Was wel mooi om te zien inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef spierbal het volgende:
Hoe oud is Amy ? Vond haar borsten er echt uit springen zou dit opgevuld zijn ?
Boys will be boys.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef MissJ het volgende:
Zeg Bing, JIJ hebt je pik in haar gehangen hoor! Nu niet gaan janken dat zij jouw huwelijk verwoest![]()
![]()
Ja, hij heeft er inderdaad iets van. Dan is de donkere uitvoering.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dan Karety lijkt op Jack bedacht ik me net.
Behalve de lengte
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 21 t/m 25 meiAls ik dat zo lees hoef ik volgende week niet te kijken, deze spoilers sluiten gewoon bijna aan op de afleveringen van afgelopen week. Of te wel: het duurt wel allemaal veel te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het echt zo opvallend dan? Heb het niet gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Was wel mooi om te zien inderdaadKomt ze gelijk een stuk geloofwaardiger over als de dochter van Isabella.
Dat is een tik die iedere man heeft. We zijn gewoon viezerikkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoezo zit iedereen tieten te kijken.
Hahah nou daar doet hij idd wel aan denken jaquote:
Dusty the Milfhunterquote:Op zondag 13 mei 2012 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah nou daar doet hij idd wel aan denken jaMaar dan zou hij eigenlijk alleen achter milfs aan moeten zitten
Dusty was de milfhunter.
Ja, al helemaal na die scene met die therapeut in de tuin. Die zenuwtrekken van Nina verraden altijd het halve seizoen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Het ligt er echt zooo bovenop dat Mike en Nina iets krijgen he
Dusty was er nog goed in! Maar Mike?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah nou daar doet hij idd wel aan denken jaMaar dan zou hij eigenlijk alleen achter milfs aan moeten zitten
Dusty was de milfhunter.
idd. nina en noud zijn leukquote:Op zondag 13 mei 2012 11:20 schreef Blondgirl21 het volgende:
Alsjeblieft geen Nina en Mike als stel![]()
Mega Mike moet Sjors maar gaan redden kan die Bing misschien een keer opzouten
Als stel zijn ze leuk, ja.quote:
Als dat zou kunnen! dat die schrijvers Bing en Sjors zo graag bij elkaar houden begrijp ik echt helemaal niks van zo leuk zijn ze namelijk niet, ongelofelijk saai en maar zeuren om kinderen alsof er niks anders in het leven is.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Als stel zijn ze leuk, ja.
Nu vind ik het eigenlijk wel jammer dat Sjowwrs in Zwitserland zit waardoor Mike niet achter haar aan kan.
Gaat Sjors vreemd met Mike en Bing met Aysen zonder dat ze dat van elkaar weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |