ja maar ja, hij had natuurlijk niet de simtonen die daar bij horenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:05 schreef mvdejong het volgende:
Als je nagels blauw worden, dan is het eerder dat de bloeddoorstroming van je arm niet deugde, vermoedelijk leunde je net met een van de grote aderen of slagaderen van je arm op een rand van de stoel/tafel. Normaliter voel je dat wel vrij snel, maar als je de hele dag met een trimmer bezig bent geweest, kan het gevoel in je arm door het vibreren van de trimmer verminderd zijn. Ik zou zorgen dat je vandaag regelmatig ontspannen bewegingen met je arm maakt.
Dit. En mocht je het niet vertrouwen dan ga je naar de huisarts, wij kunnen dat vanaf hier nooit bepalen/zien/zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:05 schreef mvdejong het volgende:
Als je nagels blauw worden, dan is het eerder dat de bloeddoorstroming van je arm niet deugde, vermoedelijk leunde je net met een van de grote aderen of slagaderen van je arm op een rand van de stoel/tafel. Normaliter voel je dat wel vrij snel, maar als je de hele dag met een trimmer bezig bent geweest, kan het gevoel in je arm door het vibreren van de trimmer verminderd zijn. Ik zou zorgen dat je vandaag regelmatig ontspannen bewegingen met je arm maakt.
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:17 schreef Apuleius het volgende:
Zit ik m'n stinkende best te doen, is BX weer sneller!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |