje?"
Zo'n socialite jij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het voor hem uittypen.
"Oh je bent jarig, gefeliciteerd! Hoe oud ben je geworden? Ga je een feestje geven? Heb je al cadeau's gehad"
Zoveel opties.
Enorm.quote:
Ik heb een pakketje voor je in mijn broek.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:38 schreef Drommeldaris het volgende:
"Wil je nog een speciaal cadeautje?"
Drommel 2.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heloef weet wel een leuke cadeautje
Klopt VKZ is dood maar ik weet geen goede UIquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef debeterebob het volgende:
Drommel ik deel je voorliefde voor politiek welAl ben ik er dit moment niet heel erg mee bezig en lees ik te weinig krant en zie ik te weinig nieuws
Gewoon chillen in POL en NWSquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt VKZ is dood maar ik weet geen goede UI
Jouw UI is baas, je hoeft geen betere meer, ik daarentegenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vroeg een UI, maar een adoratietopic mag ook.
Dat bedoelde ik ook. Anders maak je anti-UI van mijnequote:Op woensdag 9 mei 2012 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jouw UI is baas, je hoeft geen betere meer, ik daarentegen
Stiekem heeft een andere user deze UI voor mij gemaaktquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat ik enig verstand heb van hoe die shit werkt. Ik kan alleen verkleinen
Fuck the world debeterebob, vol met duivels die je leven zuur probeer te maken.quote:
Ik ga niet met vrouwen om, dat weet je nu toch welquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Fuck the world debeterebob, vol met duivels die je leven zuur probeer te maken.
ben ik de enige die in je topic iets aardigs zegt en dan durf je nog dit te zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga niet met vrouwen om, dat weet je nu toch wel
Je moet ook niet zomaar je peners in iemands kont rammen. Dan vraag je erom.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Fuck the world debeterebob, vol met duivels die je leven zuur probeer te maken.
Verwachten dat nazi's gevoel hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben ik de enige die in je topic iets aardigs zegt en dan durf je nog dit te zeggen
Er moest onderscheid zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verwarrend dit. Ze lopen niet synchroon
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Red het land van de ondergang" en dan die ui erbij
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook niet zomaar je peners in iemands kont rammen. Dan vraag je erom.
Misschien heb je geluk en brengt hij je een fatsoenlijke maaltijd meequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:13 schreef kree het volgende:
Twi die bij me op bezoek wil komen ook nog eens
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heb je geluk en brengt hij je een fatsoenlijke maaltijd mee
hehe, ik heb gister thuis gegeten, was wel weer eens lekker opzich.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zit het je nog steeds dwars dat het 3-2 voor mij staat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja dat is zo
Ze is een beetje een kneusje geworden vind ik
ze is nog steeds single, dus zoveel is er niet veranderd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Mfn is veranderd de laatste tijd, het lijkt wel alsof ze een ander persoon is geworden
Huh met wat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zit het je nog steeds dwars dat het 3-2 voor mij staat?
Helaas is die kont ook niet dikker gewordenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ze is nog steeds single, dus zoveel is er niet veranderd.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ze is nog steeds niet single, dus zoveel is er niet veranderd.
JA!quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ze is nog steeds single, dus zoveel is er niet veranderd.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:20 schreef kree het volgende:
Nouja als MFN wat liever is geworden dan is dat alleen maar een voordeel voor haarzelf ook.
ghehehe ik wist dat er zo'n soort reactie zou komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |