Niet doen, gewoon niet doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:37 schreef michael2000 het volgende:
Ik heb nu het gevoel dat ik wil vechten om alsnog haar hart proberen te veroveren. Mij niet gewoon neer te leggen bij haar besluit, ook omdat tijdens datingsfase constant dat nare gevoel van haar twijfel hing. Nu is ze ook vaak alleen, en voelt zich ook eenzaam. Ik heb sterk idee dat zij openstaat voor een relatie.
Dit!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:48 schreef Gamesua het volgende:
Beste manier om haar eventueel te veroveren is haar niet zo bedwelmen met jou en je gevoelens. Hoe meer je nu me haar als vrienden omgaat, hoe dieper je in de friendzone komt.
Dat vraag ik me ook af. Relevant om te weten voor de TS hoe hij dit bij een ander meisje kan voorkomen in de toekomst.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef Silenus het volgende:
Mij is het niet helemaal duidelijk geworden uit het topic, maar heb je ooit met haar gezoend?
Dit is wel gebeurd, meerdere malen. was ook weer een bijkomende ellende; bij haar werd pfeiffer vastgesteld in de datingperiode. Daardoor was dat eerst wel een struikelblok maar omdat de ziekte al in een gevorderd stadium was, schijnt deze minder overdraagbaar te zijn. Dus was zoenen gelukkig wel een feit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Relevant om te weten voor de TS hoe hij dit bij een ander meisje kan voorkomen in de toekomst.
Dan probeer je haar dus te dwingen tot iets wat ze blijkbaar wel serieus heeft overwogen, maar niet wil?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:50 schreef leeell het volgende:
uit de friendzone is ontzettend moeilijk, en soms onmogelijk,
beste manier is om contact bijna geheel te verbreken, dan gaat ze vragen waarom en dan vertel je dat je eigenlijk meer in haar ziet dan een vriend, en dat je daarom moeilijk vind om vaak met haar om te gaan als "vriend"
True thatquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef Charcot het volgende:
Ze staat open voor een relatie, maar niet met jou
Wie zegt dat je die gevoelens helemaal kwijt moet raken? Ze zeggen ook wel eens dat in elke diepe vriendschap een beetje liefde zit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef michael2000 het volgende:
Als mijn gevoelens dan al niet beantwoord kunnen worden, wil ik heel graag gewoon vrienden met haar blijven. Alleen hoe blijf je vrienden als je liefdesgevoelens moet kwijtraken? Ik vind dit heel lastig, en wil haar niet kwijt als iemand waar ik mijn ei goed kwijt kan, en natuurlijk om gewoon leuke dingen mee te doen. Aan de andere kant vermoed ik ook sterk dat haar behoefte aan vriendschap ook sterk zal afnemen als ze een nieuwe date krijgt die wel tot succes leidt.
neequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef novel het volgende:
[..]
Dan probeer je haar dus te dwingen tot iets wat ze blijkbaar wel serieus heeft overwogen, maar niet wil?
Dan heb je niet alleen geen relatie, maar ook geen vriendschap meer.
Je kunt toch bevriend blijven en je 'relationele' aandacht verleggen naar andere dates? Dan krijg je een echte relatie, en houdt je ook nog een goede (levenslange?) vriendschap erbij.
Als ze niet 'meer' voor je voelt is dat gewoon zo. Ze zal zelf toch het best weten wat ze wil? En als ze van mening verandert, dan merk je het wel (als je dan tenminste nog vrij bent)
Wie wil nou een vriendschap met een meisje die hij leuk en lekker vindtquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef novel het volgende:
[..]
Dan probeer je haar dus te dwingen tot iets wat ze blijkbaar wel serieus heeft overwogen, maar niet wil?
Dan heb je niet alleen geen relatie, maar ook geen vriendschap meer.
Je kunt toch bevriend blijven en je 'relationele' aandacht verleggen naar andere dates? Dan krijg je een echte relatie, en houdt je ook nog een goede (levenslange?) vriendschap erbij.
Als ze niet 'meer' voor je voelt is dat gewoon zo. Ze zal zelf toch het best weten wat ze wil? En als ze van mening verandert, dan merk je het wel (als je dan tenminste nog vrij bent)
quote:
Ja, ik kan er door emoties niet echt cool onder blijven en realiseer me dat een klagende treurwilg niet echt aantrekkelijk is. Maar ondanks dat vind ik het waard om toch een pad te kiezen wat ertoe leidt dat vriendschap gewoon mogelijk is. En ik denk dat contact minderen daar helaas cruciaal voor is, en als de gevoelens (ver) over zijn gewoon als vrienden verder te gaan. Niet echt ideaal maar misschien wel de beste oplossing.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:44 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Wie wil nou een vriendschap met een meisje die hij leuk en lekker vindt
@ TS: trouwens, iedereen heeft het hier over friendzone (ik ook), maar mijn persoonlijke mening is dat je er misschien niet al te diep in zit en best wel uit kan komen, maar dan moet je wel je gedrag aanpassen aan haar aantrekken ipv. jezelf wanhopig voor haar neergooien.
Nee, vrouwen die geen relatie met je willen (maar waar je het wel heel leuk mee hebt) kunnen barsten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:44 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Wie wil nou een vriendschap met een meisje die hij leuk en lekker vindt
- Een vriendschap komt van twee kanten en kan prima van één kant worden opgezegd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:02 schreef novel het volgende:
Dat gedoe over die 'friendzone' ook altijd!
Als vrouwen iemand wel aardig genoeg vinden voor een vriendschap, maar niet voor een relatie, dan worden ze daarin blijkbaar dus niet serieus genomen.
Dan mogen ze (voor straf?) die vriendschap ook niet meer? Wat een dwingelandij!
Men zou ook eens kunnen bedenken dat we heel goed in staat zijn zelf te bepalen wat, en hoeveel we voor iemand voelen!
En van vrienden kun je er veel hebben, maar van relaties (over het algemeen) maar eentje tegelijk.
Om dan mokkend de vriendschap op te zeggen, is zo kinderachtig en zonde.
Ik denk dat je beter zelf wat volwassener kan worden. Ik merk wat frustratie bij je.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:09 schreef novel het volgende:
[..]
Nee, vrouwen die geen relatie met je willen (maar waar je het wel heel leuk mee hebt) kunnen barsten.
Vrienden ben je alleen met mensen die je als mens serieus neemt (mannen)![]()
Grow up, please!
Dat laatste vind ik niet. Ik wil heel graag met haar zijn. Aangezien die gevoelens niet beantwoord worden, is het op 1 na liefste ding wat ik wil mijn gevoelens voor haar kwijtraken. Als ik nu wat met haar ga doen, voelt dat puur vriendschappelijk aan en geeft dat geen valse hoop. Het is vooral het gevoel als ik alleen thuis zit. Overigens heb ik niet het idee dat zij het alleen voor aandacht doet. Maar goed, mijn ogen zijn gekleurd dus ik weet ook niks zeker.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:10 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
- Een vriendschap komt van twee kanten en kan prima van één kant worden opgezegd.
- Wanneer de ene een relatie wilt, de ander niet en ze dan maar bij elkaar blijven als "vrienden" is dat geen echte vriendschap. Het is een nepsituatie waarbij de ene blijft hopen dat het nog wat wordt en de ander de aandacht wel leuk vindt.
Dat laatste word ik me steeds meer van bewust. Denk dat jou paar regels de realiteit akelig dicht benaderen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:21 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt al aangegeven dat je haar leuker vindt dan alleen voor vriendschap. Dus als zij meer wil, weet ze dat ze daarvoor naar jou kan stappen. Blijkbaar wil ze dit niet.
Lijkt me dat er dan ook geen acties kunnen zijn waardoor dit dan wel ineens zo wordt
Misschien ben ik raar, maar ik die tijd heb ik geen drang naar seks met haar gehad. Ik wou wel graag bij haar zijn, zoenen, tegen elkaar aan hangen, die dingen, maar geen hunkering naar seks. Wat ik overigens wel al kan voelen als ik tijdens het uitgaan met een aantrekkelijk meisje praat. Het is vaker wel wat intiemer geworden dan enkel wat rechtopstaand zoenen, maar overgaan tot de daadwerkelijke daad had ik geen directe behoeften aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:58 schreef obsama het volgende:
Klinkt misschien banaal maar, weken met meisje omgaan waarbij je gevoelens hebt en niet geneukt ?
friendzoned
hé ?!! Gekke man, je hebt wel met haar gezoend ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:11 schreef michael2000 het volgende:
[..]
Misschien ben ik raar, maar ik die tijd heb ik geen drang naar seks met haar gehad. Ik wou wel graag bij haar zijn, zoenen, tegen elkaar aan hangen, die dingen, maar geen hunkering naar seks. Wat ik overigens wel al kan voelen als ik tijdens het uitgaan met een aantrekkelijk meisje praat. Het is vaker wel wat intiemer geworden dan enkel wat rechtopstaand zoenen, maar overgaan tot de daadwerkelijke daad had ik geen directe behoeften aan.
Ja wat is dit ?! Voel me een outcastquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
Even tussen neus en lippen door, maar in die twee maanden dat je vele met haar omging, hoe vaak heb je met haar gezoend? En hoe vaak heb je seks gehad?
Pfoe, een keer of 10 denk ik? Meestal als we samen ergens film gekeken hadden ofzo.Ook nog een week na het daten, toen ik taxi-technisch gezien niet meer thuis kwam blijven slapen. Zoenen was vrij intiem en als ik toen had gewillen, was sex denkelijk wel een feit geweest. En ik ben een pessimist. Daarna bloeide alles ook dan nog even op maar al snel had ik in de gaten dat ze op dat moment ook sterk met zichzelf in de knoop lag. Toen ze zei dat het voor nu niks ging worden, zei ze dat het niet aan mij lag maar aan haar en het niet weten wat ze wou. Nu 2 maanden later ziet ze ons iig niet samen dus dan weet ik toch dat ik het, voorlopig en waarschijnlijk voor altijd, niet voor haar ben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
Even tussen neus en lippen door, maar in die twee maanden dat je vele met haar omging, hoe vaak heb je met haar gezoend? En hoe vaak heb je seks gehad?
Oh wacht, daar ging het net al over. Laatste posts niet gelezen.
Dat vind ik best wel vreemd. Als ik moet een jongen zoen, betekent het dat ik die jongen aantrekkelijk vind. Als het dan ook nog vriendschappelijk klikt zie ik mezelf daar zeker wel een relatie mee hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:19 schreef michael2000 het volgende:
[..]
Pfoe, een keer of 10 denk ik? Meestal als we samen ergens film gekeken hadden ofzo.Ook nog een week na het daten, toen ik taxi-technisch gezien niet meer thuis kwam blijven slapen. Zoenen was vrij intiem en als ik toen had gewillen, was sex denkelijk wel een feit geweest. En ik ben een pessimist. Daarna bloeide alles ook dan nog even op maar al snel had ik in de gaten dat ze op dat moment ook sterk met zichzelf in de knoop lag. Toen ze zei dat het voor nu niks ging worden, zei ze dat het niet aan mij lag maar aan haar en het niet weten wat ze wou. Nu 2 maanden later ziet ze ons iig niet samen dus dan weet ik toch dat ik het, voorlopig en waarschijnlijk voor altijd, niet voor haar ben.
''Ik zie ons niet samen''quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel vreemd. Als ik moet een jongen zoen, betekent het dat ik die jongen aantrekkelijk vind. Als het dan ook nog vriendschappelijk klikt zie ik mezelf daar zeker wel een relatie mee hebben.
Hmmm, moeilijk. Vreemd ook dat jullie daarna meerdere keren hebben gezoend. Lijkt mij dat je niet met iemand zoent die je totaal niet aantrekkelijk vindt. Maarja, "het ligt aan mij" kan inderdaad alle kanten op.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:03 schreef michael2000 het volgende:
Ik snap het daarom ook niet echt goed. Ze heeft vaker gezegd dat ze me aantrekkelijk vond. Maar ze had uiteindelijk geen verdere gevoelens. Via een vriendin van haar (en ook wel van mij) weet ik dan ook dat ze over mij verteld als de perfecte date, niet opdringerig, positief, blabla, maar uiteindelijk is er geen vonk die oversloeg en dat is dan net cruciaal. Ik heb in mijn omgeving een aantal dramatische relaties meegemaakt, met wekelijks ruzie, totaal verschillende personen, maar blijkbaar toch op elkaar verliefd. Niet dat deze standgehouden hebben.
Dit is echt te duidelijk. Zij twijfelde omdat jij geen initiatief nam. Als je gewoon had doorgebikkeld in plaats van 10x zoenen zonder seks was het (waarschijnlijk) wel goed gekomen want welk meisje gaat nou 10x zoenen en allerlei dates ondernemen met een jongen met wie ze niet naar bed wil en misschien zelfs een relatie? Bovendien vond ze je aantrekkelijk anders had ze in het begin zelf geen initiatief genomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:19 schreef michael2000 het volgende:
[..]
Toen ze zei dat het voor nu niks ging worden, zei ze dat het niet aan mij lag maar aan haar en het niet weten wat ze wou. Nu 2 maanden later ziet ze ons iig niet samen dus dan weet ik toch dat ik het, voorlopig en waarschijnlijk voor altijd, niet voor haar ben.
Te aardig en seksloos. Wat verwacht je dan dat zij alle initiatief neemt en zichzelf in bed lult?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:03 schreef michael2000 het volgende:
Ik snap het daarom ook niet echt goed. Ze heeft vaker gezegd dat ze me aantrekkelijk vond. Maar ze had uiteindelijk geen verdere gevoelens. Via een vriendin van haar (en ook wel van mij) weet ik dan ook dat ze over mij verteld als de perfecte date, niet opdringerig, positief, blabla, maar uiteindelijk is er geen vonk die oversloeg en dat is dan net cruciaal.
inderdaad mannen kunnen wel vrienden zijn met vrouwen, vooral als de vrouw lelijk is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:15 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Dat "friendzone" gedoe is gewoon een eufemisme voor
1) Je was te lelijk
of 2) Je toonde te weinig initiatief
[..]
Te aardig en seksloos. Wat verwacht je dan dat zij alle initiatief neemt en zichzelf in bed lult?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |