quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Leren voor eindexamens, bitch please
tevens thailand want china is 6 uur verschil, hier maar 5quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:00 schreef Boterbartje het volgende:
speeshoer maakt gebruikt van het feit dat ik traaginternet heb
handige actie was handig spees
quote:Asmro — 13:27
ich bin kurde
Sabine — 13:38
ich nicht
Asmro — 13:58
haha
Asmro — 13:59
warum
Sabine — 14:00
omdat ik nederlands ben
schattigquote:
leuke, intelligente kerel lijkt me datquote:
Kan je vast een goed gesprek mee hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuke, intelligente kerel lijkt me dat
maar schijnbaar niet in het nederlandsquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je vast een goed gesprek mee hebben
Hij spreekt duits, ik kan geen duitsquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar schijnbaar niet in het nederlands
Ten eerste:quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hun gaan naar bed om 6 uur 's avonds of zo?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ten eerste:
ZIJ GAAN NAAR BED NIET HUN
Ten tweede:
POEP IN JE BROEK HAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
Zij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hen? [ afbeelding ]
da kloptnie man
Remember, when you correct someones grammar, nobody really likes youquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:07 schreef Trollscience het volgende:
sorry ik ben een loner ik verbeter andermans fouten
Hoofdletter aan het begin van je zin en een punt aan het einde van je zin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:07 schreef Trollscience het volgende:
sorry ik ben een loner ik verbeter andermans fouten
Hij vergat de kommaquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoofdletter aan het begin van je zin en een punt aan het einde van je zin.
Dat doe ik expres schat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoofdletter aan het begin van je zin en een punt aan het einde van je zin.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:09 schreef Flippiee het volgende:
Hullie en zullie, kennen, kunnen kannen ken allemaal
quote:Asmro — 14:02
wuher kummst du
Asmro — 14:03
du bist schon
Asmro — 14:07
bayyyyyyyyyy
Sabine — 14:10
oja sorry
Sabine — 14:10
1 shoarmaschotel met knoflooksaus aub
Jouw achternaam is de voornaam van mijn vaderquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:13 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb alleen een voornaam en een achternaam
Dat wist ik al maar wat dat met mijn namen heeft te maken weet ik niet.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat wist ik al maar wat dat met mijn namen heeft te maken weet ik niet.
Jouw vader heet Gerards?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jouw achternaam is de voornaam van mijn vader
hou je waffelquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat wist ik al maar wat dat met mijn namen heeft te maken weet ik niet.
Ga je mee naar Enschede zondag? Krijg je kaartje van me.quote:
KILL IT WITH FIREquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:16 schreef Snuf. het volgende:
MacBook -> Check
iPhone -> Check
Chino -> Check
Hipster Zonnebril -> Check
Houthakkersoverhemd -> Check.
Eens kijken of er nog wat te beleven valt in de Starbucks op de Uni
Jij luistert toch Snow Patrol?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:16 schreef Snuf. het volgende:
MacBook -> Check
iPhone -> Check
Chino -> Check
Hipster Zonnebril -> Check
Houthakkersoverhemd -> Check.
Eens kijken of er nog wat te beleven valt in de Starbucks op de Uni
Ja want zo zijn alle hipstersquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hipsters![]()
Ik was al hipster voor het cool was jatocchhh
Mensen die zichzelf hipster noemen iksdeequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja want zo zijn alle hipsters
Vooroordelen
Wijze woorden van britt eeeh flipsquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:18 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso dat eeuwige gezeik over hipster en mainstream.
shut uppppquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal wel zwart meenemen voor DV, want zij is een beetje emo.
alle emo's dragen zwartquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal wel zwart meenemen voor DV, want zij is een beetje emo.
meld je aan op badoo en probeer dr te hosselenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stiekem plaag ik je omdat ik verliefd op je ben toch
VOLGENDE WEEK DONDERDAG IN AMSTERDAM OM 14.00 UUR. IK BESTEL AL VAST WIJNTJES EN COLAAAAquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
FLIPS WANNEER GAAN WE NOU NAGELS LAKKEN OP HET TERRAS DAN
Ja is goedquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga je mee naar Enschede zondag? Krijg je kaartje van me.
NEE DAN KAN IK NIETquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
VOLGENDE WEEK DONDERDAG IN AMSTERDAM OM 14.00 UUR. IK BESTEL AL VAST WIJNTJES EN COLAAAA
Ja godver dat is hemelvaart en dan geldt ov toch nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
VOLGENDE WEEK DONDERDAG IN AMSTERDAM OM 14.00 UUR. IK BESTEL AL VAST WIJNTJES EN COLAAAA
quote:
Er is toch zo een site waarop je kan stemmen op welke datum enzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja godver dat is hemelvaart en dan geldt ov toch niet
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo gek dat ik dit meteen in m'n hoofd lees met een fluisterstem
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef Trollscience het volgende:
Of. Dat. Je. Dit. Met. Pauzes. Leest.
Oh myquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoge fluisterstem, Lage fluisterstem
Ik moest hard op lachenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:32 schreef Dientje12 het volgende:
Als iemand in me rechteroor fluistert met warme adem, dan kietelf dat in me zij
Nee dat is de pener van de man die in je oren fluistert.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:32 schreef Dientje12 het volgende:
Als iemand in me rechteroor fluistert met warme adem, dan kietelf dat in me zij
Flatsquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dat is de pener van de man die in je oren fluistert.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
kan niet, want er is nog nooit een pener van een man dicht bij mij gekomen in een ronde omtrek om me lichaam van 1 meterquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook niet op de basisschool in de kleedkamerruimte van de gymzaal of de douches daar?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
kan niet, want er is nog nooit een pener van een man dicht bij mij gekomen in een ronde omtrek om me lichaam van 1 meter
ik durfde nooit onder de douchesquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook niet op de basisschool in de kleedkamerruimte van de gymzaal of de douches daar?
hier krijg ik een stijfje vanquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook niet op de basisschool in de kleedkamerruimte van de gymzaal of de douches daar?
Jij bent uit je vader gekomen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Raar om te bedenken dat je uit je vader en moeder komt
Ja spermacel tochquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hier krijg ik een stijfje van
[..]
Jij bent uit je vader gekomen?
yep, bedenk maar eens dat je door een urinebuis hebt gezwommenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
je bent toch echt alleen uit je moeder gekomenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben wel de cel die van alle andere heeft gewonnen, yesquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
yep, bedenk maar eens dat je door een urinebuis hebt gezwommen
oh wat ben je goed, ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben wel de cel die van alle andere heeft gewonnen, yes
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen gefeliciteerd, je hebt gewonnen
baarmoeder zwemkampioen 1982quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen gefeliciteerd, je hebt gewonnen
jonkiequote:
en sommigen weten dat nog te verpesten..quote:
1962 hieroquote:
Iets zonder al te veel vet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo even naar de winkel eten halen, wat zal ik halen
Sowieso knakworstquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo even naar de winkel eten halen, wat zal ik halen
Blaak jwz.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:50 schreef Snuf. het volgende:
Amerikaanse bejaarden die door de tram schreeuwen dat ze de kubushuizen zien
dikke mensen in de trein die anderhalf stoel nodig hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:50 schreef Snuf. het volgende:
Amerikaanse bejaarden die door de tram schreeuwen dat ze de kubushuizen zien
Sowieso, dikke mensen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dikke mensen in de trein die anderhalf stoel nodig hebben
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef ChocolateJesus. het volgende:
net zo'n dikke drol gehad he, heel hard ook, voelt net alsof mijn anusje een beetje uitgescheurd is.
Nee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:56 schreef ChocolateJesus. het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens? Ik zit dan soms bijna een kwartier op de wc omdat ik hem er niet helemaal uit durf te laten gaan enzo.
hoax, vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef ChocolateJesus. het volgende:
net zo'n dikke drol gehad he, heel hard ook, voelt net alsof mijn anusje een beetje uitgescheurd is.
wel dat het een dikke knoepert isquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:56 schreef ChocolateJesus. het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens? Ik zit dan soms bijna een kwartier op de wc omdat ik hem er niet helemaal uit durf te laten gaan enzo.
ervaring mee? je kan je frustraties hier kwijt.quote:
ja echt he.quote:
hontenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jack Russels die niet willen stoppen met blaffen
Neem een kat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jack Russels die niet willen stoppen met blaffen
Mensen die niet in het bezit zijn van een hond die je zo afschuwelijk aan kan kijken met van die bedelende oogjes.quote:
Katten zijn lieverquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet in het bezit zijn van een hond die je zo afschuwelijk aan kan kijken met van die bedelende oogjes.
jij kunt zo'n beest toch ook helemaal niet verzorgenquote:
en die schildpad dan?quote:
Daarom heb ik ook geen huisdieren meer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij kunt zo'n beest toch ook helemaal niet verzorgenJij lijkt me echt iemand die zijn kat eten vergeet te geven ofzo
ik zou dan ook serieus niet door jou genomen willen wordenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:25 schreef Dimens het volgende:
Mensen met een standaard PI zijn gewoon niet serieus te nemen.
en je gebruikt DE standaard PI, dus wie weet..quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:28 schreef Trollscience het volgende:
Ik wil wel serieus genomen woprden door Dimens![]()
![]()
![]()
ik denk er ook nooit aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:34 schreef coban het volgende:
ik vind het teveel gedoe met die pigebruik het haast nooit
ook goedquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:52 schreef coban het volgende:
[..]
goed hoormet jou
maar ik moet even wat doen oke dag
Eerlijk is eerlijk. Zelfs zonder het gebruiken van een PI, zijn jouw posts nog baziger dan die van de meeste andere users.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:34 schreef coban het volgende:
ik vind het teveel gedoe met die pigebruik het haast nooit
neequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Zelfs zonder het gebruiken van een PI, zijn jouw posts nog baziger dan die van de meeste andere users.
Jij bent 14. Jouw mening wordt nog niet serieus genomen. Daar moet je eerst nog 18 voor worden.quote:
Wat is dit nou weer voor bullcrapquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent 14. Jouw mening wordt nog niet serieus genomen. Daar moet je eerst nog 18 voor worden.
Its funny because its truequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor bullcrap
Mensen die niet zo'n bazen signature van coban hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Sowieso mensen die Coban's posts niet uitprinten en boven hun bed hangen_!!
1-1quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent over de 18 en nog steeds een debiel, wees er trots op.
jij kan zowiezo niet op hoge hakken dansen zoals hunquote:
kquote:
Ik vind het nog steeds fakking raar dat ik gewoon niet tegen je kan pratenquote:
Ik ben too hot too handle, misschien ligt het daaraanquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds fakking raar dat ik gewoon niet tegen je kan praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben too hot too handle, misschien ligt het daaraan
Ja dat zal het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ditquote:
wat moeilijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds fakking raar dat ik gewoon niet tegen je kan praten
Op msnquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wat moeilijk.
hoi spees <--------> hoi uft klaar.
Pijn is zwakheid wat het lichaam verlaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ben ik genoodzaakt om jullie allemaal pijn te doen.
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ben ik genoodzaakt om spouwer heel veel pijn te doen.
Cafe Werck ofzo? Op de prinsengrachtquote:
quote:
Half 1/quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Nee. Tot 1u. Even kijken hoelaat de laatste trein naar Almere gaat.
Laatste trein naar speestown tochquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Nee. Tot 1u. Even kijken hoelaat de laatste trein naar Almere gaat.
Afsluiting seminarquote:
Dankquote:
Volgende weekquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laatste trein naar speestown toch
Is waar heh.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor bullcrap
Dan wel de eerste trein tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan wel de eerste trein tochWanneer kwam je nou?
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag hoop ik.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |